Страница 2 от 2

Публикувано на: 17 Ное 2010 08:18
от gicho
Или не светва от ламбдата, или въобще не свети ЧЕК-a biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Това също може да се погледне - "добросъвестни" търговци колкото искаш.
Не знам как е на този мотор, но масово моно инжекциите от началото на 90-те не светват чек при махане на ламбдата...

Публикувано на: 17 Ное 2010 09:10
от PESHO OT MARS
Няма как да я пробвам на моята кола как работи защото продадох Старлета който е в движение. Но идваш закачаме на твоята (то там е важно как се държи) и ако ти хареса нещо ще измислим.

Но първо наистина мини на една диагностика да не се окаже че нещо тотално в погрешно направление търсим проблема.

Публикувано на: 17 Ное 2010 15:42
от sadist_bg
PESHO OT MARS написа:Няма как да я пробвам на моята кола как работи защото продадох Старлета който е в движение. Но идваш закачаме на твоята (то там е важно как се държи) и ако ти хареса нещо ще измислим.

Но първо наистина мини на една диагностика да не се окаже че нещо тотално в погрешно направление търсим проблема.
Днеска отворих тая проклета сонда и се оказа че двете жички бяха стопени и се допираха една до друга а отгоре бяха закрити със някакъв изолиращ маркуч но го махнах и какво да видя целите оголени ohmy.gif изолирах ги и си я закачих сондата но я и обърнах обратно че имаше много загар от горната и страна, също така видях че си е заводската пише TOYOTA на нея и 2 парт номера имаше също 89465-10030, 065500-4110 това възможно ли е?? wacko.gif ohmy.gif

Публикувано на: 17 Ное 2010 15:59
от sadist_bg
Колеги имам още един проблем от известно време парното не ми работи колата е загряла до дупка а не духа топло :help: Когато погледнах тръбите в двигателя се оказа че едната която излиза от двигателя към радиатора на купето е топла не можеш да я пипнеш но другата е студена която отива към водната помпа и след това в двигателя. Преди седмица смених един маркуч които почва от тръбата на водната помпа към двигателя но е леко пречупен на 2 места поради простата причина че стария беше оребрен като тези на пералните за да се огъва понеже има 90 градуса ъгъл и много малко място за работа.Но също така бях в 2 магазина за такива водни съединения и ми казах че нямат такива маркучи нямало и да имат въобще. unsure.gif Та въпроса ми беше радиатора на купето ли ми е запушен и как мога да го отпуша ако някои го е правил защото трябва да откачам цялото табло за да стигна до него :help: :help: :help: wacko.gif

Публикувано на: 17 Ное 2010 16:10
от mitoko

Публикувано на: 17 Ное 2010 19:26
от CuMo
Нещо термостат?

Публикувано на: 17 Ное 2010 19:52
от gicho
Незнам дали е запушен, или е друг проблема (съединение, въздух, термостат), но отпушването е лесно - трябва ти течаща вода някъде (гараж, двор).

Откачаш двата маркуча откъм парното, закачаш маркуч от водопровода (чешмата) да подава вода в изхода на радиаторчето, и още един да отвежда водата от другата тръба на радиаторчето (която по принцип в системата на колата е вход за антифриза). Целта е потока на чешмяната вода да е в противоположна посока спрямо нормалния поток на антифриза за да изкара мръсотията.
Пускаш (полека !) налягането от чешмата и гледаш какво излиза - за целта най-добре втория маркуч да влиза в една кофа, в която да се събира излязлата вода. Според това какво излиза ( в най-лошия случаи - нищо) се ориентираш дали се е отпушил.
В добрите случаи в началото тръгва слаба и мръсна (кафява) струя, която полека се засилва. Общо взето, радиаторчето не е много тясно като сечение, така че спокойно може да пропусне дебита на чешмата - т.е., в края на процеса трябва при пусната на макс чешма да излиза съизмерима струя, каквато би била ако го няма радиаторчето на пътя на водата.
Малко внимание не е излишно - ако налягането на влизащата вода е високо, можеш да си издъниш радиаторчето. Така че осторожно!
Химия недей да слагаш. Водата е достатъчна да промие. Ако е много тежък случай, може да се наложи да приложиш крути мерки, но препаратът трябва да е подходящ за метални повърхности (на тия години сигурно не е останало много от ламарината), и освен това да се изчисти напълно после.
Ако антифризът е мътен (или кален направо), използвай момента да почистиш цялата система за да не стане по празниците пак да промиваш.

Това е. Дано и при теб дойде Африката тази зима!

P.S. Май не съм го описал много добре? Питай ако има нещо.
Няма нужда да сваляш самото радиаторче за процедурата. Но първо се увери че наистина то е запушено.

Публикувано на: 17 Ное 2010 23:01
от sadist_bg
gicho написа:Незнам дали е запушен, или е друг проблема (съединение, въздух, термостат), но отпушването е лесно - трябва ти течаща вода някъде (гараж, двор).

Откачаш двата маркуча откъм парното, закачаш маркуч от водопровода (чешмата) да подава вода в изхода на радиаторчето, и още един да отвежда водата от другата тръба на радиаторчето (която по принцип в системата на колата е вход за антифриза). Целта е потока на чешмяната вода да е в противоположна посока спрямо нормалния поток на антифриза за да изкара мръсотията.
Пускаш (полека !) налягането от чешмата и гледаш какво излиза - за целта най-добре втория маркуч да влиза в една кофа, в която да се събира излязлата вода. Според това какво излиза ( в най-лошия случаи - нищо) се ориентираш дали се е отпушил.
В добрите случаи в началото тръгва слаба и мръсна (кафява) струя, която полека се засилва. Общо взето, радиаторчето не е много тясно като сечение, така че спокойно може да пропусне дебита на чешмата - т.е., в края на процеса трябва при пусната на макс чешма да излиза съизмерима струя, каквато би била ако го няма радиаторчето на пътя на водата.
Малко внимание не е излишно - ако налягането на влизащата вода е високо, можеш да си издъниш радиаторчето. Така че осторожно!
Химия недей да слагаш. Водата е достатъчна да промие. Ако е много тежък случай, може да се наложи да приложиш крути мерки, но препаратът трябва да е подходящ за метални повърхности (на тия години сигурно не е останало много от ламарината), и освен това да се изчисти напълно после.
Ако антифризът е мътен (или кален направо), използвай момента да почистиш цялата система за да не стане по празниците пак да промиваш.

Това е. Дано и при теб дойде Африката тази зима!

P.S. Май не съм го описал много добре? Питай ако има нещо.
Няма нужда да сваляш самото радиаторче за процедурата. Но първо се увери че наистина то е запушено.
Колега термостата си е наред за въздуха мисля че сама се обезвъздошава системата понеже миналата седмица я източих защото незнаех какво има вътре и си я налях със антифриз и дестилирана вода за -20 градоса я направих горе долу tongue.gif За това съединение ако можеш да ми обясниш къде се намира за да го погледна и него че не съм наясно със него и тогава го отварях този радиатор и наистина текна ръжда от него обаче отворих само едната тръба а тя беше точно ИЗХОДА "в момента горещата тръба" а другата не я пипнах тогава и сега мее яд много защо не я отворих и нея javascript:emoticon :angryfire: Искам само да те попитам възможно ли е да е от водната помпа ?? Как ще реагира колата ако тя не работи "входа към радиатора на купето" unsure.gif :scratch: