Страница 2 от 3

Публикувано на: 13 Авг 2010 19:05
от Code7
nowyaris написа:....Всъщност ти собственик на Корола ли искаш да ставаш или искаш да ставаш бунтовник .................
slowtraveler написа: worthy.gif worthy.gif worthy.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif :thumbsup:
Не може ли и двете ? laugh.gif Както и да е темата се отклони, ще продължа да оглеждам и ще се видим в темата най-накрая си взех кола sleep.gif

Публикувано на: 13 Авг 2010 19:23
от nowyaris
Дано като се видим в другата тема да не си с Айго,а с нещо малько по-големо-ще видиш,че ще те направи невероятно щастлив.

Публикувано на: 20 Авг 2010 00:31
от yassen
smile.gif

Публикувано на: 20 Авг 2010 11:33
от Code7
Погледни тази тема - http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=14765 , колегата наскоро си е взел от там и виждам, че е доста доволен може да му пишеш едно лично да ти сподели впечатленията си ?
Лично мнение предполагам само разбира се, че поне ще е обслужена колата с оригинални тойота части което си е + според мен, за ралзика от обслужена от някой автосалон сложил най-ефтините части (не важи за всички има и честни хора все още надявам се wacko.gif ).

Публикувано на: 27 Окт 2011 20:58
от DJDeath
Здравейте колеги. От известно време и аз съм се навил на Корола хечбек дизел и съм се спрял конкретно на 2 обяви. http://www.mobile.bg/11313856743637754 ; http://www.mobile.bg/11281855734172819 .Бихте ли ги погледнали и ако може да ми дадете някакво мнение, относно това какво е характерно за двигателите ("детски болести" , разход, поддръжка) и дали си струва да им обърна внимание въобще. Благодаря предварително!

Публикувано на: 28 Окт 2011 16:51
от bg20010
И двете са италианки . Мисля,че д4д беше 110 коня ,със сигурност не е 136 laugh.gif . От към ходова част това е желязна кола ,по-скоро трябва да те интересува двигателя (заведи го на диагностика , въпреки ,че ако са чистени и грешките ....) . И двете коли със сигурност са претърпяли някакви инциденти ,но това не трябва да те притеснява,защото италианския внос си е по принцип такъв , а и повечето ги изчукват идеално . :thumbsup: Като цяло много добър избор ,защото този модел си заслужава .

Публикувано на: 28 Окт 2011 17:04
от Владислав
Виж им и рамите - според мен първата е европейска, а втората - японска.Може и да бъркам, но при възможност бих взел винаги япончето.

Публикувано на: 28 Окт 2011 17:36
от bg20010
Сглобката няма никакво значение за мен ,но всичко е въпрос на личен избор и е според зависи състоянието на конкретния екземпляр .

Публикувано на: 28 Окт 2011 19:04
от Liubo
Владислав написа:Виж им и рамите - според мен първата е европейска, а втората - японска.Може и да бъркам, но при възможност бих взел винаги япончето.

Извинявам се че се меся в темата колега, но може ли да споделиш как се разбира по рамата дали колата е турска или японска?

Публикувано на: 28 Окт 2011 19:47
от slowtraveler
Първите две букви на VIN кода (рамата)...
SB=UK..

Публикувано на: 28 Окт 2011 19:55
от zi_zi_top
J = Japan :thumbsup:

Публикувано на: 28 Окт 2011 19:59
от DJDeath
Много ви благодаря за бързия отговор. До колкото знам и аз, няма двигател със 136 коня. Може би са искали да напишат 116. А иначе като разход какво да очаквам,с ангренажен ремък ли е или верига, като цени за поддръжка как е в сравнение с моментното БМВ е46 дизел,с което съм ,горе-долу, защото знам, че не сте магазин за авточасти и няма как да знаете цените (смяна масло, ремъци, филтри, ролки и водна помпа-600-700 лв. без труд) и това, че е 2004г. произведена дали значи, че проблема, за който прочетох във форума с маховика е отстранен? А между другото японското производство е приоритет за мен от личен опит с Хонди от Япония и Англия.

Публикувано на: 01 Ное 2011 16:28
от bg20010
DJDeath написа:Много ви благодаря за бързия отговор. До колкото знам и аз, няма двигател със 136 коня. Може би са искали да напишат 116. А иначе като разход какво да очаквам,с ангренажен ремък ли е или верига, като цени за поддръжка как е в сравнение с моментното БМВ е46 дизел,с което съм ,горе-долу, защото знам, че не сте магазин за авточасти и няма как да знаете цените (смяна масло, ремъци, филтри, ролки и водна помпа-600-700 лв. без труд) и това, че е 2004г. произведена дали значи, че проблема, за който прочетох във форума с маховика е отстранен? А между другото японското производство е приоритет за мен от личен опит с Хонди от Япония и Англия.
Верига е.
По-евтино е от БМВ за подръжка ,но не очаквай да е със много . Иначе на БМВ вървежа не може да се сравнява с йотка ,особено щом е бил дизел Е46 , то е 150 коня . От към интериор БМВ-то също е много по-добро за мен .
Ако маховика не тропа ,значи е ок .
Ако търсиш енда балансирана ,не скъпа и лесна за подръжка кола е за теб .

Публикувано на: 01 Ное 2011 18:44
от DJDeath
Моето е от "по-гърчавите" - 136 коня и си мисля, че по-малкото коне се компенсират от масата и няма да има голяма разлика във вървежа. Пък и съм вече на години за много мощни коли - на "цели" 23 съм biggrin.gif biggrin.gif

Публикувано на: 08 Ное 2011 21:56
от iceman1234
bg20010 написа: ...
Верига е ...
Хмм, аз до колкото питах и четох, бях разбрал, че 2.0 моторите са с ремъци, а само 1.4то е с верига ...
Наскоро се интересувах, та не би трябвало да бъркам ..