Страница 2 от 7

Публикувано на: 24 Сеп 2010 22:29
от EMPEROR
Bass_Man написа:Дилян е един , а другите къде сме ? :whistle:
Нас ни нЕма в цЕлата схема laugh.gif

Публикувано на: 25 Сеп 2010 02:05
от Nedkow
Scott написа:
EMPEROR написа:Tи разлика между атмосферен мотор и турбо мотор правиш ли? :)
Та значи близо 13к лева за Атмосферка с 5 степенната кутия...
Просто бях сложил в търсачката 'турбо'. Не съм гледал снимката на двигателя, извинявам се за подвеждащия линк. ermm.gif
Друг вариант е да се вземе турбо двигател от Аристо и сложи на NA Супра с ляв волан. Японския импорт е сравнително евтин:
http://www.japperformanceuk.co.uk
http://www.wrc-sales.co.uk/bradford/?mf=1
http://www.k-t-c.co.uk/12545/index.htm
Престани да заблуждаваш момчето ако обичаш.

Публикувано на: 25 Сеп 2010 20:14
от vhristev
Значи затова пиша на вас хора ,за да ми се обясни като гледам май няма да имам достатъчно финанси за лява супра и като гледам май няма да си взема супра.

И ми беше интересно как се справяте с десния волан преди карах Honda CRX vtec колицата си вървеше доста добре просто вече исках да скоча на нещо друго и може би със задно.

Та когата съм карал по бързичко из колите бях доста съсредочен и се чудя с десният волан възможно ли е да се постига това

Публикувано на: 25 Сеп 2010 20:47
от Uncle Dido
Nedkow написа:Престани да заблуждаваш момчето ако обичаш.
Нормално е човека да сбърка.

Я виж какво пише в обявата на линка?

1995 TOYOTA SUPRA 3.0 Turbo 3dr Liftback

Публикувано на: 26 Сеп 2010 00:59
от Nedkow
Fido Dido написа:
Nedkow написа:Престани да заблуждаваш момчето ако обичаш.
Нормално е човека да сбърка.

Я виж какво пише в обявата на линка?

1995 TOYOTA SUPRA 3.0 Turbo 3dr Liftback
Имах в предвид посочените линкове и следващите мнения от човек, който си няма представа за какво говори :thumbsup:

Публикувано на: 26 Сеп 2010 01:02
от Nedkow
vhristev написа:Значи затова пиша на вас хора ,за да ми се обясни като гледам май няма да имам достатъчно финанси за лява супра и като гледам май няма да си взема супра.

И ми беше интересно как се справяте с десния волан преди карах Honda CRX vtec колицата си вървеше доста добре просто вече исках да скоча на нещо друго и може би със задно.

Та когата съм карал по бързичко из колите бях доста съсредочен и се чудя с десният волан възможно ли е да се постига това
Принципно проблема е при изпреварване на прави отсечки без завои и наклони. Свиква се и всичко си зависи от опита и уменията на задкормилното устроиство :thumbsup:

Публикувано на: 26 Сеп 2010 03:32
от Bass_Man
vhristev написа:Значи затова пиша на вас хора ,за да ми се обясни като гледам май няма да имам достатъчно финанси за лява супра и като гледам май няма да си взема супра.

И ми беше интересно как се справяте с десния волан преди карах Honda CRX vtec колицата си вървеше доста добре просто вече исках да скоча на нещо друго и може би със задно.

Та когата съм карал по бързичко из колите бях доста съсредочен и се чудя с десният волан възможно ли е да се постига това
Не ве за Мк3-ка имаш горе долу , като за начало . За МК4 си далече .
Десния волан на мен ми отне една седмица докато спре да ми прави впечатление за теб не знам .
А може да вземеш и МК4-ка атмосферно автоматче и да събираш лека полека . Но това ще си е проект за години напред .

Публикувано на: 26 Сеп 2010 05:40
от elec
vhristev написа:Значи затова пиша на вас хора ,за да ми се обясни като гледам май няма да имам достатъчно финанси за лява супра и като гледам май няма да си взема супра.

И ми беше интересно как се справяте с десния волан преди карах Honda CRX vtec колицата си вървеше доста добре просто вече исках да скоча на нещо друго и може би със задно.

Та когата съм карал по бързичко из колите бях доста съсредочен и се чудя с десният волан възможно ли е да се постига това
15 години карах с десен волан,в градско няма проблем,но за извънградско ти трябва навигатор,иначе проблема е сериозен и опасен

Публикувано на: 26 Сеп 2010 08:20
от nowyaris
Във вторник го регистрирах-Спринтер с десех волан 208 - 1998.Сряда масла,филтри,ремъци/бах мама му-9,5 литра в двигателя/.В четвъртък в София за стока - цял ден по складове в най-големите задръствания.Никакъв проблем-все пак това ми е първи десен волан.така,че колегата може да не му е проблем десния волан.Заради темата разгледах в Мобилето суприте,които са показани.Останаха ми очите-името на модела е абсолютно правилно.

Публикувано на: 26 Сеп 2010 12:51
от Win_XP
Аз нямам никакви проблеми с десния волан, даже ми е по-интересно като карам :)

Публикувано на: 28 Сеп 2010 23:08
от Bass_Man
elec написа: 15 години карах с десен волан,в градско няма проблем,но за извънградско ти трябва навигатор,иначе проблема е сериозен и опасен
Това се решава доста лесно с една камерка , по-важното е да се оправят фаровете ако са обратни . Принципно в момента моята кола е толкова бавна , че задминавам само ако има някой спрял за това не го усещам този проблем biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif .

Публикувано на: 29 Сеп 2010 01:17
от Scott
Win_XP написа:Аз нямам никакви проблеми с десния волан, даже ми е по-интересно като карам...
И кво стана ... тука валяха оферти за обръщане на волана, как нямало да му стигнат парите на човека, пък се оказа че всички си карате Суприте с десен волан :whistle:

Публикувано на: 29 Сеп 2010 02:55
от Bass_Man
Аз моята не я карам и не е с десен волан за другите не знам tongue.gif .
Но както и да го смята ако не си купи атмосферка автомат/5 скорости няма стигане .

Публикувано на: 29 Сеп 2010 06:33
от nowyaris
Bass_Man написа:
elec написа: 15 години карах с десен волан,в градско няма проблем,но за извънградско ти трябва навигатор,иначе проблема е сериозен и опасен
Това се решава доста лесно с една камерка , по-важното е да се оправят фаровете ако са обратни . Принципно в момента моята кола е толкова бавна , че задминавам само ако има някой спрял за това не го усещам този проблем biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif .
Фаровете ги оправиха,ама за каква камерка говориш?

Публикувано на: 29 Сеп 2010 08:30
от EMPEROR
Scott написа:
Win_XP написа:Аз нямам никакви проблеми с десния волан, даже ми е по-интересно като карам...
И кво стана ... тука валяха оферти за обръщане на волана, как нямало да му стигнат парите на човека, пък се оказа че всички си карате Суприте с десен волан :whistle:
Пак не си в час нещо... Да скъпо е и затова си ги караме десни. Предложението за обръщане дойде от Недков и той си е направил неговата лява. Други неяснотии? wink.gif