Страница 2 от 2

Публикувано на: 10 Яну 2011 07:55
от nowyaris
Аз само да питам колегата Гичо,като колега инженер,при малките коли защо липсва постоянство-от категория до 50 хил първите две ги няма в категория от 50 до 100 хил.Какво занчи-да си купя Туинго,да го карам 50 хил и да го шътна после.Ако друг е чел същото на кого да го шътна-остава вечно мой.А за Форд да не говорим-там мнението,че най-добрия Форд е Форда от който си се отървал не подлежи на коментар.Всеки сам си избира по какъв начин да си троши главата.И ти продължаваш да мърмориш срещу Тойота,което не ти пречи да я ползуваш по цял ден.Ако мислиш,че като дразниш мен и други колеги печелиш нещо-грешиш.Опел аз лично много ги харесвам,но като продадени бройки в световен мащаб са елипсовидна нула спрямо Тойота.Декра и Адак са за една нищо и никаква Германия с население около 80 млн.В световен мащаб е нищо.Не знам колко Тойоти вървят примерно в Берлин,но знам колко Опели вървят в Токио-НУЛА.Няма какво да говорим-Тойота е номер 1.

Публикувано на: 10 Яну 2011 08:00
от Kiki
gicho написа:То автобилда не е ли и той немски, или той е германски?
Ти, като живееш в България, не си ли българин?
Защо човек, който живее в Германия не може да е германец?
А относно темата, според мен е по-важно това, че не един, а няколко модела на Тойота са на челните места по класациите и то на" Декра".
Коя друга марка може да се похвали с подобно нещо в близките пет години? Тук там пробие някой модел на друг производител.
Не споря, че има недоволни от Тойота, не споря, че има дефекти по тойотите, които караме, но щом са класирани на първите места значи са най-добрите.
Какво ли представляват автомобилите класирани на по-долните места!? Колко ли дефекти те дават!?
А, ако можеше да четеш японски, какво ли ще прочетеш за ГЕРМАНСНИТЕ коли в японските автомобилни списания. wink.gif
Нека не се забравя, че мнението, което определя констатациите ни за надежноста на определен автомобил се налага от издания с голяма доза пристрастие.
Никой от нас няма възможност да кара всички марки автомобили, за да направи собствена преценка за качествата и надежноста им.
Аз лично съм карал осем марки автомобили/от някой и по три модела/ и с чиста съвест мога да кажа, че по-добра кола от тойотата не съм имал.

Публикувано на: 10 Яну 2011 08:45
от Bass_Man
Абе я лягайте да си доспите ! tongue.gif

Публикувано на: 10 Яну 2011 09:02
от gicho
Тъй, наспахме се biggrin.gif

Това с немско и германско беше ирония - имах предвид че и двете класации са все немски и не може да търсим повече пристрастие в едната или другата ....

Да, някой модели ги няма между 50 и 100 хил.км, а други пък изчезват от 100 хил нагоре - кое е по-добре в този случай?
Не споря, че има недоволни от Тойота, не споря, че има дефекти по тойотите, които караме, но щом са класирани на първите места значи са най-добрите.
Ей тука ни е спорът - след като не са на първо място по надеждност, защо ще са най-добрите? Но както и да е, целта на постовете ми беше да покажа друга информация по темата "И въпреки всичко TOYOTA е номер 1 :)" :thumbsup:

Публикувано на: 10 Яну 2011 09:14
от baba_metca
То май голяма роля за надежността играят и пътищата и горивото. Не ги знам немските, ама тукащните никак не са добре. Като сложим и манталитета на хората, как си поддържат колите, качеството на сервизите и останалите резервни части и течности, работа надебелява. Та идеята ми е, че тези класации ако са правени само за немски автомобили (немски, като такива карани и поддържани в Гермнаия) са си общо взето за там. Не е ясно един немски първенец, като му се сложи от менте майстор - менте масло, гориво и амортисьор на кое място ще дойде.

Тук съм по недоволен от пътищата, горивото, постоянните ментета на части, течности и майстори, отколкото от Тойотата. Дали ако карах Форд пак нямаше да е същото, ама на - карам Тойота. Кефи ме, прави ми усмивка на устата. Като се развали нещо гледам да го оправя и пак по старо му с усмивката.

Публикувано на: 10 Яну 2011 10:36
от Kiki
gicho написа:И въпреки всичко TOYOTA е номер 1 :)" :thumbsup:
Не може да бъде! :hello1:

Публикувано на: 10 Яну 2011 11:05
от Scott
Bass_Man написа:Върху много нямам но имам върху достатъчно ...
А какво значи 'достатъчно' ... нещо като 'несъобразена' скорост ли? wacko.gif biggrin.gif

Публикувано на: 10 Яну 2011 19:45
от Kiki
gicho написа:Ей тука ни е спорът - след като не са на първо място по надеждност, защо ще са най-добрите?
Напротив! Тойота са на първо място по надежност и са най-добрите. tongue.gif

Публикувано на: 10 Яну 2011 20:57
от Akima
Някой няма ли да й удари катинара на тази тема или поне да я премести в Офтопик! wink.gif wacko.gif

Публикувано на: 10 Яну 2011 21:05
от Uncle Dido
Защо- нека да видим докъде ще стигне надъхването.

Нали знаеш баснята за "Хубавото гардже"?

Публикувано на: 10 Яну 2011 21:09
от Kiki
Akima написа:Някой няма ли да й удари катинара на тази тема или поне да я премести в Офтопик! wink.gif wacko.gif
Защо, дразни ли те?

Публикувано на: 10 Яну 2011 21:17
от alexandargv
Купена чисто нова (2008 год.) Тойота Аурис 1,6 Луна със скърцащи спирачки излязла от магазина с разглобена средна колона където е колана, някакъв падащ капак под жабката в коленете с 1 тон изолация вътре, който и до ден днешен продължава да си пада от време на време. Пежо на което му се пълни задна дясна врата с вода при ходене на автомивка и постоянно мокър багажник при валежи. Каква е разликата? Според мен няма!
Преди години подобни дребни грешки и проблеми не бяха познати на собствениците на Тойоти. Днес обаче да караш тойота означава да се занимаваш с глупости периодично както ако караш Пежо.
Голям фен съм, но не мога да си затворя очите за фактите и да говоря като някой Голфър. biggrin.gif

Публикувано на: 10 Яну 2011 21:17
от Akima
Не,но опита е показал, че фанатизма не е добро нещо,а слепия фанатизъм води до много лоши неща.Като гледам темата стана баш за другия раздел. :thumbsup:

Публикувано на: 10 Яну 2011 21:37
от Uncle Dido
Кики, сега е момента да оцениш усилията на модераторите, дълго копеле такова!!! biggrin.gif