Страница 2 от 3

Публикувано на: 05 Дек 2010 23:29
от stan86
колега пробвай първо една смяна на маслото, при мен имаше подобен шум (не чак толкова страшен като на клипа), но като изхвърлих "ОРИГИНАЛНИЯ" Castrol Magnatec 10-40 който ми сложиха в сервиз със същото име, двигателчето поотихна. Сега съм с МОТУЛ 5-40!

celica stranen 6um dvigatel

Публикувано на: 06 Дек 2010 02:42
от batucada
dvigatelia traka kato dizel za kratko vreme 20-30 sekundi,kadeto i da otida 6uma ve4e go niama...triabva kolata da e sediala pone 7-8 4asa i togava se 4uva yasno i ot4etlivo. a masloto e smeneno na vreme vinagi i e v dostata4ni koli4estva,otdelen e vaprosa 4e se doliva po okolo litar litar i polovina predi smiana masloto e palna sintetika 5-30....http://www.youtube.com/watch?v=RTeCY_HKmSk
tova e link kam problema ima dosta klip4eta !!!

Публикувано на: 06 Дек 2010 04:08
от nowyaris
мехаННика написа:Вие какъв сте на тези бусове;шофьор,товарач,собственик,монтьор?Какво е общото между една селика и един бус?
Всичко изброено,без монтьор.За монтьор си плащам,за другите неща не.Колегата не е монтьор и явно няма Вашия опит,ама да го засилвате директно към отваряне на мотор си е чисто "майсторски"начин на мислене.Просто му казах какво мисля и какво бих направил на негово място.Между другото на моя монтьор му казвам какъв е според мен проблема и в 90% от случаите познавам.Просто за 20 години съм строшил много МПС по най-различни начини .

Публикувано на: 06 Дек 2010 12:09
от мехаННика
Гадател значи...Към автора-колега спри колата докато не се установи с точност какъв е шума.По описанието което си дал и клипчето мисля че става дума за износени биелни лагери.Отварянето на мотора не е така страшно като отварянето на череп и може да ти спести доста пари.

Публикувано на: 06 Дек 2010 13:48
от stan86
a dali eventualno povdiga4ite ne sa pri4ina za takuv 6um. Pri men se 4uva ot kum klapanite na vsmukatelniq kolektor, no sled smqnata na masloto s po tunko pootihna no vse o6te go ima 6uma!

Публикувано на: 06 Дек 2010 14:51
от мехаННика
Стан,не казваш с какъв двигател си.По принцип ZZ двигателите не са с хидравлични повдигачи и не че е невъзможно ,но е малко вероятно да има шум по тази причина.

Публикувано на: 06 Дек 2010 15:44
от gh0s7r1d3r
Само да попитам и аз, че имам нещо в предвид. На какъв принцип работи Variable Valve Timing-а на този двигател?

Питам, защото не съм съвсем наясно с принципа на работа при Тойота и защото имам нещо наум. Имах една алфа 145 ТС, която също беше с променлив тайминг и при нея има един Вариатор, който при почти всички екземпляри трака като дизел - първо само при палене и в последствие постоянно. Моята Алфа беше като JTD накрая. Обаче при нея беше това проблема и не беше страшно, незнам при Тойота как седят нещата.

Пак казвам, не съм съвсем наясно с принципа на работа тук, макар, че би трябвало да е нещо горе-долу същото (хидравлична система), така, че най-учтиво ви моля да не скачате веднага срещу мен, а да обясните и да кажете възможно ли е да е от това.

Публикувано на: 06 Дек 2010 16:02
от stan86
sorry za su6tiq 1zz-fe stava vapros, blagodarq za infoto 4e ne e s hidravli4ni povdiga4i 4e po4ti me naviha da tursq novi :thumbsup:

Публикувано на: 06 Дек 2010 17:36
от мехаННика
При VVT-I промяната в газоразпределението става чрез зъбното колело на всмукателния разпр вал което всъщност е не колело а механизъм.Тази част която е зацепена към веригата е подвижна спрямо тази към която е стегнат вала.Управлението е чрез клапан който насочва маслото в една или друга посока.Райдер какво райдваш като е хубаво времето?

Публикувано на: 06 Дек 2010 18:44
от mitoko
този двигалел 192 коня не е ли VVTL-i

Публикувано на: 06 Дек 2010 18:54
от мехаННика
Да,така е.

Публикувано на: 06 Дек 2010 19:22
от stan86
значи щом не са хидравлични едно регулиране би трябвало да пооправи проблема (поне в моя случай)! rolleyes.gif

Публикувано на: 06 Дек 2010 19:40
от mitoko

celica stranen 6um dvigatel

Публикувано на: 06 Дек 2010 19:52
от batucada
DVIGATELIA E VVTI I E 143 KONIA NE ZNAM DALI VSI4KITE SA JIVI NO TOLKOVA GO DAVAT PO KATALG. KOLATA IA IMAM VE4E POVE4E OT 2 GODINI I SMELO MOGA DA ZAIAVIJA 4E NE MI E SAZDAVALA NIKAKVI PROBLEMI. REGISTRIRAH SE VAV FORUMA ZASTOTO V MNOGO OT SLU4AITE KOGATO SAM IMAL DREBNI PROBLEMI SAM USPIAVAL DA GI OTSTRANIA BLAGODARENIE NA NEGO. POSLEDNIA TAKAV BE6E S ZAMARSEN DEBITOMER . PRASTANETO NA MAISTOR MONTIOR I TAKA NATATAK,SPORED MEN E KRAINA MIARKA ... A I NESTO DRUGO OT LI4EN OPIT ZNAM 4E KOGATO 4OVEK E DOBRE PODGOTVEN POLOVINATA BITKA E SPE4ELENA !!!

Публикувано на: 06 Дек 2010 20:44
от gh0s7r1d3r
мехаННика написа:При VVT-I промяната в газоразпределението става чрез зъбното колело на всмукателния разпр вал което всъщност е не колело а механизъм.Тази част която е зацепена към веригата е подвижна спрямо тази към която е стегнат вала.Управлението е чрез клапан който насочва маслото в една или друга посока.Райдер какво райдваш като е хубаво времето?
Точно и аз така си го представях. Поне при алфата този клапан има един пръстен, който държи маслото и една пружина, която незнам точно какво прави. Обаче като замине този компонент и се получава точно същото - тракане като дизел.

ПС: Вече избягвам да райдвам, че много познати напуснаха без време...