Публикувано на: 29 Авг 2010 22:36
Ами това не е еднозначен отговор ! Това , че той препоръчва нещо не значи , че това е най-доброто !
тука си прав че тои препоръчва нещо което да се купува от него и също да се обслужва само при него амаBass_Man написа:Ами това не е еднозначен отговор ! Това , че той препоръчва нещо не значи , че това е най-доброто !
Така мисля и да направя..... и все пак официален представител продава 10W40.... ей това не мога да го разбера??????Bass_Man написа:Колега няма еднозначен отговор на този въпрос . Ако не можеш сам да прецениш какво масло да ползваш не питай "специалисти" и по форуми , а спазвай предписанията на производителя , което вече ти беше дадено , като съвет !
Все пак аз си предпочитм качеството пред промоциите, въпреки, че съм останал неразбран може би. За това мисля да си сложа това, което е препоръчително. Сега идва въпроса каква марка ( то не е една беляbaba_metca написа:Аз като питах за моя Авенсис 2.0 D4D на поччти същите километри ми казаха, че промоционалното ще ми излезе 129лв с ДДС(или 125 не съм 100% сигурен), а нормалния преглед 290лв с ДДС. Като на 135хил. км. по принцип трябва да проверят и димност на дизела и там другите си неща. На въпрос от моя страна "в промоционалния преглед извършвате ли всичко каквото е по книжка или само сменяте масло, изобщо това промоционалното - Обслужването ТИП А ли е или само смяна на масло и филтър" ми беше отговорено така "Господине това си е нормално Облсужване в зависимост от километрите А, Б + каквото е дошло за подмяна или проверка според книжката, а разликата в цената идва само от маслото, защото е полусинтетично." Разликата от 160лв не е никак малко за 6л масло, но пък уж е промоция. Всеки сам си решава. Аз си избрах нормалния преглед и след още 2-3хил.км ще си направя него, а те какво малсо ще ми сложат само те си знаят. Но предполагам ще си проличи ако сложат полусинтетиката, защото идва зима.
А ти колега какво масло ползваш? (ако караш дизел разбира се)Bass_Man написа:Мобил е чудесно масло ! Ако се съмняваш за качеството му отиди и си го купи от официален вносител/дистрибутор . Относно качеството няма как 10W40 за 10-15лв. ( това , че се опитват да ти го продават за 20-30лв. литъра няма общо с качеството ) да е супер-качествено масло . По скоро ще е стандартна ширпотреба . Но по тази тема има сигурно 100 теми където одста на широко са разисквани почти всички параметри на маслата .
Та , както казах : ако искаш качество четеш много , ако искаш да не се разпаднеш на пътя спазваш препоръките на производителя .
Благодаря!Bass_Man написа:Не карам дизел ! Не , че при хубавите масла има значение какво караш . Иначе карах с 5W-50 Кастрол на Супрата . Сега на малката кочинка съм с 10W-40 полусинтетика защото такова ми попадна под ръка .
абе да ти кажа като бивш служител на тойота се сещам за доста марки по хубави от есо (тойота)маслата дори които горяха от дизелите им се наливаше шел и ставаше чудо не пипаха почти маслоBass_Man написа:А какво да ти препоръча ? Да купиш от конкуренцията ? И , като купиш от конкуренцията някакво полусинтетично или нисък клас синтетично масло ще е много по-хубаво от неговото ли ? Айде малко по-сериозно !
Иди в Орландовци в Ратола и си вземи Diamond 5W30, та да покараш истинско масло..rumen01 написа:
А ти колега какво масло ползваш? (ако караш дизел разбира се)
Това , че сте продавали буклуци няма общо с темата .nikolov22 написа:абе да ти кажа като бивш служител на тойота се сещам за доста марки по хубави от есо (тойота)маслата дори които горяха от дизелите им се наливаше шел и ставаше чудо не пипаха почти масло
Айде започна се ................martod написа:Иди в Орландовци в Ратола и си вземи Diamond 5W30, та да покараш истинско масло..![]()
После ако искаш сподели тук, как е хавата.. biggrin.gif
Върви в Тойота да се помъчат да разберат защо гори масло-2 л. е много.Каквото и масло да налееш ще замине през ауспуха,ако не локализираш проблема и не го отстраниш впоследствие.Ако в дилъра не оправят проблема поразгледай форума-има много други възможностти.Като те бие парата слагай от 39.лв.литъра масло-мен ми е се там-кинтите излизат през ауспуха.Като ти предложих 10/40 имах впредвид проверка за малко пари.Края на Август и началото на Септември е период без температурни аномалии и вискозитета няма да създаде повече проблеми,отколкото имаш в момента.Когато ги отстраниш ти препоръчвам YACCO 1703 5W40 от представителя-невероятна комбинация между качество и цена за България.rumen01 написа:Благодаря!Bass_Man написа:Не карам дизел ! Не , че при хубавите масла има значение какво караш . Иначе карах с 5W-50 Кастрол на Супрата . Сега на малката кочинка съм с 10W-40 полусинтетика защото такова ми попадна под ръка .
Не бе, ще му блокира двигателя и ще има работа после за механниците на Тойота.. laugh.gifBass_Man написа: Айде започна се ................
Кажи му колега направо какво ще стане . Например ще му падне разхода с 2 литра или пък турбото му няма да мръдне поне до 500 000км ??!??!