Страница 2 от 2
Публикувано на: 17 Ное 2010 08:18
от gicho
Или не светва от ламбдата, или въобще не свети ЧЕК-a biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Това също може да се погледне - "добросъвестни" търговци колкото искаш.
Не знам как е на този мотор, но масово моно инжекциите от началото на 90-те не светват чек при махане на ламбдата...
Публикувано на: 17 Ное 2010 09:10
от PESHO OT MARS
Няма как да я пробвам на моята кола как работи защото продадох Старлета който е в движение. Но идваш закачаме на твоята (то там е важно как се държи) и ако ти хареса нещо ще измислим.
Но първо наистина мини на една диагностика да не се окаже че нещо тотално в погрешно направление търсим проблема.
Публикувано на: 17 Ное 2010 15:42
от sadist_bg
PESHO OT MARS написа:Няма как да я пробвам на моята кола как работи защото продадох Старлета който е в движение. Но идваш закачаме на твоята (то там е важно как се държи) и ако ти хареса нещо ще измислим.
Но първо наистина мини на една диагностика да не се окаже че нещо тотално в погрешно направление търсим проблема.
Днеска отворих тая проклета сонда и се оказа че двете жички бяха стопени и се допираха една до друга а отгоре бяха закрити със някакъв изолиращ маркуч но го махнах и какво да видя целите оголени

изолирах ги и си я закачих сондата но я и обърнах обратно че имаше много загар от горната и страна, също така видях че си е заводската пише TOYOTA на нея и 2 парт номера имаше също 89465-10030, 065500-4110 това възможно ли е??

Публикувано на: 17 Ное 2010 15:59
от sadist_bg
Публикувано на: 17 Ное 2010 16:10
от mitoko
Публикувано на: 17 Ное 2010 19:26
от CuMo
Нещо термостат?
Публикувано на: 17 Ное 2010 19:52
от gicho
Незнам дали е запушен, или е друг проблема (съединение, въздух, термостат), но отпушването е лесно - трябва ти течаща вода някъде (гараж, двор).
Откачаш двата маркуча откъм парното, закачаш маркуч от водопровода (чешмата) да подава вода в изхода на радиаторчето, и още един да отвежда водата от другата тръба на радиаторчето (която по принцип в системата на колата е вход за антифриза). Целта е потока на чешмяната вода да е в противоположна посока спрямо нормалния поток на антифриза за да изкара мръсотията.
Пускаш (полека !) налягането от чешмата и гледаш какво излиза - за целта най-добре втория маркуч да влиза в една кофа, в която да се събира излязлата вода. Според това какво излиза ( в най-лошия случаи - нищо) се ориентираш дали се е отпушил.
В добрите случаи в началото тръгва слаба и мръсна (кафява) струя, която полека се засилва. Общо взето, радиаторчето не е много тясно като сечение, така че спокойно може да пропусне дебита на чешмата - т.е., в края на процеса трябва при пусната на макс чешма да излиза съизмерима струя, каквато би била ако го няма радиаторчето на пътя на водата.
Малко внимание не е излишно - ако налягането на влизащата вода е високо, можеш да си издъниш радиаторчето. Така че осторожно!
Химия недей да слагаш. Водата е достатъчна да промие. Ако е много тежък случай, може да се наложи да приложиш крути мерки, но препаратът трябва да е подходящ за метални повърхности (на тия години сигурно не е останало много от ламарината), и освен това да се изчисти напълно после.
Ако антифризът е мътен (или кален направо), използвай момента да почистиш цялата система за да не стане по празниците пак да промиваш.
Това е. Дано и при теб дойде Африката тази зима!
P.S. Май не съм го описал много добре? Питай ако има нещо.
Няма нужда да сваляш самото радиаторче за процедурата. Но първо се увери че наистина то е запушено.
Публикувано на: 17 Ное 2010 23:01
от sadist_bg
gicho написа:Незнам дали е запушен, или е друг проблема (съединение, въздух, термостат), но отпушването е лесно - трябва ти течаща вода някъде (гараж, двор).
Откачаш двата маркуча откъм парното, закачаш маркуч от водопровода (чешмата) да подава вода в изхода на радиаторчето, и още един да отвежда водата от другата тръба на радиаторчето (която по принцип в системата на колата е вход за антифриза). Целта е потока на чешмяната вода да е в противоположна посока спрямо нормалния поток на антифриза за да изкара мръсотията.
Пускаш (полека !) налягането от чешмата и гледаш какво излиза - за целта най-добре втория маркуч да влиза в една кофа, в която да се събира излязлата вода. Според това какво излиза ( в най-лошия случаи - нищо) се ориентираш дали се е отпушил.
В добрите случаи в началото тръгва слаба и мръсна (кафява) струя, която полека се засилва. Общо взето, радиаторчето не е много тясно като сечение, така че спокойно може да пропусне дебита на чешмата - т.е., в края на процеса трябва при пусната на макс чешма да излиза съизмерима струя, каквато би била ако го няма радиаторчето на пътя на водата.
Малко внимание не е излишно - ако налягането на влизащата вода е високо, можеш да си издъниш радиаторчето. Така че осторожно!
Химия недей да слагаш. Водата е достатъчна да промие. Ако е много тежък случай, може да се наложи да приложиш крути мерки, но препаратът трябва да е подходящ за метални повърхности (на тия години сигурно не е останало много от ламарината), и освен това да се изчисти напълно после.
Ако антифризът е мътен (или кален направо), използвай момента да почистиш цялата система за да не стане по празниците пак да промиваш.
Това е. Дано и при теб дойде Африката тази зима!
P.S. Май не съм го описал много добре? Питай ако има нещо.
Няма нужда да сваляш самото радиаторче за процедурата. Но първо се увери че наистина то е запушено.
Колега термостата си е наред за въздуха мисля че сама се обезвъздошава системата понеже миналата седмица я източих защото незнаех какво има вътре и си я налях със антифриз и дестилирана вода за -20 градоса я направих горе долу

За това съединение ако можеш да ми обясниш къде се намира за да го погледна и него че не съм наясно със него и тогава го отварях този радиатор и наистина текна ръжда от него обаче отворих само едната тръба а тя беше точно ИЗХОДА "в момента горещата тръба" а другата не я пипнах тогава и сега мее яд много защо не я отворих и нея javascript:emoticon

Искам само да те попитам възможно ли е да е от водната помпа ?? Как ще реагира колата ако тя не работи "входа към радиатора на купето"
