Страница 2 от 4

Публикувано на: 26 Дек 2010 08:16
от paloff
Bass_Man написа:Абсолютно коректно ! Петрола също изплува на повърхноста на морето . просто колегата за пореден път демонстрира тотално незнание на елементарни неща . Ся сигурно пак аз ще съм му виновен и той ще е правия защото бачка по сервизите и има много повече опит и бля бля бля ...............

paloff вече са те насапунисали доволно просто няма как да разбереш дали това са твоите дюзи . Но аз не знам за такова вещество , което няма да увреди помпата , която е много по-натоварена и ще скапе 4 дюзи та и чак ще задерат .........
Ако не те сапунисват , а по някаква причина това е истина ( което е много малко вероятно ) значи ще имаш още много неща за смяна по горивната с-ма . Със сигурност трябва да са ти задрали и клапаните за регулиране на налягането и помпата трябва да е фитка . Ако всичко останало си е здраво честита баня .
Ако колата до последно преди да спре си е работила нормално значи всички тия работи са глупости .
А и принципно дюзи се ремонтират но зависи какво е развалено по тях . Бях чувал , че и в БГ ги правят някъде но ако няма в БГ може да потърсиш по европа има няколко фирми на , които можеш да ги пратиш .

BTW нещо бензинец да си сипвал в нафтата ? Или случайно някъде да си наджуркал някакво количество ?
А и не разбрах уж колата е спряла след , като си зареждал на ОМВ пък после си зареждал още някъде ?!?!?!
Искам да кажа че това ще е тяхното твърдение ... че след като съм заредил при тях ще кажат че съм сипал и на друго място.
Другото което ... в сервиза ми казват хората че нафтата е някаква мизерна... нали са я източили за да прочистят системата.Изчистили са ми и резервоара и не е имало кой знае какви боклуци че чак да се прецака така.За антиреклама на лукойл незнам дали мога да правя ... но надали ако горивото ми е калпаво ще си зареждам собственият автомобил с такава.

Ще отговоря и на колегата по горе който ме попита дали съм правил друго по колата.Колега за 210 000 км съм сменял само Гуми , Масла и накладки.Не съм бутал нищо поо ходова част и мотор.И мога да кажа че това е най здравия автомобил за мен.Ще го сравня с много скъп мерцедес на половин цена.

Публикувано на: 26 Дек 2010 08:42
от martod
paloff написа:.Ще го сравня с много скъп мерцедес на половин цена.
Това последното не трябваше да го казваш ..Сега ще се опитат да ти обяснят, че мерцедес изобщо не е кола laugh.gif тука от Тойота по Убаво нЕма .. biggrin.gif
А дюзите са ти се прецакали от водата която е засмукала помпата, защото като свърши нафтата, остава само тя по дъното на резервоара ..
Не ти е виновно ОМВ-то, като човек работещ в сферата, би трябвало да знаеш, че и в ОМВ продават същите акита smile.gif като Лукойл (цистерните зареждат от едно и също място) само че си слагат техните добавки и хоп, нафтата станала алпийски дизел .. biggrin.gif
Нали не вярваш, че дядо Коледа им я докарва от Алпите, тяхната нафта .. smile.gif

Публикувано на: 26 Дек 2010 10:55
от diesel_power
coolone написа:водата е по-лека от нафтата и остава най-горе, сметни кво става когато свърши нафтата smile.gif
а когато резервоара е поне 1/2 пълен и нафтата се ''джурка'' в движение, тогава концентрацията на гадорий спрямо общия обем е по-малка

Това много добре ти се получи,Саше ! worthy.gif worthy.gif worthy.gif

Публикувано на: 26 Дек 2010 11:23
от Bass_Man
martod написа:
paloff написа:.Ще го сравня с много скъп мерцедес на половин цена.
Това последното не трябваше да го казваш ..Сега ще се опитат да ти обяснят, че мерцедес изобщо не е кола laugh.gif тука от Тойота по Убаво нЕма .. biggrin.gif
А дюзите са ти се прецакали от водата която е засмукала помпата, защото като свърши нафтата, остава само тя по дъното на резервоара ..
Не ти е виновно ОМВ-то, като човек работещ в сферата, би трябвало да знаеш, че и в ОМВ продават същите акита smile.gif като Лукойл (цистерните зареждат от едно и също място) само че си слагат техните добавки и хоп, нафтата станала алпийски дизел .. biggrin.gif
Нали не вярваш, че дядо Коледа им я докарва от Алпите, тяхната нафта .. smile.gif
ОК ве Марто от вода да е ама как е минала тази вода покрай помпата и покрай клапаните за регулиране на налягането и е прецакала и 4-те дюзи едновременно ? Особенно както човека казва , че е спряла отведнъж . За да качи налягане да пръсне трябва първо помпата да надуе , клапана да регулира да върне водица през обратното и това да стане след , като е заредил , а не преди това когато е спрял ?!?!?

Палоф а иначе ти тия не ги слушай какво ти обясняват какво са немерили и тн глупости .

Публикувано на: 26 Дек 2010 12:14
от coolone
zi_zi_top написа: Водата е с по-голямо относително тегло от бензина и дизела и ВИНАГИ е долу на дъното на резервоара.
Веднага се съгласявам и се признавам за виновен, заблудил съм се нещо
А сега за ушите и право в милицията laugh.gif
или ще постоя малко в ъгъла с вдигнати ръце

Ок, логиката ми не беше съвсем правилна, но така или иначе напоследък много често чувам за блокирали дюзи, и всички споменават една и съща марка бензиностанций. Тъжно ама факт

Публикувано на: 26 Дек 2010 12:23
от Vesko
Аз май трябва да дам курбан... Жена ми зарежда от 2007 до сега само на OMV дизел на 2.2Д4Д 150кс авенсис.

Публикувано на: 26 Дек 2010 12:38
от Scott
Vesko написа:Аз май трябва да дам курбан...
изчакай да навърти 210 000 км tongue.gif

Публикувано на: 26 Дек 2010 14:11
от paloff
Колеги намерих дюзи от Авенсис 2006г. 2.2 D4D на 7 000 км. за по 200 лв бройката.

Утре ги купувам.

Искрено ви благодаря за помощта , мненията и съветите.
С пожелание за Весела коледа и щастлива Нова година.

Публикувано на: 26 Дек 2010 14:35
от павел павлов
От морга ли ги взимаш или от човек?Този Авенсис не е ли 150 к.с. и дали дюзите са еднакви?Номерата съвпадат ли?200 лв мисля,че е добра цена!Пиши какво е развитието на проблема!Успех!Интереса ми е породен от факта,че при диагностика при мен се установи,че една от дюзите ми връща повече нафта от нормалното!Смисъл че е позапушена!Колата си върви нормално,не пуши и си има тяга!Останалите 3 компенсирали недобрата работа на едната дюза,така се произнесаха в Тойота Сливен!След добавка закупена от Тойота и нова диагностика в ТМ Бургас от там казаха че за тях дюзата работи в параметри зададени в програмата!Евентуално ако се наложи да сменям дюза да знам от къде да търся!?

Публикувано на: 26 Дек 2010 21:05
от paloff
павел павлов написа:От морга ли ги взимаш или от човек?Този Авенсис не е ли 150 к.с. и дали дюзите са еднакви?Номерата съвпадат ли?200 лв мисля,че е добра цена!Пиши какво е развитието на проблема!Успех!Интереса ми е породен от факта,че при диагностика при мен се установи,че една от дюзите ми връща повече нафта от нормалното!Смисъл че е позапушена!Колата си върви нормално,не пуши и си има тяга!Останалите 3 компенсирали недобрата работа на едната дюза,така се произнесаха в Тойота Сливен!След добавка закупена от Тойота и нова диагностика в ТМ Бургас от там казаха че за тях дюзата работи в параметри зададени в програмата!Евентуално ако се наложи да сменям дюза да знам от къде да търся!?
Колега обаждах се днес в тойота Русе и останах с впечатлението че не разбират много много.В смисъл че не могат да ми кажат на 100% дали стават или не.Само мънкат ... един приятел ми каза да гледам някакви номера някъде по мотора и така съм щял да разбера дали стават или не.
Дюзите ще ги взема от човек ... дори се замислям дали да не взема целият мотор.Бил напълно здрав.Някой може ли да каже дали от авенсис мотора ще мога да го наложа на версо.Ще паснат ли.Защото мотора е съвсем нов - 7 000км

Публикувано на: 27 Дек 2010 00:10
от coolone
paloff написа:Защото мотора е съвсем нов - 7 000км
Ако няма да се възползваш от тоя мотор, аз бих го взел, а дюзите си остават за теб срещу 0 лв happy.gif
Какви пари му се търсят и ако може кода или година на производство?
май ще местим темата в раздел купува/продава laugh.gif

Публикувано на: 27 Дек 2010 00:38
от martod
Bass_Man написа:
ОК ве Марто от вода да е ама как е минала тази вода покрай помпата и покрай клапаните за регулиране на налягането и е прецакала и 4-те дюзи едновременно ? Особенно както човека казва , че е спряла отведнъж . За да качи налягане да пръсне трябва първо помпата да надуе , клапана да регулира да върне водица през обратното и това да стане след , като е заредил , а не преди това когато е спрял ?!?!?
Водата минава барабар с нафтата ве Пепи, през помпата, а не около нея и колкото е по малко нафтата водата е повече ..
А ти как разбра че са се прецакали наведнъж и 4-те дюзи ? .. tongue.gif
Може като е навлязла водата да се е прецакала първо само една,тогава компа променя работата на другите 3, после колегата е сипал от от "шибаното" гориво на ОМВ и е продължил да пътува, прецаква се и втора, компа прехвърля на другите 2, и така докато свършат дюзите .. smile.gif
Никой не може да каже със сигурност, дали са загинали една по една, или на куп..

Публикувано на: 27 Дек 2010 01:18
от Bass_Man
Bace kak taka nqma da razbere che kara s 2-3 duzi po-malko ve ? To verno che imat vartiasht moment tiq dieselcheta ama chak puk na 1-2 cilindara da se dvijish ................

Публикувано на: 27 Дек 2010 01:51
от IVOtuning
paloff написа:
Колега обаждах се днес в тойота Русе и останах с впечатлението че не разбират много много.В смисъл че не могат да ми кажат на 100% дали стават или не.Само мънкат ... един приятел ми каза да гледам някакви номера някъде по мотора и така съм щял да разбера дали стават или не.
Дюзите ще ги взема от човек ... дори се замислям дали да не взема целият мотор.Бил напълно здрав.Някой може ли да каже дали от авенсис мотора ще мога да го наложа на версо.Ще паснат ли.Защото мотора е съвсем нов - 7 000км
Аз съм слагал от авенсис 2.2 д4д 150кс на версо 2.2д4д 136 кс. Като ми ги смениха в Ником-Русе, ми се обадиха и ми казаха: " Колата Ви няма да запали, има разлика в номерата на дюзите, елате да решите какво да правим"
Отидох, казах им завъртете, и колата запали без проблем.
Така, че не се плаши, стават дюзите, дори и да имат малка разлика, и най-важното прави винаги "контра" диагноза на това което ти кажат от Тойота.

Публикувано на: 27 Дек 2010 11:55
от coolone
Аз съм слагал от авенсис 2.2 д4д 150кс на версо 2.2д4д 136 кс.
това си е един и същ мотор - 2AD FTV
разликата в мощностите идва от софтуера
Авенсисите и новите Равове са софтуерно надути до 150 коня :thumbsup: