Страница 2 от 3

Публикувано на: 22 Сеп 2010 19:41
от stereo_man
Me4oKyX написа:стерео - не става нещо.... пробвал съм го по какви ли не начини на моята .... И по-добре ако трябва да съм честен.... Те коланите са за хубаво.....
да аз затова питам да го направя да пищи че чат пат ги забравям. а и има пътници дето като се качат и не ги слагат

Публикувано на: 22 Сеп 2010 20:56
от jim_beam
здр!
така е,необслужваемите акумулатори не държат много.аз съм почти на 4г. и няма грешка,ама да видим зимата.макар,че имам печка,която редовно се ползва зимата.
99% обаче съм сигурен,че проблемите ви идват от алармите.каквито и коли съм имал с аларми все са скапвали акумулаторите за кратко време.явно не са много интелигентни системи,то е ясно нали все китайски боклуци се предлагат.
за вaрта чувам само лоши работи,внимавайте!
а панасоник е май най-добрата марка акумулатори,не напразно всички хибриди са с техни!

Публикувано на: 22 Сеп 2010 21:43
от digitalpr
TATI написа: Ще сработи, тъй като моя е същият Авенсис 2 от 2005г.
Превъзходно :)
Някой знае ли за други неща, които могат да се пипат по подобен начин?

Публикувано на: 23 Сеп 2010 11:13
от max-2
Мисля, че не е проблем да се долее 0,5-1л. дестилирана вода веднъж в годината на обслужваем акумулатор. Може да изкара и 10 години...
Не мога да разбера защо всички се бутат за необсужваеми батерии с "оченце" wacko.gif

Публикувано на: 23 Сеп 2010 12:08
от PESHO OT MARS
Ами то не е сложно и веднъж годишно да отвориш необслужваемия и на него да си му долееш тия същите 500мл. дестилирана вода.

Хубаво да си ги поглеждате веднъж годишно акумулаторите, можете да си ги свалите разредите,долеете и отново заредите преди зимния сезон да няма изненади.

Публикувано на: 23 Сеп 2010 12:29
от mitoko
неослужваемия не се отваря

Публикувано на: 23 Сеп 2010 13:40
от mirott
Да бе,що не се отваря?

Публикувано на: 23 Сеп 2010 13:58
от Владислав
Защото е НЕОБСЛУЖВАЕМ.... :whistle: Идеята му е да няма нужда от намеса на обикновения юзър.

Публикувано на: 23 Сеп 2010 14:11
от slowtraveler
Необслужваемия акумулатор го хвърлих на 7г, а на по-предишната кола - на 8г....
Умря изведнъж при -18С (със зелено оченце)....
Заредих го и го подарих го на следващото лято на един непретенциозен приятел, и той кара с него още 1г, без да му дава зор по време на студовете....
Никога не съм свалял акумулатора за да го дозареждам и т.н....
Жена ми преди 2г зимата забравила фаровете на нейното калосче (тогава бе на 4г). И така - 20 часа. Акумулатора бе стигнал около 4-5 волта...
Постоплих го, повъзбудих го с зарядно (2 часа при около 3 А), след което колата запали и поработи около половин час (с фарове и отопление на стъклото)...
Последваха 2г само късо градско каране от жена (ниски обороти, и без особено следене на консуматорите) - дори и в големите студове нямаше проблеми с недозареждане и т.н...
Та мисълта ми е - при изправна ел-инсталация (добро зареждане), акумулатора няма нужда от дозареждане - дори и в градско каране акумулатора се зарежда достатъчно.
А това, че е умрял след 7г - ами няма вечни неща...
Ама да се кося, че ще се скапе след 7г, и затова да правя упражнения с изключване на акумулатора, дозареждане, настройка на автомобила след изключването - това не е за мен....
Той да изкара 7-8г безпроблемно (колкото нормално изкарват необслужваемите) - ще го сменя с кеф laugh.gif
На Авенсиса при мен нямаше проблеми, но когато го продадох на 6г, бе стоял около седмица на място. След което новия собственик стоял няколко часа пред КАТ докато се бъзикал с радио, СД (и навярно светлинки), та бе умрял акумулатора. Но май и той не си игра да го зарежда - сложи от друг автомобил и толкова...

Публикувано на: 23 Сеп 2010 19:35
от mitoko
за който и да е акумулатор е най-добре да се разрежда напълно и после да се зарежда напълно

п.п. както всяко нещо по колата и той се нуждае от поддръжка и/или профилактика. ако ви е много трудно да го правите 2пъти в годината правете го ПРЕДИ ЗИМНИЯ СЕЗОН ще ви спести много .... пари

Публикувано на: 23 Сеп 2010 20:12
от Raya
Че ние защо си купихме Тойоти? за да се занимаваме по-малко с тях.

jim_beam
99% обаче съм сигурен,че проблемите ви идват от алармите.каквито и коли съм имал с аларми все са скапвали акумулаторите за кратко време.явно не са много интелигентни системи,то е ясно нали все китайски боклуци се предлагат.
Като се замисля, всичките не Тойоти до сега ни бяха с аларми и акумулаторите умираха бързо. А Тойотите са без аларми, проблеми с паленето и акумулаторите нямах. Зимата (в най-студените периоди) колата понякога стои по една седмица навън без мърдане, после както обикновено си пали. Профилактика на акумулаторите им не съм правила, дори не знаях, че трябва rolleyes.gif (не, че сега след като знам, ще хукна да го правя, колкото-толкова).

Публикувано на: 23 Сеп 2010 20:41
от slowtraveler
mitoko написа:за който и да е акумулатор е най-добре да се разрежда напълно и после да се зарежда напълно

п.п. както всяко нещо по колата и той се нуждае от поддръжка и/или профилактика. ако ви е много трудно да го правите 2пъти в годината правете го ПРЕДИ ЗИМНИЯ СЕЗОН ще ви спести много .... пари
mitoko, теоритично си напълно прав :thumbsup:
Но не смятам, че ще спестя много пари ако демонтирам и се занимавам с акумулатора...
Само едно разстройване на системите и недай си боже - нужда от настройка на аларма може да ти изяде 'икономията'....
Колите ми по принцип се карат доста и рядко остават повече от 3-4 дни без каране. Но дори и след 2 седмичен престой при -20С (например последната зима) палеха без никакъв проблем...
Основното е колата да е изправна, за да пали с малко натоварване на стартер/акумулатор....
Ако въртиш като изоглавен всяка сутрин, акумулатора ще замине не за 3г, ами за 1г....

Публикувано на: 23 Сеп 2010 21:33
от Kiki
zi_zi_top написа:Човек хич не трябва да вярва на зелени очи biggrin.gif !
Зеленото око е поставено на една от двете средни клатки на акумулатора.
То отчита зъстоянието само на клетката на която е поставено.
За съжаление клетките са 6. Ако някоя от другите пет здаде багажа, окото няма как да разбере. То представлява само един най-обисновен поплавък.

Публикувано на: 24 Сеп 2010 20:21
от gena_bs
Пък моят е Exide необслужваем. Зеленото "оченце" не ми се е усмихвало вече 2 години. Обаче зимата при -25 запали от раз!
Е, акумулатора е с малко по-голям капацитет (60Ah) от предписания (55Ah е според заводските спецификации), но все пак...
Не съм го свалял, зареждал и тем подобни глупости. Това лято му почистих клемите и ги намазах със смазка за акумулатори. Не знам каква е, защото ми я дадоха колеги, но се почувства разлика в положителна насока.

Публикувано на: 24 Сеп 2010 21:13
от zi_zi_top
Ако искаш да преживее зимата му отвори капака и му долей дестилирана вода. Като го направиш може и "оченцето" да светне.