проблем със съединителя и превключването на скорости-РЕШЕНО

Публикувай отговор
Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 11 Яну 2011 08:31

мехаННика написа:Бат Дидо,нали знаеш,песимиста е единствения човек който се радва когато не му се сбъднат очакванията...
И аз като един виден песимист biggrin.gif ще му препоръчам даже да си ревизира кутията като я свали, защото същият ефект се получава и при износени муфи, за да няма после и трето сваляне ..
Пък дано се окаже че греша, тогава mafiota ще се радва още повече .. smile.gif
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

mafiota
Мнения: 618
Регистриран на: 07 Авг 2009 22:42
Местоположение: Бяла

Мнение от mafiota » 11 Яну 2011 17:18

martod написа: .............. при износени муфи, за да няма после и трето сваляне ..
Пък дано се окаже че греша, тогава mafiota ще се радва още повече .. smile.gif
остава и това да е, и трябва да задраскам колата с две дебели черни черти wacko.gif

незнам.... но по този краи не мога да намеря добър маистор да ми смени съединителя, та камо ли да отвори и ревизира кутията. Но неуспоримо ще е добре да се направи и един оглед на кутията :thumbsup:

PS. Колега разясни малко за тези втулки unsure.gif
Последно промяна от mafiota на 11 Яну 2011 18:36, променено общо 1 път.

mafiota
Мнения: 618
Регистриран на: 07 Авг 2009 22:42
Местоположение: Бяла

Мнение от mafiota » 11 Яну 2011 18:33

Ето тук е старият съединител в новата кутия, феродовия е износен, но огледалния не е мръднал и грам (но е хванал лека корозиика :)
Прикачени файлове
11012011_003.jpg
11012011_003.jpg (241.48 KiB) Преглеждано 3264 пъти
11012011_002.jpg
11012011_002.jpg (325.91 KiB) Преглеждано 3264 пъти
11012011_001.jpg
11012011_001.jpg (375.77 KiB) Преглеждано 3264 пъти

мехаННика
Мнения: 1704
Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
Местоположение: София
Получена  благодарност: 38 пъти

Мнение от мехаННика » 11 Яну 2011 19:36

Марто,това за което говориш се проявява по друг начин и причината не е в муфите а покрай тях. В случая той не може да изключи от първа.

Аватар
CuMo
Мнения: 351
Регистриран на: 19 Авг 2009 21:46

Мнение от CuMo » 11 Яну 2011 22:32

А защо не опиташ сам да си помогнеш като няма майстори?
Аз докато не стане съвсем наложително, гледам да не ходя на майстор, особено като съм си в малкия град и на разположение ми е целия инструментариум на баща ми плюс канала на съседа.
Имаме електрожен, флексове, бормашини, ключове, всякакви инструменти. Забравих най-важното - Чукове!

Ако можеш да паркираш колата за неопределено време и разполагаш с необходимите съоръжения, разглабяш и си решаваш проблема сам.
Лошо, ако не разполагаш с горепосоченото, наистина.

Чакай да ти споделя на мен какво ми прави впечатление.
Като съм карал по-дълго време, особено лятото като е горещо, маслото в скоростната кутия явно направо изхвърча от колелата и примерно втора ми изключва с малко повече усилие. Същото вероятно се и дължи и на разширяването на метала при загряване.

Но проблем като твоя до сега не съм имал.
Дано да се справиш успешно!

И понеже спомена - на моята карина при позагряла трансмисия и масло, първа влиза и при движение от 5-10км/ч.
На студено пак влиза, но по-трудно, но аз никога не я напъвам!

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 11 Яну 2011 23:59

производител валео франция made in корея,не ми изглежда сериозна тая работа.живо менте е май. mad.gif
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

mafiota
Мнения: 618
Регистриран на: 07 Авг 2009 22:42
Местоположение: Бяла

Мнение от mafiota » 12 Яну 2011 17:58

CuMo написа:А защо не опиташ сам да си помогнеш като няма майстори?
Аз докато не стане съвсем наложително, гледам да не ходя на майстор, особено като съм си в малкия град и на разположение ми е целия инструментариум на баща ми плюс канала на съседа.
Имаме електрожен, флексове, бормашини, ключове, всякакви инструменти. Забравих най-важното - Чукове!

Ако можеш да паркираш колата за неопределено време и разполагаш с необходимите съоръжения, разглабяш и си решаваш проблема сам.
Лошо, ако не разполагаш с горепосоченото, наистина.

Чакай да ти споделя на мен какво ми прави впечатление.
Като съм карал по-дълго време, особено лятото като е горещо, маслото в скоростната кутия явно направо изхвърча от колелата и примерно втора ми изключва с малко повече усилие. Същото вероятно се и дължи и на разширяването на метала при загряване.

Но проблем като твоя до сега не съм имал.
Дано да се справиш успешно!

И понеже спомена - на моята карина при позагряла трансмисия и масло, първа влиза и при движение от 5-10км/ч.
На студено пак влиза, но по-трудно, но аз никога не я напъвам!
Колега за съжаление не разполагам с необходимите инструменти и условия sad.gif

Днес споделих проблема с един майстор от моя роден град Бяла (на който имам доверие), та той предположи че има вероятност опората на вилката - тази която е твърдо към кожуха, да се е вкопала, или самата вила в мястото където натиска аксиалниа лагер да се е износила и да трябва да се навари (показал съм на снимката).

И друго да попитам, дали старият ми съединител на който пише Valeo е бил оригиналния на колата, или и той някога е сменян?? Аизан ли трябва да е??
Прикачени файлове
12012011_005_resize.jpg
12012011_005_resize.jpg (210.45 KiB) Преглеждано 3175 пъти
12012011_002_resize.jpg
12012011_002_resize.jpg (139.4 KiB) Преглеждано 3175 пъти
saedinitel.JPG
saedinitel.JPG (92.06 KiB) Преглеждано 3175 пъти

mafiota
Мнения: 618
Регистриран на: 07 Авг 2009 22:42
Местоположение: Бяла

Мнение от mafiota » 12 Яну 2011 18:00

jim_beam написа:производител валео франция made in корея,не ми изглежда сериозна тая работа.живо менте е май. mad.gif
Отешава ме това , че нали уж и корейците правят добри коли biggrin.gif dry.gif
Ма и тея "ТЕХ-КО" са за еб..е, лъжат така mad.gif

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 12 Яну 2011 18:47

Що си мислите, че може да намерите друго Валео !? А дори да пише Made in France - кой ти гарантира, че наистина е там правено !? Важно е качеството, не къде е направено biggrin.gif Може да пише квото си иска, но като е евтиния - пак ще е кенеф..... Глобализация му се вика на това, драги зрители, така че свиквайте.......Няма как да са конкурентно способни и да произвеждат в EU... Мен лично ме плаши до безкрай надписа - Made in EU ..... такова говедо НЕ купувам......

mafiota
Мнения: 618
Регистриран на: 07 Авг 2009 22:42
Местоположение: Бяла

Мнение от mafiota » 12 Яну 2011 19:54

Me4oKyX написа:Що си мислите, че може да намерите друго Валео !? А дори да пише Made in France - кой ти гарантира, че наистина е там правено !? Важно е качеството, не къде е направено biggrin.gif Може да пише квото си иска, но като е евтиния - пак ще е кенеф..... Глобализация му се вика на това, драги зрители, така че свиквайте.......Няма как да са конкурентно способни и да произвеждат в EU... Мен лично ме плаши до безкрай надписа - Made in EU ..... такова говедо НЕ купувам......
В случая ме дразни тоя дистрибутор къде си е сложил скапания етикет mad.gif

sacho7803
Мнения: 345
Регистриран на: 27 Юли 2009 18:01
Местоположение: Русе

Мнение от sacho7803 » 12 Яну 2011 20:09

според мен е оригиналния ти съединител........виж че на него пиши 96-та година а и колата ти е същата година wink.gif ти защо си го сменял?буксуваше ли?
Toyota YARIS 1.33-100кс.2009..... Renault megan-Coatch 1.6-90кс-98г

mafiota
Мнения: 618
Регистриран на: 07 Авг 2009 22:42
Местоположение: Бяла

Мнение от mafiota » 12 Яну 2011 20:17

sacho7803 написа:според мен е оригиналния ти съединител........виж че на него пиши 96-та година а и колата ти е същата година wink.gif ти защо си го сменял?буксуваше ли?
ами при потегляне се чуваше силен шум все едно стърже на ламарина

mafiota
Мнения: 618
Регистриран на: 07 Авг 2009 22:42
Местоположение: Бяла

Мнение от mafiota » 15 Яну 2011 19:18

Поръчах на колегата Toyota forever ремонтен комплект и за помпата - да изключа и тази възможност.
Тези дни наблюдавах, че когато карам с равномерна скорост на първа, и бавно натисна амбриажа ( laugh.gif ) до краи проблема се проявява с пълна сила - усеща се ,че двигателят продължава да увлича трансмисията (все едно е на полусъединител).

Само да попитам къде трябва да "отделя педала"? иии някой който е раглобявал да каже дали може да се е износила (вкопала) вилката в местата на упората и доло на лагера??

Аватар
Petar
Мнения: 2029
Регистриран на: 16 Юни 2007 21:20
Местоположение: Велико Търново

Мнение от Petar » 17 Яну 2011 17:29

Моите кореиски биалетки излязоха много по качествени от немските .С корейските вече 20000 км карам несъм ги сменял а неската издъхна още на 10000 км. Такаче това чее корейско не трябва дате притеснява стига вече данее китайско че тогава става тъжно :whistle: rolleyes.gif

mafiota
Мнения: 618
Регистриран на: 07 Авг 2009 22:42
Местоположение: Бяла

Мнение от mafiota » 17 Яну 2011 18:04

Така като гледам би трябвало буталото с гумичките на помпата да може да се извади без да се маха помпата от мястото и. Само се разкача стержена от към педала, и се източва спирачната течност, ии има един маншон който пази буталото да не излезе (откъм купето). И би трябвало при това положение, като махна този гумен маншон буталото с пружината да може да излезе ???? unsure.gif

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 10 госта