Страница 2 от 2

Публикувано на: 30 Май 2006 10:59
от jamie
"кантарчето" за задния мост го има и Жигулата (както и почти всички коли).

Публикувано на: 30 Май 2006 14:25
от ugabuga
ama takova koeto precenia kolko e tejka zadnicata i regulira? ne mislia.

Публикувано на: 30 Май 2006 15:11
от agent dust
моята спирачна течност я смениха в сервиз точно с такава машина, дето подава под налягане течността. но отива повече спирачна течност. после се прави допълнително обезвъздушаване за по-сигурно и готово.

използвай момента да си смениш и течността на съединителя

Публикувано на: 30 Май 2006 16:05
от ugabuga
pravi se pod naliagane za da e prosto po burzo, pone az taka mislia

Публикувано на: 30 Май 2006 21:26
от max-2
ugabuga написа:ama takova koeto precenia kolko e tejka zadnicata i regulira? ne mislia.
Да, то4но такова кантар4е има, все пак жигуляка е руската АЕ86 smile.gif

Публикувано на: 30 Май 2006 22:41
от sluchaen_fen
Много често тези "кантарчета" първи клеясват, което води до намаляване на ефективността на задните спирачки и след това на клеясване на задните спирачни цилиндърчета.

Публикувано на: 31 Май 2006 11:52
от jamie
max-2 написа:все пак жигуляка е руската АЕ86 smile.gif
Не бих казал. По-скоро ЕЕ80 е японската Жигулка.

Публикувано на: 31 Май 2006 12:09
от El Camino
jamie написа:
max-2 написа:все пак жигуляка е руската АЕ86 smile.gif
Не бих казал. По-скоро ЕЕ80 е японската Жигулка.
Абе, на Тойотата като клеясват тия кантарчета, що жигулите немат проблеми с тва?

Публикувано на: 31 Май 2006 12:13
от jamie
El Camino написа:
jamie написа:
max-2 написа:все пак жигуляка е руската АЕ86 smile.gif
Не бих казал. По-скоро ЕЕ80 е японската Жигулка.
Абе, на Тойотата като клеясват тия кантарчета, що жигулите немат проблеми с тва?
1. Не знам дали клеясват на Тойотата.
2. Жигулите ИМАТ проблеми с това.

Публикувано на: 31 Май 2006 12:39
от sluchaen_fen
sluchaen_fen написа:Често този регулатор работи неефективно при старите модели. За по лесна циркулация на спирачната течност може да симулираш натоварване върху задния мост като въздействаш върху лосчето на този апарат. Ако работят двете задни спирачни цилиндърчета (не са клеясали) - може да се пропусне този съвет.
Цитирах кантарчето по повод на по-лесна циркулация на спирачната течност в процеса на смяната посредством помпане на крачната спирачка. Няма смисъл да му отделяме толкова голямо внимание на това кантарче. Ако това кантарче е над 15 години, клеясало е и не може да се възстанови, бих го шунтирал заради ужасния трафик в София, където спирачките сработват аварийно всеки ден. По-добре непрекъснато да имам малко по-голямо спирачно усилие върху задните гуми, отколкото да имам съвсем слабо спирачно усилие върху задните гуми. Това може да се дискутира доста дълго време, но компромисите винаги в някаква степен обезсмислят инженерната мисъл на конструктора.

Публикувано на: 31 Май 2006 13:07
от El Camino
Наистина може много да се коментира темата, но да ти блокират задните спирачки преди предните е малко по добре, от колкото да забиеш ръчна при 100км/час.

Публикувано на: 31 Май 2006 13:27
от sluchaen_fen
Кантарчето регулира спирачното усилие в съвсем малки граници. Би трябвало да блокира (клеяса) когато неговото лостче указва, че задния мост не е натоварен. Ако при мен блокира кантарчето, без да се замислям веднага си купувам ново. Ако на някой не му се дават 50-100 лева за кантарче (цената е съвсем примерна), може да го махне или шунтира. Това няма да е фатално, ако колата му е често натоварена, ако не се налага аварийно спиране в завой при хлъзгав път (това е най-рискованото), ако задните гуми имат същата шарка като предните и т.н. Този компромис може да се прави само в краен случай от опитни водачи.
Досега не съм правил подобни компромиси и немога да преценя дали съм способен на такива изгъзици.

Публикувано на: 31 Май 2006 15:43
от b_d
Не мисля, че компромиси със спирачната система са допустими. Ако нещо е повредено и/или не работи следва да се подмени. Все пак не сме сами на пътя.