Страница 2 от 24
Публикувано на: 11 Окт 2010 16:55
от slowtraveler
LEXUS написа:slowtraveler написа:... не може дизел с разход 3.1л/100 да има по-висок СО2 от бензин 3.8л/100км.......
Сравнението ти е некоректно по всички параметри. Фолксваген ти казва,че емисиите са 114 гр/км. А ти не вярвай колкото искаш. ....
Уфффф, абе както обикновено спора върви тежко ама нейсе
Вземи калкулатора, сметни колко СО2 се отделя при горенето на 3.1л дизел и при 3.8л бензин, и тогава кажи колко гр/км СО2 са тези реални стойности...
По мои груби сметки Пасатора е давал 82гр/км СО2.
П.С. за сравнение - в момента колата ми 'бълва' към 202gr/km....
Публикувано на: 11 Окт 2010 17:02
от LEXUS
slowtraveler написа:LEXUS написа:slowtraveler написа:... не може дизел с разход 3.1л/100 да има по-висок СО2 от бензин 3.8л/100км.......
Сравнението ти е некоректно по всички параметри. Фолксваген ти казва,че емисиите са 114 гр/км. А ти не вярвай колкото искаш. ....
Уфффф, абе както обикновено спора върви тежко ама нейсе
Вземи калкулатора, сметни колко СО2 се отделя при горенето на 3.1л дизел и при 3.8л бензин, и тогава кажи колко гр/км СО2 са тези реални стойности...
По мои груби сметки Пасатора е давал 82гр/км СО2.
Спорът ще става все по-тежък, докато ти и Скот продължавате да се правите,че не разбирате за какво точно се говори.
Пасат НЕ харчи 3.1/100км. по никое коректно замерване, освен по целево каране за рекорд . Пасат, който се продава на свободния пазар харчи 4.4/100км. и отделя 114 гр./км. , стойности, измерени по идентичен начин, както са измерени стойностите 3.8/100км. при Лексус и 89 гр./км. СЕГА разбра ли , или пак да върнем отначало.
Тоест завършеният продукт на Фолксваген - Пасат харчи 4.4/100км. и отделя 114гр./км. емисии, измерени по идентична процедура с измерването при Лексус- 3.8 /100км. и 89 гр./км. емисии.
Пасат е 100 коня, Лексус 136коня.
Пасат не в лускозен клас, Лексус е.
Пасат отделя серни окиси, Лексус-не.
Емисии не се измерват само в Co2, предполагам го знаеш това?
И въпреки всичко, въпреки значително по-високата си мощност, Лексус е с по-ниски емисии и по-нисък разход на гориво .
Публикувано на: 11 Окт 2010 17:08
от slowtraveler
Що не добави и друго:
Лексъс е концепт, а Пасата - реален вървящ по улиците автомобил, който е по-широк и удобен от Лексъса laugh.gif
За 'луксозния клас' - абе вари го/печи го - малък хечбек от класа на Ауриса....
Публикувано на: 11 Окт 2010 17:10
от Scott
LEXUS написа: И въпреки всичко, въпреки значително по-високата си мощност, Лексус е с по-ниски емисии и по-нисък разход на гориво .
И е по-луксозен, казахме ли го това. А също и струва по-малко от Пасата. А също е и по-бърз. А също и има най-модерната хибридна система, по-добра от тази на GM. А също и използва модерни Ni-MH батерии .... или Li-Po бяха по-модерни, обърках се вече. Я ти кажи, пък аз ще го повторя. Може и 100 пъти да го напиша на дъската ако искаш biggrin.gif
Публикувано на: 11 Окт 2010 17:12
от LEXUS
Как Лексъс да е концепт, като е напълно завършен модел и влиза в продажба от Ноември тази година. Не е никакъв концепт.
Публикувано на: 11 Окт 2010 17:14
от LEXUS
Scott написа:LEXUS написа: И въпреки всичко, въпреки значително по-високата си мощност, Лексус е с по-ниски емисии и по-нисък разход на гориво .
И е по-луксозен, казахме ли го това. А също и струва по-малко от Пасата. А също е и по-бърз. А също и има най-модерната хибридна система, по-добра от тази на GM. А също и използва модерни Ni-MH батерии .... или Li-Po бяха по-модерни, обърках се вече. Я ти кажи, пък аз ще го повторя. Може и 100 пъти да го напиша на дъската ако искаш biggrin.gif
Хаха, да biggrin.gif
Публикувано на: 11 Окт 2010 17:15
от LEXUS
slowtraveler написа:Що не добави и друго:
Лексъс е концепт, а Пасата - реален вървящ по улиците автомобил, който е по-широк и удобен от Лексъса laugh.gif
За 'луксозния клас' - абе вари го/печи го - малък хечбек от класа на Ауриса....
Да, в премиум компактния клас е.

Публикувано на: 11 Окт 2010 17:26
от Nixter
Недейте така, момчета, че ще ме откажете да си го взема тоя Лексъс. А го чакам от 6 месеца. Да видим на каква цена ще дойде зимата
Относно пасата. Че харчи малко - харчи. Но са тръгнали в грешна посока от ВАГ. Отнемат му динамиката, вместо да му намалят теглото. Да го направят 1100 кг, че да може да го дръпне т'ва купе двигателя.
Публикувано на: 11 Окт 2010 17:39
от slowtraveler
Що да те отказваме - лексъса си е хубава машинка... Спор няма...
Но не мога да приема приказките, че Лексъс 'обезглавил' конкуренцията, и поради тая причина наредените в ъгъла глави на конкуренцията люпят семки....
Ще го видим на каква цена ще излезе. Пък тогава ще приказваме пак...
Публикувано на: 11 Окт 2010 18:39
от Scott
Nixter написа:...Отнемат му динамиката, вместо да му намалят теглото. Да го направят 1100 кг, че да може да го дръпне т'ва купе двигателя.
A ти колко мислиш тежи 'компактния' Лексъс?
http://www.lexus.co.uk/range/ct/ct-200h ... -data.aspx
Re: Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
Публикувано на: 12 Окт 2010 00:03
от andrian999999
LEXUS написа:Lexus за пореден път доказа технологичното си превъзходство в луксозния клас и с Lexus CT 200h , който практически вдигна летвата непосилно високо за германските производители.
е как да ги стигнат лексус напред да бягат...... те назад да бягат.....
пак никога нема да се срешнат laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=5
Публикувано на: 12 Окт 2010 11:03
от baba_metca
Преди 10г. нямаше нито толкова мощен и икономичен Пасат, нито толкова мощен и икономичен Лексус. От друга страна не е само Пасат с подобни характеристики. Volvo S80 има подобен 1.6л дизел наречен DRIVe, който на книга прави 4.5л/100км, а и поне отвън е по-голям от Пасат-а. И ей така за разнообразието може да се сравнява вече не с Пасат, а със S80, ако не друго поне да сменим малко марката на VW

.
Публикувано на: 12 Окт 2010 14:57
от martod
baba_metca написа:Преди 10г. нямаше нито толкова мощен и икономичен Пасат, нито толкова мощен и икономичен Лексус. От друга страна не е само Пасат с подобни характеристики. Volvo S80 има подобен 1.6л дизел наречен DRIVe, който на книга прави 4.5л/100км, а и поне отвън е по-голям от Пасат-а. И ей така за разнообразието може да се сравнява вече не с Пасат, а със S80, ако не друго поне да сменим малко марката на VW

.
Ама има ли го S80 в Гинес, няма го ..
А ВАГ-ините не са излизали от там.. laugh.gif Техен е и рекорда за първата кола слязла под 3/100 разход VW-Лупо ..
Така че място за сравнения няма, когато фактите говорят и Лексуса мълчи .. biggrin.gif
Публикувано на: 12 Окт 2010 15:17
от Nixter
Да, Лексъсите са винаги много тежки. Това им е основния кусур. Обаче 3,8 на 100 за това тежко купе - трябва да признеш е много добре.
Публикувано на: 12 Окт 2010 15:23
от Nixter
SFINKS написа:Nixter написа:Ми колко да е? - къде 4,2-4,4 на 100 ще е сигурно biggrin.gif
Толкова ще е ако го кара някоя баба на силни медикаменти

На моя авенсис му дават среден разход по книжка 7,2 на 100, а аз му правя 7,55 и това е засечено откакто е купена колата (3 години и 45,000 км). Не взимам никакви медикаменти biggrin.gif Просто си карам икономично и определено не съм от най-бавните на пътя. Какъв е проблема тоя Лексъс да даде разход 4,2 ??? при положение че по книжка е 3,8. Освен това като хибрид е насочен изцяло към икономия на гориво и има различни системи пестящи гориво.