Страница 2 от 2

Публикувано на: 28 Ное 2010 20:47
от gicho
Bass_Man написа:Трябвало е да ги питаш в ТМ Ауто как точно ЕКУ-то на автомобила ти мери тока на акумулатора какъвто си любознателен и подробен .
Колегати GRI описа проблем, на който ти отговори с многосмисленото нещо, дето съм го цитирал ... Сега, аз това твоето го разбирам като съмнение към компетентността на сервиза, който е дал диагноза "слаб ток" - т.е. ти твърдиш че ЕКУ-то не може да даде достоверна информация в случаи при който аку-то е му е паднал стартовия ток (вдигнал е вътрешното съпротивление). С думи прости описах как ЕКУ реагира на тази информация (ниско напрежение под товар, например при палене) за да не остане някой с грешното впечатление, че диагнозата на ТМ Ауто е задължително грешна. Всеки що годе образован техник ще направи връзката между грешка за ниско захранване и "способностите" на батерията, или най-малкото ще погледне на какъв хал е.
Така че моят пост целеше някой да не вземе да отваря моторетката щото "няма как да е от акумулатора".
Ако с GRI продължавате спор или закачка от друга тема, сори, не съм знаел.

Публикувано на: 29 Ное 2010 01:50
от Bass_Man
Я понеже и ти си много подробен и любознателен ми покажи грешка на ЕКУ "ниско напрежение при палене " или "голямо вътрешно съпротивление на акумулатор" . Пък да не говорим , че акумулатора си пали и индикатора му показва , че е здрав . Чакам с нетърпение !

Публикувано на: 29 Ное 2010 22:47
от gicho
При ВАГ ( tongue.gif ) са P1600, P1602 например.
На тоЙта май също -
http://www.parksoffroad.com/tacomamods/ ... ip1600.pdf

Като не знаем каква е била грешката, можем само да гадаем.

Относно акумулатора - не съм запознат какво показва "очото", но съм виждал отишъл си акумулатор да стои зелен отгоре - прекъсната клетка ще да е имало ...