Страница 2 от 3

Публикувано на: 27 Юни 2006 15:47
от El Camino
ugabuga написа:jameikata e prav

tuk k&n za mouata honda go vzeh za okolo $35. Edin normalen filtar struva okolo $8-10. Za 60k mili shte si izbia parite i shte znam che filtara mi vinagi e chist (poneje shte si go chistia de) i che kolata mi shte varvi dobre.
Бе там при вас бая рабути са поооо други както разбираме постоянно. И бензина има нема е още два пъти по евтин cool.gif

Публикувано на: 27 Юни 2006 18:57
от ALTEZZA
e, tezi filtri uj ne se kupuvat za da pestish pari. inache kam cenata na filtara ot vreme na vreme triabva da se pribavia i cleaning kit-a

Публикувано на: 27 Юни 2006 19:52
от ugabuga
e da taka e, kit-a e $10 no az veche go imah, osven tova s nego pone 4-5 puti mojeshda promiesh filtara

Публикувано на: 27 Юни 2006 21:37
от ALTEZZA
ugabuga написа:e da taka e, kit-a e $10 no az veche go imah, osven tova s nego pone 4-5 puti mojeshda promiesh filtara
ne i ako naleesh maslo kolkoto az naliah ohmy.gif

Публикувано на: 27 Юни 2006 21:39
от ALTEZZA
del_sol_fen написа:fifi nie imame sprei za takiva filtri.
mi predpolagam che shte mi potriabva.

K&N

Публикувано на: 01 Юли 2006 09:39
от doc
Аз сложих такъв филтър преди около месец.Цената за 4афе мотори е около 172 лв,а кит за почистване е близо 40.Иначе е малко по-отпушен мотора,което се усеща при по-рязко ускоряване.Хубавото е,че филтъра става вечен-само переш и пръскаш.

Re: K&N

Публикувано на: 01 Юли 2006 17:19
от advokat
doc написа:Аз сложих такъв филтър преди около месец.Цената за 4афе мотори е около 172 лв,а кит за почистване е близо 40.Иначе е малко по-отпушен мотора,което се усеща при по-рязко ускоряване.Хубавото е,че филтъра става вечен-само переш и пръскаш.
много пари, бре аз моя го взех от Инпас миналото лято за около стотина лева:)
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?p=747 ... ight=#7475

Публикувано на: 02 Юли 2006 10:02
от doc
наистина е скъпо,но филтъра е на мястото на оригиналния и го плащаш само един път

Публикувано на: 03 Юли 2006 09:36
от advokat
doc написа:наистина е скъпо,но филтъра е на мястото на оригиналния и го плащаш само един път
Съгласен съм wink.gif

Публикувано на: 12 Юли 2006 19:42
от 1zzfe
Filtara triabva da se ostawi za izwestno vreme da se steche izlishnoto maslo. Sled kato ima tolkowa mnogo maslo move bi e dobra ideia da pochistish MAF sensora. Moia go pochistwah minalata sedmica, i makar che ne beshe osobenno mrysen, pak mu lichi. Prodava se sprei za pochistvane. Napraskva se i kato izsyhne go slagash obratno.

Публикувано на: 12 Юли 2006 20:53
от ALTEZZA
1zzfe написа:Prodava se sprei za pochistvane. Napraskva se i kato izsyhne go slagash obratno.
predi da go slojish obratno triabva da go napraskash i s maslo, filtara ne triabva da se slaga obratno kogato e suh.

Публикувано на: 13 Юли 2006 01:36
от 1zzfe
Stavashe duma za MAF senzora, ne za filtara ako reshish da go pochistvash.

Публикувано на: 13 Юли 2006 08:21
от ALTEZZA
aaa, iasno. e az moia sam go chistil veche dva pati, moje bi ne e zle pak da go pozachistia, che s vsichkoto tova maslo vav filtara mi...
inache az go chistia s tukashnia brake cleaner ili s throttle body cleaner, do sega problemi ne e imalo.

Публикувано на: 13 Юли 2006 09:53
от PAKETA_1
Слушай Алтезов, ти като си го омаслявал си се олял май...Махаш филтъра, слагаш го в една кофа с топла вода и малко веро, пламбучкаш там докато спрат да излизат мизерии и мръсотии (не го търкаш или натискаш - само пламбучкаш). След това го оставяш да изсъхне, съвсем леко напръскваш външната страна с масло за филтри (ако нямаш ела и ще ти дам), ама съвсем леко, после с ръце го разтъркваш да е равномерно и го слагаш ...

Вие ебаси науката го изкарахте...

Публикувано на: 13 Юли 2006 09:55
от PAKETA_1
1zzfe написа:Filtara triabva da se ostawi za izwestno vreme da se steche izlishnoto maslo.
Ти луд ли си? Ако има масло за течене смятай че си се олял - съвсем леееко се пръска от външната страна...и двата ни мотора са с такива филтри и вече няколко пъти съм ги прал....