Страница 2 от 3
Публикувано на: 06 Яну 2011 22:38
от kokojambo2
Не,няма да правя чудеса,просто ми се кара турбо.Двигателя е горе доло набор на супрата (91-ва) около 230-250к.с. с мегаскуирт ,трябва ми една турбина на 0.5 да вдигна над 300к.с. Определно автомобила се кара градско с рядко натискане.Няма да става драг автомобил,с който да очаквам да правя чудеса.
Ами благодаря за насоката,ще се оглеждам,че каквото искочи подходящо ще се ориентирам.Поздрави.
Публикувано на: 07 Яну 2011 01:17
от Bass_Man
Дино имаш ли на тази атмоферка 230-250 коня , че ми стана интересно ? А и да знаеш , че няма нито един , който е започнал да надува и да е останал на 0,5 ! Също така трябва да помислиш и за съединител/притискател .
Публикувано на: 07 Яну 2011 07:26
от kokojambo2
Дино не е правено.С механичен инжекцион мотора е 231к.с.С промяна на горивото и авансите предполагам,че съм поне около заводските или малко по-нагоре.Със сигурност е по-динамичен от механичната инжекция.
Има още малко настройки да се направят,та тогава ще отскоча до Варна или Пловдив да проверя.
Публикувано на: 07 Яну 2011 14:16
от Bass_Man
А кой е този мотор 231кс. 3.0 с механична инжекция ако не е тайна разбира се ?
Публикувано на: 07 Яну 2011 14:49
от kokojambo2
Не е тайна.Олдскул мерцедес 300е24 124-ка механична инжекция 220к.с с ламбда контрол и катализатор и 231к.с. без ламбда контрол и катализатор.
Благодаря на модераторите,че са променили заглавието и се надявам,че не преча с въпросите си.
Публикувано на: 07 Яну 2011 14:58
от Georgimitrovich
Публикувано на: 10 Яну 2011 22:59
от Bass_Man
Ходи му направи едно дино да не се окаже , че повечко трябва да надуваш .
Публикувано на: 11 Яну 2011 00:23
от kokojambo2
Все още търся хора из бургаска област,които знаят какво правят с мегата.Настройките все още не са изчистени на 100 процента и за това се още не съм ходил на дино стенд.Пък настройките ще е най-добре да се направят точно там.
Публикувано на: 11 Яну 2011 02:07
от Bass_Man
Ох леле ти си се вкарал във филм . То я има 5 човека дето го разбират това я не ти пък един в Бургас искаш да има

.
Публикувано на: 11 Яну 2011 09:43
от kokojambo2
biggrin.gif
Чакам един колега,работил в една от известните тунинг фирма в София(да не казвам име,че правим реклама),та той трябва да бутне едно рамо,че в момента е в Бургас.
Опция 2-има еидин известен като "инженера" Беемвист,човека страшно много ги разбира нещата,но цифрата е около 200лв за настройка.
Опция 3 -чакам да дойде лятото и колегата от София,с който монтирахме мегата (тогава не ни остана време от 12 на обед до 12 вечерта на полеви условия) като идва на море да свършим тази работа.
А турбо втора ръка много вече не ми се чини,защото все боклуци се падат.Последната беше без луфт ,лъсната,балансирана,отремонтирана - а се оказа,че са я рециклирали само със спрейчето

Публикувано на: 12 Яну 2011 10:31
от kokojambo2
Колеги,темата май не е за този раздел,така че ако желаят модераторите да я преместят в друг подфорум.Та имам едно питане пак biggrin.gif
Вчера ходих по моргите да си търся конекторчета за инжекторите, и не стават.От къде да намеря тези неща?
Пробвах от мицибиши и от някаква тойота....
Инжекторите са от 7М-ГТЕ денсо нискоомни 440 кубика.
Публикувано на: 09 Юни 2011 09:17
от kokojambo2
Колеги,темата е малко стара,но реших пак да се допитам.Намерих си една читава турбинка CT-20,става ли да се ползва за проекта или трябва да е CT-20B.
Гледам,че тази CT-20 я дават за турбодизел или се бъркам.
Публикувано на: 09 Юни 2011 23:30
от Bass_Man
За колко коня играеш колега и за 3 литровия мотор ли ?
Публикувано на: 10 Юни 2011 07:04
от kokojambo2
3.0-24 бензин при 0.5 бара.Аз всъщност не съм сигурен колко ще станат к.с,но идеята е да има достатъчно въздух да надува на 0.5 бара
Публикувано на: 10 Юни 2011 15:59
от LordDigital
От къде реши че има някакви турбини дето ша може да се монтират на местото на CT26? Аз МР2 немам ма на Бамбо съм му пращал CT26 за неговата МР2-ка и не стана ,требеше преправяния ,подмяна на гей-та и некви гимнастики.
Ако изкаш заводския колектор на 7м мотор ,има само една единствена турбиня която си заслужава - CT26 разтъргано на 60trim. Всичко друго са безмислени и временни решения.