Страница 2 от 8
Публикувано на: 11 Яну 2011 08:31
от martod
мехаННика написа:Бат Дидо,нали знаеш,песимиста е единствения човек който се радва когато не му се сбъднат очакванията...
И аз като един виден песимист biggrin.gif ще му препоръчам даже да си ревизира кутията като я свали, защото същият ефект се получава и при износени муфи, за да няма после и трето сваляне ..
Пък дано се окаже че греша, тогава mafiota ще се радва още повече ..

Публикувано на: 11 Яну 2011 17:18
от mafiota
martod написа: ..............
при износени муфи, за да няма после и трето сваляне ..
Пък дано се окаже че греша, тогава mafiota ще се радва още повече ..

остава и това да е, и трябва да задраскам колата с две дебели черни черти
незнам.... но по този краи не мога да намеря добър маистор да ми смени съединителя, та камо ли да отвори и ревизира кутията. Но неуспоримо ще е добре да се направи и един оглед на кутията
PS. Колега разясни малко за тези втулки

Публикувано на: 11 Яну 2011 18:33
от mafiota
Ето тук е старият съединител в новата кутия, феродовия е износен, но огледалния не е мръднал и грам (но е хванал лека корозиика

Публикувано на: 11 Яну 2011 19:36
от мехаННика
Марто,това за което говориш се проявява по друг начин и причината не е в муфите а покрай тях. В случая той не може да изключи от първа.
Публикувано на: 11 Яну 2011 22:32
от CuMo
А защо не опиташ сам да си помогнеш като няма майстори?
Аз докато не стане съвсем наложително, гледам да не ходя на майстор, особено като съм си в малкия град и на разположение ми е целия инструментариум на баща ми плюс канала на съседа.
Имаме електрожен, флексове, бормашини, ключове, всякакви инструменти. Забравих най-важното - Чукове!
Ако можеш да паркираш колата за неопределено време и разполагаш с необходимите съоръжения, разглабяш и си решаваш проблема сам.
Лошо, ако не разполагаш с горепосоченото, наистина.
Чакай да ти споделя на мен какво ми прави впечатление.
Като съм карал по-дълго време, особено лятото като е горещо, маслото в скоростната кутия явно направо изхвърча от колелата и примерно втора ми изключва с малко повече усилие. Същото вероятно се и дължи и на разширяването на метала при загряване.
Но проблем като твоя до сега не съм имал.
Дано да се справиш успешно!
И понеже спомена - на моята карина при позагряла трансмисия и масло, първа влиза и при движение от 5-10км/ч.
На студено пак влиза, но по-трудно, но аз никога не я напъвам!
Публикувано на: 11 Яну 2011 23:59
от jim_beam
производител валео франция made in корея,не ми изглежда сериозна тая работа.живо менте е май.

Публикувано на: 12 Яну 2011 17:58
от mafiota
CuMo написа:А защо не опиташ сам да си помогнеш като няма майстори?
Аз докато не стане съвсем наложително, гледам да не ходя на майстор, особено като съм си в малкия град и на разположение ми е целия инструментариум на баща ми плюс канала на съседа.
Имаме електрожен, флексове, бормашини, ключове, всякакви инструменти. Забравих най-важното - Чукове!
Ако можеш да паркираш колата за неопределено време и разполагаш с необходимите съоръжения, разглабяш и си решаваш проблема сам.
Лошо, ако не разполагаш с горепосоченото, наистина.
Чакай да ти споделя на мен какво ми прави впечатление.
Като съм карал по-дълго време, особено лятото като е горещо, маслото в скоростната кутия явно направо изхвърча от колелата и примерно втора ми изключва с малко повече усилие. Същото вероятно се и дължи и на разширяването на метала при загряване.
Но проблем като твоя до сега не съм имал.
Дано да се справиш успешно!
И понеже спомена - на моята карина при позагряла трансмисия и масло, първа влиза и при движение от 5-10км/ч.
На студено пак влиза, но по-трудно, но аз никога не я напъвам!
Колега за съжаление не разполагам с необходимите инструменти и условия
Днес споделих проблема с един майстор от моя роден град Бяла (на който имам доверие), та той предположи че има вероятност опората на вилката - тази която е твърдо към кожуха, да се е вкопала, или самата вила в мястото където натиска аксиалниа лагер да се е износила и да трябва да се навари (показал съм на снимката).
И друго да попитам, дали старият ми съединител на който пише Valeo е бил оригиналния на колата, или и той някога е сменян?? Аизан ли трябва да е??
Публикувано на: 12 Яну 2011 18:00
от mafiota
jim_beam написа:производител валео франция made in корея,не ми изглежда сериозна тая работа.живо менте е май.

Отешава ме това , че нали уж и корейците правят добри коли biggrin.gif

Ма и тея "ТЕХ-КО" са за еб..е, лъжат така

Публикувано на: 12 Яну 2011 18:47
от Me4oKyX
Що си мислите, че може да намерите друго Валео !? А дори да пише Made in France - кой ти гарантира, че наистина е там правено !? Важно е качеството, не къде е направено biggrin.gif Може да пише квото си иска, но като е евтиния - пак ще е кенеф..... Глобализация му се вика на това, драги зрители, така че свиквайте.......Няма как да са конкурентно способни и да произвеждат в EU... Мен лично ме плаши до безкрай надписа - Made in EU ..... такова говедо НЕ купувам......
Публикувано на: 12 Яну 2011 19:54
от mafiota
Me4oKyX написа:Що си мислите, че може да намерите друго Валео !? А дори да пише Made in France - кой ти гарантира, че наистина е там правено !? Важно е качеството, не къде е направено biggrin.gif Може да пише квото си иска, но като е евтиния - пак ще е кенеф..... Глобализация му се вика на това, драги зрители, така че свиквайте.......Няма как да са конкурентно способни и да произвеждат в EU... Мен лично ме плаши до безкрай надписа - Made in EU ..... такова говедо НЕ купувам......
В случая ме дразни тоя дистрибутор къде си е сложил скапания етикет

Публикувано на: 12 Яну 2011 20:09
от sacho7803
според мен е оригиналния ти съединител........виж че на него пиши 96-та година а и колата ти е същата година

ти защо си го сменял?буксуваше ли?
Публикувано на: 12 Яну 2011 20:17
от mafiota
sacho7803 написа:според мен е оригиналния ти съединител........виж че на него пиши 96-та година а и колата ти е същата година

ти защо си го сменял?буксуваше ли?
ами при потегляне се чуваше силен шум все едно стърже на ламарина
Публикувано на: 15 Яну 2011 19:18
от mafiota
Поръчах на колегата Toyota forever ремонтен комплект и за помпата - да изключа и тази възможност.
Тези дни наблюдавах, че когато карам с равномерна скорост на първа, и бавно натисна амбриажа ( laugh.gif ) до краи проблема се проявява с пълна сила - усеща се ,че двигателят продължава да увлича трансмисията (все едно е на полусъединител).
Само да попитам къде трябва да "отделя педала"? иии някой който е раглобявал да каже дали може да се е износила (вкопала) вилката в местата на упората и доло на лагера??
Публикувано на: 17 Яну 2011 17:29
от Petar
Моите кореиски биалетки излязоха много по качествени от немските .С корейските вече 20000 км карам несъм ги сменял а неската издъхна още на 10000 км. Такаче това чее корейско не трябва дате притеснява стига вече данее китайско че тогава става тъжно

Публикувано на: 17 Яну 2011 18:04
от mafiota
Така като гледам би трябвало буталото с гумичките на помпата да може да се извади без да се маха помпата от мястото и. Само се разкача стержена от към педала, и се източва спирачната течност, ии има един маншон който пази буталото да не излезе (откъм купето). И би трябвало при това положение, като махна този гумен маншон буталото с пружината да може да излезе ????
