Публикувано на: 28 Ное 2010 20:47
Колегати GRI описа проблем, на който ти отговори с многосмисленото нещо, дето съм го цитирал ... Сега, аз това твоето го разбирам като съмнение към компетентността на сервиза, който е дал диагноза "слаб ток" - т.е. ти твърдиш че ЕКУ-то не може да даде достоверна информация в случаи при който аку-то е му е паднал стартовия ток (вдигнал е вътрешното съпротивление). С думи прости описах как ЕКУ реагира на тази информация (ниско напрежение под товар, например при палене) за да не остане някой с грешното впечатление, че диагнозата на ТМ Ауто е задължително грешна. Всеки що годе образован техник ще направи връзката между грешка за ниско захранване и "способностите" на батерията, или най-малкото ще погледне на какъв хал е.Bass_Man написа:Трябвало е да ги питаш в ТМ Ауто как точно ЕКУ-то на автомобила ти мери тока на акумулатора какъвто си любознателен и подробен .
Така че моят пост целеше някой да не вземе да отваря моторетката щото "няма как да е от акумулатора".
Ако с GRI продължавате спор или закачка от друга тема, сори, не съм знаел.