Fido Dido написа:Чирака кога е налял течност - преди или след затварянето на апаратите, сред като ги е разтворил?
Износени и надрани дискове не значи криви дискове, Джим.
нямам представа,твърде късно забелязах,че след смяната спирачната течност в казанчето беше на мин.иначе щях веднага да ги накарам да долеят.и досега си карам така,може вече под мин. да е паднало нивото.
за кривите дискове разбира се си прав дидо,ако е така.но така или иначе ще се сменят.
а на веско дисковете са верно за тия км много зле,не че моите бяха по стока,но не искаха да ми ги подменят гаранционно тогава,нормално било.
а от тези т.нар. фланци нямам оплаквания никакви.разбира се има промяна в геометрията на предницата,но като цяло се постига освен оптично подобрение и по-добра стабилност.не става въпрос за какви да е,а за H&R точно за моя модел с TÜV made in germany.

ps:смяна на спирачна течност предполагам се прави така,като челюстите са макс. разтворени.като налее новата течност по каталог отива нивото на макс. в казанчето.и като подкара човек и спре 2-3 пъти при износени дискове или накладки ще глътне малко течност и ще падне на мин.такава е логиката ми без да имам някакви познания в областта.

