Страница 2 от 3

Публикувано на: 07 Сеп 2010 22:25
от diesel_power
Явно на стария авенсис стартера не минава през реле.
След като си почистил клемореда можеш да пробваш да сложиш едно реле.Тъй като релето работи само с 100-200 мА ток трябва да се получи.

Публикувано на: 07 Сеп 2010 22:26
от diesel_power
Явно на стария авенсис стартера не минава през реле.
След като си почистил клемореда можеш да пробваш да сложиш едно реле.Тъй като релето работи само с 100-200 мА ток трябва да се получи.
Този номер съм го правил на бмв 3 и още работи.

Публикувано на: 07 Сеп 2010 22:41
от 100EB
Точно това мислих и аз да направя но несъм сигурен кои кабели трябва срежа и да прекарам през релето и дали наистина не минава през реле.

Публикувано на: 07 Сеп 2010 22:51
от diesel_power
100EB написа:Точно това мислих и аз да направя но несъм сигурен кои кабели трябва срежа и да прекарам през релето и дали наистина не минава през реле.
Тогава отиди на майстор.

Публикувано на: 08 Сеп 2010 01:28
от Bass_Man
Като текат само 200ма ток е доста по-зле защото контактите не могат да се самопочистват . А и не се знае какъв трябва да е тока през него .

Публикувано на: 08 Сеп 2010 04:57
от elec
Bass_Man написа:Като текат само 200ма ток е доста по-зле защото контактите не могат да се самопочистват . А и не се знае какъв трябва да е тока през него .
Контактите се почистват или сменят,за пръв път чувам контактите да се самопочистват/освен ако не са някоя технология на NASA/

Публикувано на: 08 Сеп 2010 06:22
от lubosh
Не разбрах точно дали е същият проблем, но и аз имах такъв с авенсис 1. При завъртане на ключа, стартера не завърта. Трбваше да разместя ключа в леглото, за да завърти. След много ходене по електричари, майстори и други, се заех сам с проблема. Свалих стартерния ключ и след бая мислене и гледане се оказа, че проблема е в пластмасовата капачка на "паяка". От ключа излиза пластина, която влиза в тази капачка и я върти. Само че, капачката е с отвор с формата на "Т" и с времето се износва това "Т" и капачката не се завърта достатъчно, за да даде контакт. Сложих едно парченце роторна хартия, понеже е твърда, и година и половина вече нямам проблем. Извинявам се за дългия коментар.

Публикувано на: 08 Сеп 2010 11:18
от Bass_Man
elec написа: Контактите се почистват или сменят,за пръв път чувам контактите да се самопочистват/освен ако не са някоя технология на NASA/
Виж сега това , че ти не си чувал нещо не значи абсолютно нищо . И по-добре ако не си го чувал наистина да не го коментираш . И не е технология от НАСА нито от НСА . Абсолютно всички ел.контакти се самопочистват при опрделени условия и за да издаржат максимално дълго в експлоатация трябва да работят в тези условия .
lubosh написа:...........................понеже е твърда, и година и половина вече нямам проблем. Извинявам се за дългия коментар.
Трябвало е да снимаш , че сега ще те карат да чертаеш .
Иначе това дизелджийте сте си евли еванието за 100лв. ще разглобявате 100 пъти едно нещо и ще ръгате хартийки , релета и не знам си какво ............. Следващия собственик ще има да се чуди какви са били тия хора преди него ...............

Публикувано на: 08 Сеп 2010 11:49
от 100EB
Ми някой хора предпочитат да си оправят нещо по техен си начин ако могат пред това да дават 100лв, не за всички 100лв са нищо.

Публикувано на: 08 Сеп 2010 23:39
от The_Teacher
Това което е написал Lubosh е проблема който най-често се среща при запалването. Освен това е посочил и начина по който се отстранява, така че нищо не ти остава освен да действаш...

Публикувано на: 09 Сеп 2010 00:09
от Bass_Man
100EB написа:Ми някой хора предпочитат да си оправят нещо по техен си начин ако могат пред това да дават 100лв, не за всички 100лв са нищо.
А недай си боже ако се запали колата и после застрахователя намери реленцата и хартийките и не знам си още какво дали ще са ти много 100лв ? Това е само една от хипотетичните ситуации заради , които такива циганийки не се правят . И никой не е казал , че 100лв. са нищо но автомобила си има поддръжка и ако не можеш да и насмогнеш по-добре смени модела или марката .

Публикувано на: 09 Сеп 2010 07:17
от lubosh
Трябвало е да снимаш , че сега ще те карат да чертаеш .
Иначе това дизелджийте сте си евли еванието за 100лв. ще разглобявате 100 пъти едно нещо и ще ръгате хартийки , релета и не знам си какво ............. Следващия собственик ще има да се чуди какви са били тия хора преди него ...............
това което казах не важи са за дизелите а и за бензините, защото стартерния ключ им е един и същ.

А по въпроса за стоте лева - при положение, че посетих общо 6 различни специалисти (писал съм го в поста), които не са ми взели едно "мерси".......накрая на човек му писва и започва сам да се бори с проблемите. Освен това не съм много убеден, че клемореда (паяка ще се намери за 100 лв. (не съм проверявал, но така мисля)

Публикувано на: 09 Сеп 2010 07:41
от niki60
я..стана ми интересно,за колегата със самопочистващите контакти би ли бил така добър да обясни как се самопочиства контакт участващ във верига с индуктивен товар(бобината на електромагнита на стартера) постоянно захранващо напрежение и доста по голям от 100 ма ток(идеални условия за възникване на дъга,оттам нагар на контакта и съкращаване на живота му),а за проблема-да, включване на реле би решило проблема за известно време ,само че контактите му трябва да са за по голям ток(над 10 А) и задължително се включва диод паралелно на контакта на релето в обратна посока ,тъкмо заради дъгообразуването.това съм го правил на старото ми пежо и действаше няколко години докато контакта на ключа не се скапа тотално и го запаралелих с бутон

Публикувано на: 09 Сеп 2010 13:08
от Bass_Man
Ами колега niki60 явно има някаква "магия" , че тези контакти да работят по 20 години . Или по контактите на релето няма да има искрене и нагар ?

lubosh - дал съм линк с цената още доста в началото . Има и достатъчно колеги , които внасят части но ти така и не се поинтересувахте на каква цена може да се намери детайла . Зора е да се правят някакви измишльотини и след някоя друга година , като си продадете колите и хората след вас да се чудят на великите "нововъведения" . А това , че си ходил на някакви масйтори вече си е твое преживяване . Всички сме ходили по различни видове "майстори" и сме носили различни видове "шапки" след това .
При положение , че проблема е в износен детайл не виждам как с подпъхване или релета може да се реши проблема ?!?!
Ама вие си знаете ! :thumbsup:

Публикувано на: 09 Сеп 2010 14:37
от Scott
Bass_Man написа:...При положение , че проблема е в износен детайл не виждам как с подпъхване или релета може да се реши проблема...
Ами колегата точно това сподели, как го е решил. И не виждам какво толкова грешно има в някаква доработка... Очевидно както сам казваш е често срещан проблем, което говори за недомислица от страна на Тойота или по-голям производствен толеранс. :whistle: