Публикувано на: 30 Сеп 2010 22:09
Стига де,виж какво готено се заформи.Georgimitrovich написа:Нещо ми се струва че темата тръгва към Офф-топик секцията.
Моля предържаите се към темата!
Стига де,виж какво готено се заформи.Georgimitrovich написа:Нещо ми се струва че темата тръгва към Офф-топик секцията.
Моля предържаите се към темата!
Ами трудничко се чете ! Да не си чужденец нещо ? Или просто не знаеш коя буква къде е на клавиатурата ?vitamincho написа:какво ми е на написаното немога да разбера а раяа??
А дали ще стане за моито копе този двигател 190к.с 1.8 VVTLI и дали ще трябва да подсилвам копето ?Scott написа:Води се 190к.с., 1.8 VVTLi, код на двигателя 2ZZ-GE. Можеш да до вземеш от катастрофирала такава или потърси колеги занимаващи се с внос на т.нар. half-cut автомобили от Япония (май Poli правеше подобни гимнастики).vitamincho написа:ми незнам как се водеше мисля 4е бе6е 170 коня но двигателя незнам какув му беше обема . и се чудя от кде мога да го намеря този двигател
кУпето е едно и също, просто ти трябва електрониката и изпускателната система.vitamincho написа:А дали ще стане за моито копе този двигател 190к.с 1.8 VVTLI и дали ще трябва да подсилвам копето ?
Аха ясно . а с този двигател колко ли ще ми вдигне разхода на гориво ?Scott написа:кУпето е едно и също, просто ти трябва електрониката и изпускателната система.vitamincho написа:А дали ще стане за моито купе този двигател 190к.с 1.8 VVTLI и дали ще трябва да подсилвам купето ?
Ако се вярва на руския каталог.ауто:vitamincho написа:... а с този двигател колко ли ще ми вдигне разхода на гориво ?
Интересно сега моита ми дава 10литра на 100 км.разход Много масло ми харчи и затова искам да сменям двигателя . Смених гумичките и гарнитурата но продулжва да харчи 1литър на 1000 км което е страшно много според менScott написа:Ако се вярва на руския каталог.ауто:vitamincho написа:... а с този двигател колко ли ще ми вдигне разхода на гориво ?
VVT-i, 142к.с., 7.7l/100km
VVTL-i, 190к.с., 8.4l/100km
Моя среден разход с VVT-i беше около 7.2л/100км
Изборът е твой. Само бих те посъветвал да покараш една читава Селика с двигател като твоя и една с другия и да направиш сравнение. Поведението е доста различно, по-мощния двигател иска постоянно 'ръчкане', което не е много удачно за всекидневна кола. Още повече, щом сегашната ти гори 10, сигурно ще скочиш на едно 12 - явно такъв ти е стила на каране. И ако накрая решиш, че Celica VVTL-i е твоя автомобил, сигурно по-удачен вариянт е да продадеш твоята и купиш такава (мисля някой вече ти даде такъв съвет по-горе).vitamincho написа: одобряваш ли варянта ми да сложа големият двигател?
Scott написа:Ако се вярва на руския каталог.ауто:
VVT-i, 142к.с., 7.7l/100km
VVTL-i, 190к.с., 8.4l/100km
Моя среден разход с VVT-i беше около 7.2л/100км
Моя разход 12л/100км.vitamincho написа: Интересно сега моита ми дава 10литра на 100 км.разход
Мерси за отделеното време но аз мисля че ще остана на моят варянт да си намеря от някаде VVTL-i двигател . вече много паднаха цените на селиките и ще стане доста скъпо ако я продавам моита и търся друга и пак не е гаранция че ще е с читав двигател.Scott написа:Изборът е твой. Само бих те посъветвал да покараш една читава Селика с двигател като твоя и една с другия и да направиш сравнение. Поведението е доста различно, по-мощния двигател иска постоянно 'ръчкане', което не е много удачно за всекидневна кола. Още повече, щом сегашната ти гори 10, сигурно ще скочиш на едно 12 - явно такъв ти е стила на каране. И ако накрая решиш, че Celica VVTL-i е твоя автомобил, сигурно по-удачен вариянт е да продадеш твоята и купиш такава (мисля някой вече ти даде такъв съвет по-горе).vitamincho написа: одобряваш ли варянта ми да сложа големият двигател?
Raya написа:Scott написа:Ако се вярва на руския каталог.ауто:
VVT-i, 142к.с., 7.7l/100km
VVTL-i, 190к.с., 8.4l/100km
Моя среден разход с VVT-i беше около 7.2л/100кмМоя разход 12л/100км.vitamincho написа: Интересно сега моита ми дава 10литра на 100 км.разход
И накрая няма ли да се доуточните за какво каране говорите biggrin.gif
7.7 не е за градското, а 10 ми изглежда като смесено, въпреки, че е множко, но е малко за градското, освен, ако не кара спокойно, или пък 10 на извънградското ...........![]()
![]()
Как ли? Като левия крак постоянно ти е на съединителя, а дясната ръка винаги е на лоста........така е на ввти, представям си на ввтли какво е, спирачката сигурно хич не се ползва laugh.gif laugh.gifmishel7524 написа:[quote="Scott Поведението е доста различно, по-мощния двигател иска постоянно 'ръчкане',
Как да го разбирам?
А на тази корола TS какви са параметрите на двигателя ? и казваш че става за купето на селика ?mishel7524 написа:[quote="Scott Поведението е доста различно, по-мощния двигател иска постоянно 'ръчкане',
Как да го разбирам?
За колегата -може да потърсиш и корола TS. Има хора във форума които са слагали 2ZZ-GE от корола на MR-2. УСПЕХ