Страница 2 от 6

Публикувано на: 12 Дек 2010 15:20
от Scott
Raya написа:...приятелят по навик излиза (колата изгасена), а аз оставам заключена в колата и трябва да се протягам да си отварям от неговата врата...
Недомислица .... как ще си отвориш, ако (недай си боже) колата катастрофира, шофьора е ранен, неподвижен на неговата седалка и ти не можеш да стигнеш до това заветно копче... wacko.gif

Re: Нов Авенсис въпрос?

Публикувано на: 12 Дек 2010 15:25
от mitko007
Bass_Man написа:
mitko007 написа:........Някъде бях чел че били доста застаряла генерациа двигатели. ................
Дай малко и ние да почетем , че все си мисля , че точно на този Авенсис са едни от първите двигатели без дросели ( за бензиновия ) и дизела си е рейка но така или иначе при рейките няма някакъв велик прогрес в последно време освен да надуват турбините и налягането на горивото .
Иначе за автомата до сега лоша дума не съм чул . Карал съм този автомат и ми се стори доста комфортен и лек за каране .
Братле не помня точно къде съм го чел, може би и тука да е било измежду коментарите...ставаше въпрос нещо за това че конските сили били малко, че колите на другите марки при такава кубатура или повече коне, имали 7 степенни скоростни кутии и т.н. Аз съм уточнил че не разбирам и затова попитах дали се дължи на изоставане в технологически аспект или е просто инженерно решение на Тойота което си е напълно в крак с съвременните технологии.

Освен това не ми е ясна каква е разликата от D4-D i D4-Cat....в смисъл кое е по добре да се избере от двата варианта.

Лек ден ;))

Re: Нов Авенсис въпрос?

Публикувано на: 12 Дек 2010 15:44
от Scott
mitko007 написа:...или е просто инженерно решение на Тойота което си е напълно в крак с съвременните технологии...
Дори е напред от останалите, дет се вика - Тойота са на острието на копието на прогреса ....
Относно D-Cat, ако ще караш предимно градско не е добра идея да си го вземаш, щото погорява доста като се затлачи системата ... ама то заради прогресивната дизелова технология.

Публикувано на: 12 Дек 2010 17:55
от nikistan
Здравейте, искам да попитам: подсветката на дисплея на радиото и климатика каква е? Оранжева или зелена? По снимки в нета се вижда, че е оранжева, а на Авенсиса в шоурума - зелена!!! Може ли да се предлагат и в двата варианта? rolleyes.gif

Публикувано на: 12 Дек 2010 18:05
от Raya
nikistan написа:Оранжева или зелена? По снимки в нета се вижда, че е оранжева, а на Авенсиса в шоурума - зелена!!! Може ли да се предлагат и в двата варианта? rolleyes.gif
При нас е зелена. Защо не попиташ в Тойота,с индивидуална поръчка дали няма да дойде оранжева. Иначе, сме поръчали да е с лайсни по вратите, нещо имаше и по праговете по-различно, стелки си избираш и всякакви глупости, които да ти натоварят цената или да си изпросиш като подарък wink.gif и чакаш 3-4 месеца. Ако веднага от склад, вече взимаш каквото има.

Re: Нов Авенсис въпрос?

Публикувано на: 12 Дек 2010 21:05
от Bass_Man
mitko007 написа: Братле не помня точно къде съм го чел, може би и тука да е било измежду коментарите...ставаше въпрос нещо за това че конските сили били малко, че колите на другите марки при такава кубатура или повече коне, имали 7 степенни скоростни кутии и т.н. Аз съм уточнил че не разбирам и затова попитах дали се дължи на изоставане в технологически аспект или е просто инженерно решение на Тойота което си е напълно в крак с съвременните технологии.

Освен това не ми е ясна каква е разликата от D4-D i D4-Cat....в смисъл кое е по добре да се избере от двата варианта.

Лек ден ;))
Бъркаш се нещо много сериозно ! Още повече на Тойота двигателите никога не са били с най-голяма литрова мощност . Ако искаш форсирани двигатели може да помислиш за БМВ ама цените със 7-8 степенните автоматици няма да ти харесат .
На D-CAT разликата му с D4D е , че е с по-различен катализатор ето ти да четеш :
http://www.toyotainbusiness.com/fleet_c ... /dcat.aspx

Re: Нов Авенсис въпрос?

Публикувано на: 12 Дек 2010 21:29
от Vesko
Bass_Man написа:
mitko007 написа: Братле не помня точно къде съм го чел, може би и тука да е било измежду коментарите...ставаше въпрос нещо за това че конските сили били малко, че колите на другите марки при такава кубатура или повече коне, имали 7 степенни скоростни кутии и т.н. Аз съм уточнил че не разбирам и затова попитах дали се дължи на изоставане в технологически аспект или е просто инженерно решение на Тойота което си е напълно в крак с съвременните технологии.

Освен това не ми е ясна каква е разликата от D4-D i D4-Cat....в смисъл кое е по добре да се избере от двата варианта.

Лек ден ;))
Бъркаш се нещо много сериозно ! Още повече на Тойота двигателите никога не са били с най-голяма литрова мощност . Ако искаш форсирани двигатели може да помислиш за БМВ ама цените със 7-8 степенните автоматици няма да ти харесат .
На D-CAT разликата му с D4D е , че е с по-различен катализатор ето ти да четеш :
http://www.toyotainbusiness.com/fleet_c ... /dcat.aspx
Басс, Д-КАТ е и с различни дюзи. Оттам и с 27к.с. повече. Карах едно верси с 2.2Д-КАТ и много добре вървеше smile.gif А и харчеше, там май РХ-а ми хибрид е по-икономичен biggrin.gif

Re: Нов Авенсис въпрос?

Публикувано на: 12 Дек 2010 21:34
от Kiki
Scott написа:[Относно D-Cat, ако ще караш предимно градско не е добра идея да си го вземаш, щото погорява доста като се затлачи системата ... ама то заради прогресивната дизелова технология.
Скоро четох една статия, точно по този въпрос.
Скот е абсолютно прав! :thumbsup:
Кола, която се кара предимно гродско, не е препоръчително да е с D-Cat система, колкото и да е екологично щадяща.

Публикувано на: 12 Дек 2010 22:50
от mitoko
няма и седмица и пак нова тема за авенсис дизел :thumbsup:

Публикувано на: 13 Дек 2010 01:11
от Scott
Raya написа: А в тази приятелят по навик излиза (колата изгасена), а аз оставам заключена в колата и трябва да се протягам да си отварям от неговата врата...
Някои коли имат т.нар. mechanical override на заключването отвътре. Пробвай като е заключена да дръпнеш два пъти ръчката отвътре - първия път преодолява заключването и втория отваря вратата.

Re: Нов Авенсис въпрос?

Публикувано на: 13 Дек 2010 01:55
от Bass_Man
Vesko написа:
Басс, Д-КАТ е и с различни дюзи. Оттам и с 27к.с. повече. Карах едно верси с 2.2Д-КАТ и много добре вървеше smile.gif А и харчеше, там май РХ-а ми хибрид е по-икономичен biggrin.gif
Е то и обема му е по-голям и бог знае още какви разлики но основното е в различната система на катализатора . Която , като гледам добре и сипват почти на всякъде biggrin.gif .
Да вземат да ги събират тези сажди и да правят после тонер от тях biggrin.gif .

Публикувано на: 13 Дек 2010 17:12
от nikistan
Raya написа:
nikistan написа:Оранжева или зелена? По снимки в нета се вижда, че е оранжева, а на Авенсиса в шоурума - зелена!!! Може ли да се предлагат и в двата варианта? rolleyes.gif
Иначе, сме поръчали да е с лайсни по вратите, нещо имаше и по праговете по-различно, стелки си избираш и всякакви глупости, които да ти натоварят цената или да си изпросиш като подарък wink.gif и чакаш 3-4 месеца. Ако веднага от склад, вече взимаш каквото има.
Може ли да пуснеш някоя снимка да видя как стоят лайсните по вратите (ако е възножно по-отдалеч)? Аз по принцип съм се спрял на 1.8 Valvematic, ниво на оборудване Елеганс, като мисля да добавя и някой допалнителни аксесоари: странични лайсни по вратите (вашите боядисани ли са в цвета на купето?), такива по предната и задната броня, гумена стелка за багажника и евентуално задни калобрани. Лошото за момента е, че нямат голям избор на цветове за това ниво: сребристо (светло и малко по-тъмно) и черно. Иначе офертата за налични автомобили е много добра! :thumbsup:
Благодаря предварително!

Публикувано на: 14 Дек 2010 16:52
от Raya
Scott написа:Някои коли имат т.нар. mechanical override на заключването отвътре. Пробвай като е заключена да дръпнеш два пъти ръчката отвътре - първия път преодолява заключването и втория отваря вратата.
:thumbsup: отключва се
Raya написа:
nikistan написа:Оранжева или зелена? По снимки в нета се вижда, че е оранжева, а на Авенсиса в шоурума - зелена!!! Може ли да се предлагат и в двата варианта? rolleyes.gif
При нас е зелена. ....
Извинявай, заблудих те. Оранжева е (в моята всеки ден пред очите ми зелена светлина).


В шорума стоят коли от 09г, обаче от 10г има съвсем леки промени по детайли и аксесоари. На тези за тест драйва били с други чистачаки, лост и някви други дреболии. Аз това не го помня, обаче, помня, че круиз контрола за оборудване Елеганс до май 10г беше с поръчка и доплащане, след това вече беше включено и в оборудването и крайната цена. Така, че възможно е да се разминават някои неща от магазина и това което ще ти пристигне, ако няма да взимаш от склад.

За боята не знам защо нямаш избор. Казаха ни за сивото и черното се чака един месец (на практика беше 3), за останалите малко повече(на практика кой знае).

На снимката с 16-ки железни. Оригиналните 17' за лятото оставени.

Дано да съм била полезна, че като гледам снимката не я хванах добре.

Публикувано на: 14 Дек 2010 17:14
от nikistan
Благодаря за снимката и за разясненията!! Лайсните по вратите, предните и задните калобрани съвсем не стоят зле. Харесват ми, много. Би ли казала, цвета на колата дали е "1G6 - Grey Metallic" или както го водят "Гранитно сиво"?
Промоцията важи за коли на склад и нищо чудно да са производство 2009г. Има ли начин да се разбере кога (месец и година) е произведена дадена кола?

Публикувано на: 14 Дек 2010 17:33
от Raya
Надявах се да не ме питаш за цвета :).
Правихме тест с една, която беше такъв цвят. Приятелят каза: искам този цвят. Но какъв е, никой от нас не се поинтересува. Предположих, че може да ме питаш и днес попитах, но няма представа как се води, и нямах време да оглеждам вратите или жабката за лепенка с номера на боята (дори не съм сигурна, че на тези места трябва да се гледа).

Не знам как може да се провери кога произведена, ако нямаш VIN. Ние поръчвахме началото на август и ни казаха, че ще бъде производство след май месец, затова вече не е нужно да се прави заявка за круиз контрола. (не ме питай какво излиза по VIN, че ще направя скоро архив с талони biggrin.gif )