
питане за ангренажен ремък и ролки
- alex_varna
- Мнения: 295
- Регистриран на: 27 Юни 2006 01:22
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 1 път
Щот' си дизелоФ за това, аз като слязох от дизеловата машина бях приятно изненадан от това че ролките на 3S-FE са близо три пъти по еФтини.
Eдна "реплика" към всички колеги колебаещи се се за произхода и марката на ролките/лагерите, които им се налага да сменят...INA и SKF са "класически" немски марки и почти сходни като качество. ако не са ментета не създават проблеми. НО NSK и KOYO не им отстъпват, а най-вероятно ги превъзхождат...освен това е много по-лесно да намериш съответния лагер/ролка за японска кола от тези марки...най-вероятно и на по-добра цена.
Пример - като взех Карината се наложи да сменя предни лагери главина исках SKF...отговора от официалния вносител беше - срок на достаФка - 1 месец, и то ако в Германия имат налични, щото те по японския стандарт правят само малки серии...и Фторо, цената беше от сорта на 130-ина лева на лагер без семерингите (семерингите не са обикновени и ги няма навсякъде) ...от Евро 07 лагер NSK+ комплект семеринги = 40 + 25 лева...всеки може да сметне и да прецени дали да остане верен на немското качество...
Впечатления - с въпросните лагери (двуредови сачмени) карам над 60к км, всичко което изкарат над 100к км ще е в полза на NSK, от предишен опит знам - SKF в БГ = около 100к км
...а да...забраих да спомена - "оригиналните" лагери на карината бяха NSK.
Съвет (пак от личен опит) - пари откъм ангреанжен ремък, ролки, оПтегачи и т.н. др. "дреболии" не трябва да се пестят.
Eдна "реплика" към всички колеги колебаещи се се за произхода и марката на ролките/лагерите, които им се налага да сменят...INA и SKF са "класически" немски марки и почти сходни като качество. ако не са ментета не създават проблеми. НО NSK и KOYO не им отстъпват, а най-вероятно ги превъзхождат...освен това е много по-лесно да намериш съответния лагер/ролка за японска кола от тези марки...най-вероятно и на по-добра цена.
Пример - като взех Карината се наложи да сменя предни лагери главина исках SKF...отговора от официалния вносител беше - срок на достаФка - 1 месец, и то ако в Германия имат налични, щото те по японския стандарт правят само малки серии...и Фторо, цената беше от сорта на 130-ина лева на лагер без семерингите (семерингите не са обикновени и ги няма навсякъде) ...от Евро 07 лагер NSK+ комплект семеринги = 40 + 25 лева...всеки може да сметне и да прецени дали да остане верен на немското качество...

Впечатления - с въпросните лагери (двуредови сачмени) карам над 60к км, всичко което изкарат над 100к км ще е в полза на NSK, от предишен опит знам - SKF в БГ = около 100к км

...а да...забраих да спомена - "оригиналните" лагери на карината бяха NSK.
Съвет (пак от личен опит) - пари откъм ангреанжен ремък, ролки, оПтегачи и т.н. др. "дреболии" не трябва да се пестят.
- KiLLeR
- Мнения: 1189
- Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
- Местоположение: Пловдив/София
- Получена благодарност: 1 път
Да така е, нещо не бях включил, че става въпрос за бензинов laugh.gif
http://www.kastelexport.com/index.php?o ... e&Itemid=1 от тези си поръчах моите, за да съм сигурен, че не са ментаци
доста коректни се оказаха 

http://www.kastelexport.com/index.php?o ... e&Itemid=1 от тези си поръчах моите, за да съм сигурен, че не са ментаци


Хех...вЕрно, не съм обърнал внимание, че и колегата е с дизел, цените, който е дал обаче са съвсем сходни с тези на моите ролки, затова го писах "бензинОФФ"KiLLeR написа:Да така е, нещо не бях включил, че става въпрос за бензинов laugh.gif![]()
http://www.kastelexport.com/index.php?o ... e&Itemid=1 от тези си поръчах моите, за да съм сигурен, че не са ментацидоста коректни се оказаха

Но пък и наистина...не е много логично, но за дизел ролките/ремъците излизат по-скъпи от тези за бензин, като разликата май би трЕбвало да дойде от това че са по-натоварени...което според мен не оправдава двойната дори тройно по-високата им цена...мхммхмх...
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Защо да не е логично, на дизела ремъка върти повече агрегати и е доста по дълъг от бензиновите, отделно е и по широк и отделно по усилен, има усилване и на самите зъби ..desotodorov написа: Но пък и наистина...не е много логично, но за дизел ролките/ремъците излизат по-скъпи от тези за бензин, като разликата май би трЕбвало да дойде от това че са по-натоварени...което според мен не оправдава двойната дори тройно по-високата им цена...мхммхмх...
Ролките също са по широки-> повече материал -> по висока цена ..
Само да не се окаже, че колегата си е взел ремък и ролки за бензинка biggrin.gif при тези цени дето е посочил, пък и туй JNB нещо не ми вдъхва доверие

СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
- alex_varna
- Мнения: 295
- Регистриран на: 27 Юни 2006 01:22
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 1 път
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 8 госта