Страница 2 от 13

Публикувано на: 07 Яну 2011 01:48
от rudolf
SLADURA написа:Иначе крайният резултат искам да е около 330коне на колелата ... не искам повече ..
при тая кола,това е към 400 коня на вала laugh.gif

Публикувано на: 07 Яну 2011 01:59
от Bass_Man
Даже повече отива ......... може би не е толкова лоша идеята за многодисков съединител .

Публикувано на: 07 Яну 2011 02:52
от MX5
andrian999999 написа:на 1. място (към който съм се насочил КАТО МИНЕ КРИЗАТА и има повечко пари) мазда МХ5 - евтин вариант , ниска цена на колата и за 10 бона тунинг ще се спукам от кеф на пистата има и други варянти но те са с по висока стартова цена на автомобила като хонда с2000 с цени от 11000 евро за предпочитане БМВ зет3 на цени от 5000 евро но според мен.
С 10К тунинг на MX5, няма и да има нужда да поглеждаш за Honda S2000 и Z3 (освен ако не си решил да наливаш яко пари и в тях). С толкова тунинг MX5-цата става много по-бърза бегачка от сток S2000 или Z3. A Celica GT4 ще се разориш напълно от модове и пак ще е по-бавна по завоите на сух асфалт.

Re: Проект Celica GT-Four ST205

Публикувано на: 07 Яну 2011 02:58
от MX5
SLADURA написа:Apexi Power FC - наличен
Apexi AVC-R
Apexi Boost Controller
Apexi Power FC Controller
Пълна глупост са тия Apexi-та. Защо са изброени по 2 пъти?
И що ти е външен AVC-R бууст контролер, като Powe FC-то уж може да контролира бууст?!?!

Вместо да си хвърляш парите на вятъра за тия боклуци, по-добре си вземи само един читав компютър, който ще ти прави и електронен бууст контрол, и тракшън контрол (дето пискаше толкова за него), и какво ли не още.




Re: Проект Celica GT-Four ST205

Публикувано на: 07 Яну 2011 09:33
от SLADURA
MX5 написа: Вместо да си хвърляш парите на вятъра за тия боклуци, по-добре си вземи само един читав компютър, който ще ти прави и електронен бууст контрол, и тракшън контрол (дето пискаше толкова за него), и какво ли не още.
Е кой е тоя читав компютър ... а и днес ми пристигна Power FC-то ..
Но то пристигна без никви контролери ... само ECU-то дойде ... така че за това съм изборил и другите неща...
Не знам .. ако може да се мине само с едно AVC-R ще е добре ... но не съм много убеден - за това съм ги писал и другите неща ...

MAZDA MX-5 не ме кефи ... S2000 бях тръгнал да си купувам преди GT-4ката ... но както вече споменах - ST205 GT4 ми е детската мечта и за това си е взех ... така че дори и да е по бавна от някой голф - Не ми дреме особено ..

Публикувано на: 07 Яну 2011 11:01
от poli
AVC-R не ти трябва щом си взел Power FC,към него може да вземеш Контролер(но с него няма да можеш да я мапнеш или много трудно) и Буст контролер(но той е страшно скъп ако не е втора употреба).
Не забравяй че компа идва с сервизни настрйки само колкото да я запалиш,не че не можеш да я караш ма има липса на гориво.

Публикувано на: 07 Яну 2011 11:23
от SLADURA
poli написа:AVC-R не ти трябва щом си взел Power FC,към него може да вземеш Контролер(но с него няма да можеш да я мапнеш или много трудно) и Буст контролер(но той е страшно скъп ако не е втора употреба).
Не забравяй че компа идва с сервизни настрйки само колкото да я запалиш,не че не можеш да я караш ма има липса на гориво.
Благодаря ти за инфото ..
Последно ще имам нужда от Бууст контрол нали ? ... ще го търся втора ръка ест. ..

Тия дни съм решил да и купя въздушен Intercooler ... какъв да взема?
Мога да взема стоков от ЕВО8 - добър ли е или да си търся нов - без значение от марката модела ?

Поздрави!

Публикувано на: 07 Яну 2011 12:16
от Georgimitrovich
za obru6taneto se ogledai za kurmilni nakrainici ot super strut oka4vene 4e na obiknovennoto opirat v amortisiorite i nemoje da se napravi pulen lqv i pulen desen.

Публикувано на: 07 Яну 2011 12:21
от SLADURA
Georgimitrovich написа:za obru6taneto se ogledai za kurmilni nakrainici ot super strut oka4vene 4e na obiknovennoto opirat v amortisiorite i nemoje da se napravi pulen lqv i pulen desen.
Да ... той Ицо беше споменал за тоя проблем ... но какви са точно тия накрайници (за рейката ли говориш) ? ..
До колкото разбрах на неговата кола са преправяли нещо схемата ..
А селика със суперстрът окачване и ляв волан е почти неоткриваемо :( ..
Това ми е единствената тревога за обръщането на дирекцията :S ...

Публикувано на: 07 Яну 2011 12:33
от Georgimitrovich
mi neznam da ima nqkvi seriozni problemi po okabelqvaneto. Pomisli za mapvaneto i na kompa 4e ti trqbva kabel.

Ako vzeme6 spira4kite ot evoto, az sym purviq v spisyka da ti kupq spira4kite ot ot selikata. V4era Ico be6e pri mene i dvamata se 4udim koi 6te ti obru6ta volana. A i kato pogovorihme za spisyka s 4astite i dvamata mislim 4e nqkoi ne6ta ne sa ti nujni.

Публикувано на: 07 Яну 2011 12:51
от SLADURA
Georgimitrovich написа:mi neznam da ima nqkvi seriozni problemi po okabelqvaneto. Pomisli za mapvaneto i na kompa 4e ti trqbva kabel.

Ako vzeme6 spira4kite ot evoto, az sym purviq v spisyka da ti kupq spira4kite ot ot selikata. V4era Ico be6e pri mene i dvamata se 4udim koi 6te ti obru6ta volana. A i kato pogovorihme za spisyka s 4astite i dvamata mislim 4e nqkoi ne6ta ne sa ti nujni.
Като си дойда в Пловдив другата седмица - да пием по бира някъде ? .... :whistle:

Публикувано на: 07 Яну 2011 13:19
от SLADURA
уффф ... пичове - сериозно ме разколебахте за тва Апекси ... още не съм го платил - Седи и ме чака в ЕКОНТ .. нз кво да правя :((((
wacko.gif :help:

Баси хванах се за главата от толкова четене на английски форуми - МНОГО СЪМ ОБЪРКАН ВЕЧЕ!

Публикувано на: 07 Яну 2011 13:28
от mitoko
до колко време ако не вземеш ще го върнат

Публикувано на: 07 Яну 2011 13:37
от SLADURA
mitoko написа:до колко време ако не вземеш ще го върнат
1 седмица ... ама ми е неудобно спрямо продавача .. трябва да му се обадя при всички положения до утре unsure.gif

Публикувано на: 07 Яну 2011 14:19
от Bass_Man
Ами плати си разноските и му го върни .