Страница 2 от 3

Публикувано на: 16 Яну 2011 16:02
от itso1000
а търсачката как се ползва
колата има ли сервизна книжка
какво е масло
мобил какво е
писнов ремък какво е
има ли раздел сервизи/ магазини и търговци там


?????????????????????????????????????????????
------------------------------------------------------------
пич,ако не искаш или не можеш да дадеш отговори на въпросите ,които съм задал,моля те не се опитвай да бъдеш остроумен!

Публикувано на: 16 Яну 2011 16:12
от mitoko
зашото не можеш да ми отговориш на въпросите ли си мислиш, че остроумнича ???

Публикувано на: 16 Яну 2011 16:19
от itso1000
ако е проблем че съм попитал,за Вашето мнение,за ДВИГАТЕЛНО МАСЛО НА МАРКАТА МОБИЛ 1 И ДАЛИ Е ПОДХОДЯЩО ЗА КОЛАТА КОЯТО СЪМ КУПИЛ, ИЛИ КОЛКО ЧЕСТО СЕ СМЕНЯ ПИСТОВ РЕМЪК, СЕ ИЗВИНЯВАМ ИСКРЕНО! не искам да влизам в спорове с никой,просто търся съвет!

Публикувано на: 16 Яну 2011 16:38
от Akima
itso1000 написа:КОЛКО ЧЕСТО СЕ СМЕНЯ ПИСТОВ РЕМЪК
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=14931 :thumbsup:

Публикувано на: 16 Яну 2011 16:50
от itso1000
ами колкото и пъти да влизам в този линк,нищо не се отваря!зарежете,след като е толкова трудно да се каже примерно на 60 хил или 30 хил.!

Публикувано на: 16 Яну 2011 17:07
от Akima
Заводския се хвърля след 100к,а всеки следващ на максимум 50к - моя съвет е да го смениш - а линка се отваря перфектно!

Публикувано на: 16 Яну 2011 17:14
от itso1000
:thumbsup:

Публикувано на: 16 Яну 2011 17:22
от mitoko
Akima написа:....,а всеки следващ на максимум 50к....
това не е вярно drool.gif

Публикувано на: 16 Яну 2011 17:26
от Kiki
Akima написа:Заводския се хвърля след 100к,а всеки следващ на максимум 50к - моя съвет е да го смениш - а линка се отваря перфектно!
Кой е казал това?
Аз си сменях ремъка в Германия и хората ми казаха да дойда пак след 105 000км. wink.gif

Публикувано на: 16 Яну 2011 17:26
от itso1000
а кое вярното tongue.gif

Публикувано на: 16 Яну 2011 17:55
от Akima
Kiki написа:
Akima написа:Заводския се хвърля след 100к,а всеки следващ на максимум 50к - моя съвет е да го смениш - а линка се отваря перфектно!
Кой е казал това?
Аз си сменях ремъка в Германия и хората ми казаха да дойда пак след 105 000км. wink.gif
Да,сменя се на 105к по книга - но забравяш,че не всички карат като луди и съответно гумата на ремъка се износва различно при студ и жега - моя го смених на 92к защото беше адски напукан и свиреше и ролка - като го свалихме му липсваха и зъби - направи си сметката - аз съм минал тези 92-95к км за 6 години - някой хора сменят 2 коли за това време.Не е толкова скъп ремъка за да не го смени човек,особено като си е за него колата.А да не говорим за качеството на неоргиналните ремъци особено в БГ - помня един Нисан - човека се беше хванал за главата,защото пистовия ремък се беше скъсал и навил около ангренажа - питаме го кога го сменя и той казва- Е,че как едва преди 60к,а в "магазина" му казали,че изкарва 100к.Затова 50к ми се струва разумно с оглед на цената на компресор-а на климатика или алтернатора. :thumbsup:

Публикувано на: 16 Яну 2011 19:31
от stereo_man
аз съм със същия двигател, но королата ми е 2004 г. преди около 2 месеца смених въпросния ремък, защото беше напукан въпреки че колата е на 67 000 км. ако не се лъжа смяната излезе около 50 лева (30 за ремъка и 20 за смяната). по-добре го смени, понеже разхода за смяната не е голям, а поразиите които може да причини ако се скъса са големи.
относно маслото съм чувал че е добро. аз съм се насочил към същото и скоро ще го сменям

Публикувано на: 16 Яну 2011 20:18
от Kiki
stereo_man написа:аз съм със същия двигател, но королата ми е 2004 г. преди около 2 месеца смених въпросния ремък, защото беше напукан въпреки че колата е на 67 000 км. ако не се лъжа смяната излезе около 50 лева (30 за ремъка и 20 за смяната). по-добре го смени, понеже разхода за смяната не е голям, а поразиите които може да причини ако се скъса са големи.
относно маслото съм чувал че е добро. аз съм се насочил към същото и скоро ще го сменям
Ти говориш за пистовия ремък, а ние за ангренажа, който е двадесет пъти по-скъп, а белите, които причинява при скъсване са петдесет пъти по опасни. biggrin.gif

Публикувано на: 16 Яну 2011 20:26
от Kiki
Akima написа:
Kiki написа:
Akima написа:Заводския се хвърля след 100к,а всеки следващ на максимум 50к - моя съвет е да го смениш - а линка се отваря перфектно!
Кой е казал това?
Аз си сменях ремъка в Германия и хората ми казаха да дойда пак след 105 000км. wink.gif
Да,сменя се на 105к по книга - но забравяш,че не всички карат като луди и съответно гумата на ремъка се износва различно при студ и жега. :thumbsup:
Не, Акима! Аз говоря за препоръките на производителя, който много добре знае при какви условия се карат неговите автомобили.
И още по-коректно би било да му кажем на колегата, че трябва да си сложи оригинален ангренажен ремък, защото при ментетата и 50 000км може да са им много. biggrin.gif
Цената в случая, не е по-важна от сигурността.

Публикувано на: 17 Яну 2011 00:49
от stereo_man
Kiki написа:
stereo_man написа:аз съм със същия двигател, но королата ми е 2004 г. преди около 2 месеца смених въпросния ремък, защото беше напукан въпреки че колата е на 67 000 км. ако не се лъжа смяната излезе около 50 лева (30 за ремъка и 20 за смяната). по-добре го смени, понеже разхода за смяната не е голям, а поразиите които може да причини ако се скъса са големи.
относно маслото съм чувал че е добро. аз съм се насочил към същото и скоро ще го сменям
Ти говориш за пистовия ремък, а ние за ангренажа, който е двадесет пъти по-скъп, а белите, които причинява при скъсване са петдесет пъти по опасни. biggrin.gif
нали тези двигатели са с верига и затова помислих, че става въпрос за пистовия. иначе ангренажа е по-скъп и по-"поразяващ" smile.gif