Страница 2 от 5

Публикувано на: 15 Дек 2010 23:15
от zi_zi_top
Dizzle написа:
zi_zi_top написа: Миналата година при минус 20С след 2 дни престой на открито в с. Мала църква в Рила запали от първия оборот.
стига бе как от първи? моята и зиме и лете около 4-ти си пали откак съм я взел!
Мисля, че имаш някакъв проблем. Нормално дизеловия ДВГ пали от 1-2 оборота.
http://www.youtube.com/watch?v=-YEQxwAU ... re=related

Публикувано на: 15 Дек 2010 23:36
от Dizzle
1-2 оборота като натискаш и газта ли?

Публикувано на: 15 Дек 2010 23:37
от Dizzle
http://www.youtube.com/watch?v=vEWxzwa7Iio
http://www.youtube.com/watch?v=e32Xb5DZL4Y
- ето така пали (добре че не дрънчи по същия начин като королата biggrin.gif )

Публикувано на: 15 Дек 2010 23:55
от zi_zi_top
Забелязваш ли, че ДВГ на Королата от клипа е обикновен дизел, а не D4-D?
Нарочно ти потърсих клип с по-стар дизелов ДВГ за да видиш какъв е студения старт на изправен ДВГ. А ако Ауриса ти пали като Авенсиса, който ти си показал - всичко е наред с паленето! Само не можеш да броиш обороти biggrin.gif !

Публикувано на: 16 Дек 2010 00:03
от Dizzle
пали като королата която аз съм ти показал,която е със същия като моя ДВГ - 1.4 Д4Д - http://www.youtube.com/watch?v=e32Xb5DZL4Y

Публикувано на: 16 Дек 2010 00:09
от zi_zi_top
http://www.youtube.com/watch?v=Gzj5En-7 ... re=related

Добре, че не е така wacko.gif ...

А педала на газта не трябва да се натиска при палене, ако искаш все пак да запалиш rolleyes.gif .

Публикувано на: 16 Дек 2010 00:14
от Dizzle
zi_zi_top написа:http://www.youtube.com/watch?v=Gzj5En-7 ... re=related

Добре, че не е така wacko.gif ...

А педала на газта не трябва да се натиска при палене, ако искаш все пак да запалиш rolleyes.gif .
това си е цял параход biggrin.gif а от клипа който ти ми показа до королата която аз ти показах разликата е огромна. как става номера с 1-ия оборот? на обслужването забелязах,че техника също на 1-вия оборот я запали...? ohmy.gif

Публикувано на: 16 Дек 2010 00:28
от zi_zi_top
Спазваш точно инструкциите в ръководството за употреба и ако ДВГ е наред пали от 1 оборот.

Имам един съсед автомонтьор, който има един хубав лаф - ДВГ трябва да пали "ръм-бръм", а не "виу-виу-виу-виу". laugh.gif

Публикувано на: 16 Дек 2010 00:31
от Dizzle
сега е момента Ме4оКуХ да каже как пали неговата печка и дали е нормално за този двг да не пали от 1-ви оборот biggrin.gif

Публикувано на: 16 Дек 2010 03:07
от nowyaris
Dizzle написа:1-2 оборота като натискаш и газта ли?
Те мойте не си знаят километрите и след подгрев без газ палят от 1-2 оборота с дизел от Лукойл.Аурис ,градско,след 3-4 оборота-има нещо.Между другото кумеца в събота си купи Нисан Алмера Тино 2,2 DI,нисански,не Рено,и той така от4-5 оборота пали.Не знам от кофти масло ли е 10/40 или от крадената нафта.

Публикувано на: 16 Дек 2010 04:34
от Akima
Не карам дизели, но въпреки това мисля, че е важно да се отбележи че някои двигатели целенасочено палят след 1-2-3-4 оборота с цел по-добро омасляване и намаляване на износването/предотвратяване на евентуална повреда при студен старт.

Публикувано на: 16 Дек 2010 08:00
от slowtraveler
Не бе Akima, просто не могат да запалят по-бързо laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Иначе наистина в повечето съвременни модели двигателя трябва да направи поне един пълен цикъл на въртене (2 оборота), за да може ЕКУ-то да разбере от датчиците си какво е положението на колянов и разпределителен вал, и чак тогава да започне да прави опити за палене (без значение бензин или дизел)... :thumbsup:
На старите двигатели с механична горивна система е ясно - там помпата е вързана механично с валовете и няма какво да разбира - завърти ли се - подава гориво и прави опит за палене...
И ако всичко е наред - стария двигател наистина може да запали от четвърт оборот...

Публикувано на: 16 Дек 2010 08:54
от didak
Твърде много станаха вариантите - тип ДВГ, тип Ключ, тип Трансмисия и съчетанията между тях, затова всеки - според ръководството.
Освен това, при мен например, положението "Старт" на ключа е просто един ел. ключ задействащ "автоматична" процедура по запалване.
От там нататък не може да се влияе на процеса - стартера си върти автоматично да 30 сек. докато запали двигателя.
Това се случи веднъж, когато предния ден бях местил колата само 20 метра ohmy.gif
Това беше единствения случай, когато не запали "от раз".

Публикувано на: 16 Дек 2010 09:17
от IvoDobrev
След намесата на сервиза при последните 2-3 дни в които температурите нощем са около -15 /изключае тая сутрин беше около -11/, но пък снощи беше баси клинча, колата пали все едно е 30 градуса навън. Просто кофти случка с бензиностанция, от която не бих си купил и сандвич вече. Всичко е добре, когато свършва добре!

Публикувано на: 16 Дек 2010 12:27
от rudolf
IvoDobrev написа:След намесата на сервиза при последните 2-3 дни в които температурите нощем са около -15 /изключае тая сутрин беше около -11/, но пък снощи беше баси клинча, колата пали все едно е 30 градуса навън. Просто кофти случка с бензиностанция, от която не бих си купил и сандвич вече. Всичко е добре, когато свършва добре!
примера ти не е обективен,защото си съчетал рязка смяна на температурата с необслужена кола...не е ясно при 20 градуса понижение -дали щеше да запалиш с "нормалната" нафта..

,,мисли в тази насока---застудя, и колата ми започна да пали трудно без обслуждане--обслужих я, и всичко се оправи...
всички проблеми катализират при първото застудяване.

http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=15958