Страница 2 от 2
Публикувано на: 07 Окт 2010 09:22
от мехаННика
Недей да си трепеш майстора защото той не е пипал там където ти е проблема.Някой да е свалял разпределителни валове?
Публикувано на: 07 Окт 2010 16:44
от dextarr
Bass_Man написа: И защо си купил бензинова кола , която тропа , като дизел ?
Дано поне си я взел изгодно .
E човече

беше ми мечта взех я ей така в 11ч посред нощт

тропа и хлопа

ще я оправя имам още 3 коли имам какво да карам

)
Публикувано на: 07 Окт 2010 16:45
от dextarr
dextarr написа:Bass_Man написа: И защо си купил бензинова кола , която тропа , като дизел ?
Дано поне си я взел изгодно .
E човече

беше ми мечта взех я ей така в 11ч посред нощт

тропа и хлопа

ще я оправя имам още 3 коли имам какво да карам

)
Никой не е бутал валовете

засега

Публикувано на: 08 Окт 2010 04:45
от Bass_Man
dextarr написа:
E човече

беше ми мечта взех я ей така в 11ч посред нощт

тропа и хлопа

ще я оправя имам още 3 коли имам какво да карам

)
Ти си перфектния клиент ! biggrin.gif
Публикувано на: 08 Окт 2010 09:06
от dextarr
otivam da vidq kak sa valovete ..

)) stiskaite palci

) ako li ne... qka da mi e dusha ....
Публикувано на: 10 Окт 2010 03:37
от Bass_Man
Не е свързано с душата по-скоро с парите .
Публикувано на: 10 Окт 2010 18:18
от nikolov22
що ми се струва че успокоителя на смукателния вал не е зацепен правилно и се чува тракане
Публикувано на: 10 Окт 2010 22:15
от dextarr
то хубаво колеги ама беше ебахти студа на вънка и не съм излизал да я гледам какво става с колата. Другата седмица ако пекне ще я правя

ама пишете предположения какво може да е да гледам аз

Публикувано на: 25 Окт 2010 09:24
от dextarr
привет рибята

) сложих си новия ремък новата ролка, иии колата си е все така мудна и си чука нещо по вдигателя

както съмписал по горе

само за сверка стария ангренажен ремък потъваше с по 15мм и от двете страни

маи някои беше забравил да натегне ролката

кажете сега колеги колко е градуса на запалване по вашите книги

и само делкото ли се бута според вас

Публикувано на: 14 Яну 2011 15:11
от paFFF
dextarr написа:привет рибята

) сложих си новия ремък новата ролка, иии колата си е все така мудна и си чука нещо по вдигателя

както съмписал по горе

само за сверка стария ангренажен ремък потъваше с по 15мм и от двете страни

маи някои беше забравил да натегне ролката

кажете сега колеги колко е градуса на запалване по вашите книги

и само делкото ли се бута според вас

Имам същия проблем с Карина Е двигател 4AFE LB /99 к.с. по талон/. Трака/чука като дизел, но си върви сравнително добре, рахода е мисля добър - около 8-9л газ/100 с много багаж и климатик.
Купих я в това състояние, смених и ремъка, сложих добавка BARDAHL FULL METAL. Спря да пуши, но пък често се налага да доливам масло....
Минал съм околко 10к километра така
Публикувано на: 14 Яну 2011 17:30
от asiyaolo
На моята също се появи чукане като от клапани около 1-ви цилиндър. Не съм сигурен дали е това, защото при загряване на двигателя, чукането не се променя. Не се чува при обороти над 2000. Маслото е BP Visco 3000 10W40 (на 6000км). Някой може ли да ми каже, колко трябва да е хлабината на клапаните на 4A-FE (77kW)?
Публикувано на: 15 Яну 2011 03:53
от Bass_Man
Ако има начин да си гасите цилндрите един по един може да пробвате дали няма да изчезне или да се промени , като не работи някой . Обикновенно при бутален болт или биелен лагер е доста показателно .