Страница 2 от 2
Публикувано на: 09 Яну 2011 19:36
от Daria
Zdrasti Лексус, беше там 2 пъти за по 1 ден да я проверяват и диагностицират и резултата беше "всичко е наред не намираме проблем". Всъщност малко излъгах там ми казаха че клапана на турбото(разтоварващия май беше е заминал), след което веднага го смених с нов.
Публикувано на: 09 Яну 2011 19:42
от LEXUS
Значи им я връщаш с рекламация, това са много прости неща. И ти гарантирам,че ще ти излезе по-евтино,въпреки че ще си в оторизирания сервиз, отколкото да я караш 19 пъти по други сервизи.
Публикувано на: 09 Яну 2011 19:42
от Scott
Daria написа:... там ми казаха че клапана на турбото(разтоварващия май беше е заминал), след което веднага го смених с нов.
Направи ли профилактиката, която те посъветвах в края на тази тема:
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?p ... a6c505b1eb
Ако е имало масло във вакуумното управление, може да има задръстен МАП, управляващ клапан на ЕГР и т.н.
Публикувано на: 09 Яну 2011 19:54
от Daria
Здрасти скот, преди месец е проверена при познат, който си разбира от работата според мен, но проблемът при него е, че разбира повече от немски коли, та със него проверихме и повече от половината маркучета подменихме с нови. Също взех един спрей от мой познат, който работи в тм ауто за почистване на сензори и датчици, та с него пръснахме мапа и след той свали егеера за да го проверим беше като нов.
Публикувано на: 09 Яну 2011 22:04
от Akima
Извинявай имаш ли снимка на спрея за почистване на датчици?
Публикувано на: 09 Яну 2011 23:25
от Daria
Здрасти за съжаление нямам, защото го дадох за услуга на един познат и се простих с него. Но беше на тойота оригинален не разбирам много от монтйорство не знам точно за какво го използват по принцип.
Публикувано на: 10 Яну 2011 11:27
от Scott
Daria написа:Здрасти скот, преди месец е проверена при познат, който си разбира от работата според мен, но проблемът при него е, че разбира повече от немски коли, та със него проверихме и повече от половината маркучета подменихме с нови. Също взех един спрей от мой познат, който работи в тм ауто за почистване на сензори и датчици, та с него пръснахме мапа и след той свали егеера за да го проверим беше като нов.
Ако се върнем пак на дискусията и диаграмите от предишната тема:
- налягането се измерва от МАП-а и регулира от клапана (който си сменил)
- когато беше 'изолирал' калапана каза че колата е вървяла добре, а след като сложи новия нещата се влошиха
Ако по-горните твърдения са верни, можем да направим следния извод - новия клапан не се управлява коректно, т.е. МАП-а или ЕКУ-то са виновни.
Аз обаче бих проверил също и вакуумното управление на турбото - ти каза че си сменил неговия клапан, но все пак прегледайте от диаграмата

позиции 5 и 6. Вижте също дали геометрията на турбото се променя и лопатките не са заклинили - това е като последен шанс, защото изисква сваляне на турбото.
Публикувано на: 10 Яну 2011 11:59
от jim_beam
като разгледах в немския рав форум за този модел се оказва,че тойота са променили тези клапани през 2007 год. към по-лошо-новите здават багажа за много кратко време.има маса случаи,при които не са изкарали и по 1 година.след оплаквания до тойота германия са подменяни безплатно,но има случаи при които заедно с тях се подменя ecu-то,което ги управлява.явно това е генералната причина за този проблем:ecu-то ,което на този модел не можело директно да се препрограмира и трябва да се смени с ново,което явно също е различно от оригиналното!
ако се окаже това проблема би трябвало да се обърнеш към някое представителство на тойота,които да поемат разноските,дори колата да е извън гаранция-кулантно.
