Страница 2 от 3

Публикувано на: 23 Дек 2010 17:47
от Japanese_fever
То не се знае дали ще е $20К. Нямам идея как ще стане, но а дано.

Публикувано на: 23 Дек 2010 21:46
от Georgimitrovich
za evropa se govore6e za 30k evro i to startova cena

Публикувано на: 23 Дек 2010 21:56
от Nixter
Много бе! sad.gif за 62К лева ще си купя базова Ц-класа!

Публикувано на: 23 Дек 2010 22:26
от mitoko
Nixter написа:Много бе! sad.gif за 62К лева ще си купя базова Ц-класа!
бензин или нафта biggrin.gif laugh.gif tongue.gif :whistle:

Публикувано на: 23 Дек 2010 22:33
от Raya
Спокойно, ще има избор от "спортни" Тойоти biggrin.gif
http://news.drom.ru/Toyota-G-Sports-13571.html

Публикувано на: 23 Дек 2010 23:15
от rudolf
според мен за да има масов спорт,трябва да има достъпни автомобили,които в повечето случей са масов клас,с обезценяване на цената на старо.
с вакума при спортните серий които тойота предизвика,ще и трябват най малко 4-5 години с подходящ мениджмънт и пройзводство за да се върне при любителите на автоспорта....
докато не поевтиниее или не бъде масов,всеки модел,ще е само за кафе и спортни участия на фирмен отбор с цел реклама....което никои от нас не грее.

любовта на ентусиастите се отглежда петилетки,и моментни импулси и вести--са просто жълтини.

Публикувано на: 24 Дек 2010 01:25
от zi_zi_top
rudolf написа:любовта на ентусиастите се отглежда петилетки,и моментни импулси и вести--са просто жълтини.
Проблясък... или...! laugh.gif
Няма конкретна формула за емоцията! Тя винаги е различна, но силна и завладяваща! Като секса ..., но не в къщи. cool.gif

Публикувано на: 24 Дек 2010 11:12
от rudolf
zi_zi_top написа:
rudolf написа:любовта на ентусиастите се отглежда петилетки,и моментни импулси и вести--са просто жълтини.
Проблясък... или...! laugh.gif
Няма конкретна формула за емоцията! Тя винаги е различна, но силна и завладяваща! Като секса ..., но не в къщи. cool.gif
няма формула за емоция,но има различни емоций,,емоцията да седиш със списания пред тв-то и да гледаш реклами,да оценявш дизайн,или да се кефиш с стоковите си гуми,окачване и екологий че караш с 200 на магистралата спортно купе с лимузинова характеристика е едно,,,,аз имах предвид феновете които развиват спортен автомобил за спортни цели,а това в 99% от случейте са модели които са спряни от производство,,точно тези фенове скоро няма да има алтернатива при тойота.

Публикувано на: 24 Дек 2010 15:20
от Bass_Man
Точно тези фенове никога няма да имат алтернатива при Тойота или , който и да било друг защото те работят почти без пари !

Публикувано на: 24 Дек 2010 16:18
от MX5
rudolf написа:аз имах предвид феновете които развиват спортен автомобил за спортни цели,а това в 99% от случейте са модели които са спряни от производство,,точно тези фенове скоро няма да има алтернатива при тойота.
Bass_Man написа:Точно тези фенове никога няма да имат алтернатива при Тойота или , който и да било друг защото те работят почти без пари !
Тия разсъждения май ги правите от погледа на БГ действителността. Ситуацията е съвсем различна на други места по света.
Феновете не винаги развиват автомобил, който е спрян от производство, и имат доста добри алтернативи при други производители, без значение дали развиват нов или стар автомобил.

Не знам дали сте чували що е то grassroots motorsports и програми от сорта на

http://www.mazdamotorsports.com/

http://www.hondaracingline.com/

Та дори и тук (САЩ) в момента Тойота ги няма никакви на тая тема - коли и огромни парични намаления за феновете - за разлика от Мазда и Хонда.

Подробностите за Мазда (Mazdaspeed Motorsports) са следните:

- ако ентусиаст реши да си развива нов Мазда автомобил, Мазда ще му го продадат на цената, на която го дават на дилършипите. Т.е. прескачаш представителя (дилъра) на Мазда и цялата печалба, която ще направи, ако ти продаде кола.

- без значение дали развиваш стара или нова Мазда, всички части (нови, оригинални) ти ги дават на цена горе-долу, колкото им струват, без да си слагат печалба отгоре. Каквото ти потрябва си го поръчваш онлайн от сайта им (целите каталози ги има качени там) и частите Мазда ти ги носят директно в къщи с FedEx или UPS куриер. Това означава, че частите излизат горе долу на половин цена сравнено с, ако отида да си ги купя в магазина. Т.е., ако нещо по колата в българските сервизи на Мазда струва 400 кинта, USA Мазда сервизите и магазините го продават за 200 кинта, Мазда директно ми го дават за 100 кинта.

И за да влезеш в тая програма не ти трябват връзки и т.н. - всеки, който има желание и ентусиазъм, е вътре.


Ей такава неща при Тойота липсват за момента. И затова феновете-ентусиасти тук на Мазда и Хонда са много повече wink.gif



Публикувано на: 24 Дек 2010 16:52
от Nixter
mitoko написа:
Nixter написа:Много бе! sad.gif за 62К лева ще си купя базова Ц-класа!
бензин или нафта biggrin.gif laugh.gif tongue.gif :whistle:
Точно тая базовата бензинка, дето излезе желязна в теста на Аутобилд за 100к км.

Публикувано на: 24 Дек 2010 17:31
от mitoko
MX5 написа:
rudolf написа:аз имах предвид феновете които развиват спортен автомобил за спортни цели,а това в 99% от случейте са модели които са спряни от производство,,точно тези фенове скоро няма да има алтернатива при тойота.
Bass_Man написа:Точно тези фенове никога няма да имат алтернатива при Тойота или , който и да било друг защото те работят почти без пари !
Тия разсъждения май ги правите от погледа на БГ действителността. Ситуацията е съвсем различна на други места по света.
Феновете не винаги развиват автомобил, който е спрян от производство, и имат доста добри алтернативи при други производители, без значение дали развиват нов или стар автомобил.

Не знам дали сте чували що е то grassroots motorsports и програми от сорта на

http://www.mazdamotorsports.com/

http://racing.honda.com/

Та дори и тук (САЩ) в момента Тойота ги няма никакви на тая тема - коли и огромни парични намаления за феновете - за разлика от Мазда и Хонда.

Подробностите за Мазда (Mazdaspeed Motorsports) са следните:

- ако ентусиаст реши да си развива нов Мазда автомобил, Мазда ще му го продадат на цената, на която го дават на дилършипите. Т.е. прескачаш представителя (дилъра) на Мазда и цялата печалба, която ще направи, ако ти продаде кола.

- без значение дали развиваш стара или нова Мазда, всички части (нови, оригинални) ти ги дават на цена горе-долу, колкото им струват, без да си слагат печалба отгоре. Каквото ти потрябва си го поръчваш онлайн от сайта им (целите каталози ги има качени там) и частите Мазда ти ги носят директно в къщи с FedEx или UPS куриер. Това означава, че частите излизат горе долу на половин цена сравнено с, ако отида да си ги купя в магазина. Т.е., ако нещо по колата в българските сервизи на Мазда струва 400 кинта, USA Мазда сервизите и магазините го продават за 200 кинта, Мазда директно ми го дават за 100 кинта.

И за да влезеш в тая програма не ти трябват връзки и т.н. - всеки, който има желание и ентусиазъм, е вътре.


Ей такава неща при Тойота липсват за момента. И затова феновете-ентусиасти тук на Мазда и Хонда са много повече wink.gif

eee за СУбару нема ли , unsure.gif

Публикувано на: 24 Дек 2010 17:43
от MX5
mitoko написа:eee за СУбару нема ли , unsure.gif
Може и да има. Не съм проверявал.




Публикувано на: 24 Дек 2010 18:24
от rudolf
MX5 написа:... [/b]
много се радвам да споделиш мнение,чета ги с интерес и после гиизказвам като свой :thumbsup:

бяхте споменали преди повече от половин година за тези програми,но не знаех че е толко лесно да ползваш програмата,,блазя ви.

не съм чул такива програми да има не само в българия ,но и в европа.
мнението ми е и от впечатлението ми че много тунинг фирми за афтермаркет части-предлагат разработки за модели предимно от 5-15 години, а не за най новите.
/мисля че в европа ,в дисциплини които са по рискови за купето,се предпочита автомобил с евтини донори и утъпкани рецепти.(гледам в скандивските страни че рали ентусиазма се практикува с всичко друго ,но не и последните модели.,предполагам и любителски състезания на решетка е така./

п.с./дори и заради тези програми при вас,пак ми се струва че тойота се държи надменно с авто-феновете.

Публикувано на: 24 Дек 2010 18:29
от Japanese_fever
MX5 написа:

Ей такава неща при Тойота липсват за момента. И затова феновете-ентусиасти тук на Мазда и Хонда са много повече wink.gif
Ами точно така де, те нали говореха за Тойота.

От друга страна Тойота преди да пуснат такава прогвама трябва да имат поне един модел, който е потенциален раЦер, т.е. заслужава си да се развие като автомобил, пък дори и за непрофесионални андпреври. Аз не виждам кой модел от новите ще да е..., може би само Scion tC, донякъде(той също вече не се произвежда).
Та работата пак опира, че няма база на която да развиваш.