Страница 2 от 2
Публикувано на: 07 Яну 2011 15:51
от Me4oKyX
То за всички коли ги има тези амортисьори, че дори Kayaba AGX са такива и има за повечето коли, но са едни 1200лв поне..... Което не е много, за да си направиш колата наистина прекрасна, но зависи дали на човека му се занимава и дали може да додаде още толкова парички

Публикувано на: 08 Яну 2011 00:08
от procopy
1200 не са кой знае какъв зор и дори да не е в началото, после може да се направи тоя мод. Ама... много ме мързи. Едва ли някога ще се сетя, че имам врътка за настройка, пък смятай кога ще седна да я въртя laugh.gif
Публикувано на: 08 Яну 2011 18:51
от jim_beam
procopy написа:1200 не са кой знае какъв зор и дори да не е в началото, после може да се направи тоя мод. Ама... много ме мързи. Едва ли някога ще се сетя, че имам врътка за настройка, пък смятай кога ще седна да я въртя laugh.gif
не при тия няма нужда да въртиш нещо,те сами се настройват според терена,интелигентна работа!

Публикувано на: 10 Яну 2011 11:05
от procopy
Абе таковата... май ще е Х3-ка. Вчера карах една, която мислех че ще е доста извън бюджета, съдейки по нивото на оборудване без да знам цената, и ако това е страшната твърда возия, хич не ми е страшна - возил съм се много по-твърдо, това си е направо стегнато-комфортно.
Публикувано на: 10 Яну 2011 12:30
от Kiki
procopy написа:Абе таковата... май ще е Х3-ка. Вчера карах една, която мислех че ще е доста извън бюджета, съдейки по нивото на оборудване без да знам цената, и ако това е страшната твърда возия, хич не ми е страшна - возил съм се много по-твърдо, това си е направо стегнато-комфортно.
Бъди сигурен, че поддръжката на Х3-та е по-солена.
Публикувано на: 10 Яну 2011 12:38
от jim_beam
ами и този избор не е лош,каросерията със сигурност е без грешка,а и обезшумяването е доста по-добро.все пак тази кола е била като нова доста по-скъпа от рав4.
успех при избора!
ps: единственото,което ми е известно от един немец,който има рав+х3 3.0 на жена му-плачеше,че при 100к в движение на аутобана троши турбо.казваше само,че с това раздела бмв приключил за него и го сменил веднага с още един рав.но може да е частен случай знам ли.те и нашите мотори ги знаем къде ги дялат,тъй че...

Публикувано на: 10 Яну 2011 14:40
от Scott
jim_beam написа:ps: единственото,което ми е известно от един немец,който има рав+х3 3.0 на жена му...
Не знам как стоят нещата в Австрия/Германия относно имиджа който дават автомобилите в семейството, но тук в UK, такъв случай не може да има, освен ако човека не е лизингова компания. Просто този немец не е бил за BMW biggrin.gif
Публикувано на: 10 Яну 2011 17:14
от procopy
Оф, да не му се налага на човек ;-) То и това е три литра дизел с автоматичната кутия, дето има и спортен режим и трябва да кажа, че за почти двата си тона доста пъргавко вчера излиташе от място

laugh.gif
Публикувано на: 11 Яну 2011 16:03
от procopy
Така и така сме на темата, дайте, моля, акъл за някой сервиз, където хубавичко да огледат геометрията на жипката. В София това става. Че да не стана горд собственик на някоя челосана... Предпочитам марково неспециализиран сервиз, за да избегна предубедени мнения. Все още не знам кое ще е и без това. Прокрадват ми се леки съмнения, че Х3-ката е срещнала нещо
