Страница 2 от 3

Публикувано на: 26 Фев 2011 21:29
от miLen4o
slowtraveler написа:
cha4o1983 написа:така е колега,но пък моето ауди което помпа дюза и уж ги водят по шумни,работи с пати по тихо при първо палене,а пък за бмв-то да не говорим.В сравнение с джипа работи като бензин
Ами имах БМВ шестак... Като позагрее - мърка и не се чува...
Но при паленето се чуваше дизелния звук дори и при него...
Slow, ти май си първия човек които си признава ,че дизела му чука....
До сега не бях чел някои да каже за неговата кола такова нещо happy.gif

Публикувано на: 26 Фев 2011 21:46
от Akima
Маздата му е бензин доколкото знам - явно говори за Баварец-а. biggrin.gif :whistle:

Публикувано на: 27 Фев 2011 10:34
от slowtraveler
Разбира се, че говоря за бавареца...
Изключително ми хареса като работа на двигателя...
На незнайно колко хиляди километри палеше без проблеми в студ с незнайна нафта. Не пропушваше НИКОГА, дори и при рязко натоварване и ниски обороти (караше се 'служебно' и често карах след моите хора, и специално гледах дали ще пропуши бавареца при изкачване на наклон, смяна на скорости и т.н)...
Но твърдото дизелово клокочене при палене не можеш да го сбъркаш...
До сега не съм срещал дизелов автомобил без този ефект - бил той съвсем ново Ауди, БМВ, Тойота или нещо друго..

Публикувано на: 28 Фев 2011 03:35
от Bass_Man
Да ви припомня името на темата ? - въпрос за тойота ланд крусер

Също така не мога да повярвам , че нафтата на студено гори по-различно ! Чел съм тук във форума , че няма никакво значение околната температура или температурата на двигателя !

Иначе Слоу по това се разбира едно БМВ дали е ново или милионник . Като се разтрака при палене значи е на мнооооогоо км. Но все пак е хубаво , че си преоткрил невероятния свят на шест цилиндровия редови двигател . Който за съжаление не можеш да срещнеш при Мазда .

А това , че помпа-дюза пали безшумно ще се направя , че не съм го чул :whistle: !

Публикувано на: 28 Фев 2011 10:16
от slowtraveler
В случая говорим за дизелов двигател, пък бил той и на ЛС...
Затова и типичните особености (не бих казъл проблем) на дизела се проявява на всеки автомобил без значение марката и модела.
Никога не съм казвал, че какъвто и да е дизел може да запали безшумно...
Може наистина да мърка като загрее и да изчезне твърдия дизелов звук, но като запали винаги се усеща това дизелово дрънчене, дори и автомобила да е съвсем нов от магазина...

П.С. мазда имат шестаци - недей така laugh.gif
И в миналото (двулитровите шестаци) и сега - новата Мазда6 в US си е с около 3.7 шестак.

Публикувано на: 28 Фев 2011 21:31
от nowyaris
Значи,има нещо от маслото.Досега Спринтера с 10/40 ШЕЛ не го чувах.Последната смяна кво наляха,заран като ярмомелка.Вчера Лики Моли 10/40,тази сутрин не го чувам.А сега де.С Яриса същите кахъри.Последното от Тойота заран чук,чук.... .А преди не бе така.Тез лайна дето ги слагат там,направо ме изтърваха кат клиент.Маслото играе роля голяма,май.На колегата ЛК-то май там куца,в масълцето на мотора.

Публикувано на: 28 Фев 2011 21:35
от Akima
Колегата да издебне "старшия" и да смени маслото! :thumbsup:

Re: въпрос за тойота ланд крусер

Публикувано на: 28 Фев 2011 23:31
от Me4oKyX
cha4o1983 написа:......Обслужвам го само в тойота и скора му направих пълна профилактика на мотор,скорости,диференцияли.-......
Това ти е първата и доооста основна грешка.... Ако искаш да споделиш, колко пари ти взеха за тази "профилактика" в Тойота, за масло на скорости и диференциалите ?! Автоматик или ръчка, цените ги гледах В Тойота Пловдив преди седмица...... Само информативно да споделя моя опит, като тази "профилактика" на Круйзера ни я правиха на 96 000км :

Количеството масла, които са изписали НЕ пасват по НИКОЯ сметка, още повече, че са изписали САМО един вид масло, а то има ТРИ, само на двата дифа и раздатката..... За скоростите още по-различно..... Нищо не бяха сменили, защото сега на 163хил.км колата се мъчеше със смяна на скоростите и затова ги смених наистина всичките масла - 13литра са всичките на куп. Имам копие от фактурата, писано е в книжката, че са сменени, но не само не излиза сметката, ами просто маслата бяха трагични като ги източихме...... Тракането може да е от много неща, но щом млъква при загряване, най-вероятно са затлачените дюзи - нормално за Круйзерите, с нашите скапани горива. Има просто решение на проблема ти, който ще струва няма и 80лв, но пък дюзите ще станат като нови.... Слагаш добавка за прочистване и възстановяваща след това и става тихо и мъркащо, като нова :thumbsup:

Публикувано на: 28 Фев 2011 23:54
от Bass_Man
nowyaris написа:.......Последната смяна кво наляха,заран като ярмомелка...................
Не мое да бъде :whistle: !

Публикувано на: 01 Мар 2011 07:56
от nowyaris
Мое,мое,Транспортера и той кат се заслушах тъй.ТоШЕЛ-а уж добре беше,ама се усраха последния път.Само не го знам тва Лики Моли дали ше е добре.Засега мърка единия мотор.Мечо ако може да напише за какво е дал тез 80 лева по-точно.

Публикувано на: 02 Мар 2011 03:53
от Bass_Man
Шела е добре докато не докарат последните варели от склада в Гърция и става ...........

Публикувано на: 02 Мар 2011 07:56
от nowyaris
Стана.Вчера го изхвърлих и сложих и на Транспортера Лики Моли.90 лв.в канала.Никога не бях сменял на 2000 км. Не точно,щото едно приятелче си го взе за Голфа 2.Настана тишина.

Публикувано на: 02 Мар 2011 08:06
от slowtraveler
От тракане до тракане има разлика....
Ако ти тракат хидравличните повдигачи - наистина може да е от маслото...
Ама я сега признай като запалиш сутрин студен дизела, не притраква ли няколко минути 'като дизел' с различен шум....

Публикувано на: 02 Мар 2011 21:14
от Bass_Man
Ако човек е по-наблюдателен и колата му е не много добре изолирана разликата в маслата се хваща много лесно . И от калпаво масло не тракат само повдигачи просто целия двигател става по-шумен . Но трябва един и същи двигател да го слушаш повечко време за да хванеш разликата . Иначе така случаен минувач никога не може да разбере за какво става въпрос .

Публикувано на: 03 Мар 2011 06:52
от slowtraveler
Споменах хидравлични повдигачи, защото тракането при голям луфт на клапаните много често се бърка с 'дизеловия' звук, който няма нищо общо с това, и е причинен от начина на горене на нафтата (например кофти дюзи, или просто по-детонационно горене).....
Мисля че и тук бях срещал изказване на колеги с бензинки, които се оплакват 'че се разтрака като дизел' поради тази причина biggrin.gif
А повдигачите както всяка хидравлика, са капризни към маслото (изпитвал съм го лично на една Астричка) :thumbsup: