Страница 2 от 2
Публикувано на: 29 Ное 2010 10:37
от Georgimitrovich
A 6to prosto ne se obadi6 na Vokil koito ve4e e pravil takava kola i ima takava rabote6ta i da ti obqsni za kakvo stava na vupros ot li4en opit.
Публикувано на: 29 Ное 2010 16:34
от portolinko
еми това и правя
турбина ct26

Публикувано на: 29 Ное 2010 17:00
от Bass_Man
CT26 е изключително не подходяща за разни къстъм цели поради простата причина , че е тотално необслужваема по нашите ширини . Също така тя съществува във множество конфигурации от MR2 та до LC TD . Вокил го беше смятал някъде и излизаше към 2000лв. без труд гориво и време ако не се лъжа . И при положение , че е достатъчно в час да си направи повечето неща сам ( ако не и всичко ) , което пак означава загубено време някога някъде .
Та турбо-кита за тази цена е едно добро начало но края е някъде доста далеч .
Публикувано на: 29 Ное 2010 17:46
от Me4oKyX
Края ?! Тия неща край нямат, само начало laugh.gif Аз не съм видял някой ,който тръгне по тоя път и да се спре и да каже - КРАЙ! Повече няма на къде

Публикувано на: 29 Ное 2010 22:03
от mitoko
по моето скромно мнение да се турбинира, атмосверка 1,6 с предно на кола която няма аналогични заводки турбо модификации и като платформа е замислена за обикновена кола е от порядъка на 5-7 хиляди лева и е необосновано скъпо.
като сметнем и цената на самата кола - 3-5 хиляди
става 8-12 хилки се намират доста алтернативи на заводски турбо коли със предно, задно и 4по4

Публикувано на: 02 Дек 2010 21:22
от matkauton
Бях извън града доста сте надробили

За цената наистина не си заслужава на тази кола да се прави всичко това по скоро е за занимавка като реша да я сменям. Доколкото разбирам само Vokil си е направил турбо на тоя мотор. И как е имам предвид аз като го разтоваря и после сложа турбото ще качи ли мощността прилично или само с глупости се занимаваме. Четох че смяна на главата е първото нещо което се прави при тоя мотор с глава GE от по стария мотор.
Публикувано на: 02 Дек 2010 22:21
от nikolov22
matkauton написа:Бях извън града доста сте надробили

За цената наистина не си заслужава на тази кола да се прави всичко това по скоро е за занимавка като реша да я сменям. Доколкото разбирам само Vokil си е направил турбо на тоя мотор. И как е имам предвид аз като го разтоваря и после сложа турбото ще качи ли мощността прилично или само с глупости се занимаваме. Четох че смяна на главата е първото нещо което се прави при тоя мотор с глава GE от по стария мотор.
ами като имаш предвид че за тези пари се намира и гт4 готова направена и тн запитаи се струва ли си
Публикувано на: 03 Дек 2010 01:32
от Vokil
matkauton написа:Бях извън града доста сте надробили

За цената наистина не си заслужава на тази кола да се прави всичко това по скоро е за занимавка като реша да я сменям. Доколкото разбирам само Vokil си е направил турбо на тоя мотор. И как е имам предвид аз като го разтоваря и после сложа турбото ще качи ли мощността прилично или само с глупости се занимаваме. Четох че смяна на главата е първото нещо което се прави при тоя мотор с глава GE от по стария мотор.
Мошността се покачва повече от осезаемо,Модификацийте изискват доста време и средства но си струва в две отношения: кеф е като я подкараш ; като слушам клюките за данък лукс май скоро ще си струва и от комерсиална гледна точка

Публикувано на: 03 Дек 2010 10:26
от Georgimitrovich
nikolov22 написа:
ами като имаш предвид че за тези пари се намира и гт4 готова направена и тн запитаи се струва ли си
Molq po4nete da pravite razlika mejdu GT-4 i All Track. GT-4 za tiq pari samo s obraten volan, All track moje da se nameri, ta dori i CS versiq, no po-trudno.

za 10-12k po skoro TT na predno, a za o6te malko otgore moje da ide6 i na TT 225k.s. 4x4 Koeto si e zavodsko i e dosta po nova kola. Sq verno 4e ne e ot na6ta sekta no da bydem realisti

Публикувано на: 06 Дек 2010 00:59
от Bass_Man
TT пък е последната кола , която трябва да му дойде на акъл да си купи . По-добре да си вземе едно Голфче поне може някога да го продаде biggrin.gif .
За до 10 000-15 000лв. има колкото искаш коли 4х4 турбо при това Японски марки .