Публикувано на: 26 Юли 2010 09:08
тиху тиху ся питат гугъл laugh.gif laugh.gif laugh.gifslowtraveler написа:diver, изпреварих те с няколко секунди с обяснението, което навярно са чели в интернет 'заинтересованите лица'
тиху тиху ся питат гугъл laugh.gif laugh.gif laugh.gifslowtraveler написа:diver, изпреварих те с няколко секунди с обяснението, което навярно са чели в интернет 'заинтересованите лица'
Аз не споря, просто отбелязвам. Има такива двигатели, вече че самото устройство на двигателя е различно е друга тема.nowyaris написа:Колега,не спори с DIVER,щото не знаеш в какъв екшън попадаш.Arc7ic написа:ха ха има коли дето са 1.3 двигател и са 193 коня (заводско без никви турбота, компресори) така че какъв е проблема да е 192 коня :?diver написа:Ся ако се и замислиш как се вадят тез коне от 1.8 без принудително пълнене, ще е чудесно...
извинен сиArc7ic написа:
ПП: Ако е проличало като заяждане, моля diver и другите почувствали засегнати да ме извиният !
А най-добре да си вземеш Селика с този двигател. Королата е изключително 'дървена'. Опит на Тойота да вземе позиции в 'hot hatch' категорията, ама неуспешен. Прочети линка към evo.co.uk дето ти пратих в първия отговор.wu-gangsta написа:... Toyota e po dobra...
От Корола с 200 и 225 коня не си впечтлен от вървежа?? Странно изказване. Втората поне ускорява около 6 и нещо секунди, и това в тоя клас е доста впечатляващо, особено от 1.8 двигател.diver написа:Да обобщим, освен 2ззге на тотка дето от 1.8 вадят почти 200 коня и на хонда с2000 дето от 2.0 кубика вадят 240 коня аз лично не знам друг автомобилен двигател с подобни характеристики. Карах няколко короли и чесно казано хич не съм впечатлен от вървежа. Има няква редка серия МР-С с тоя матор, допускам, че там ще е бая забавна колица за каране. Относно ванкела, там е друга бира и реално тоя 1.3 трее се сравнява с 2.6 кубикова пърпоретка а там 200 коня не са редкост. Ако беше толкоз вълшебен, нямаше е такава екзотика. Инак има бая интересни проекти с по няколко ванкела вързани един след друг + турбинка laugh.gif laugh.gif laugh.gif За екзотика с много проблеми и като капак на безумна цена - ванкел не благодаря. На по-ниски кинти има бая по-смислени алтернативи....
Чичо Гугъл вика:diver написа:Да обобщим, освен 2ззге на тотка дето от 1.8 вадят почти 200 коня и на хонда с2000 дето от 2.0 кубика вадят 240 коня аз лично не знам друг автомобилен двигател с подобни характеристики...
Писах, трих дет вика Diver-a...нЕма смисъл да се спори с тебLEXUS написа:... RX8 е уникален автомобил- не е двуврато купе с тясни задни местънца, а 4-врато купе с удобни седалки и отзад...
Scott написа:Писах, трих дет вика Diver-a...нЕма смисъл да се спори с тебLEXUS написа:... RX8 е уникален автомобил- не е двуврато купе с тясни задни местънца, а 4-врато купе с удобни седалки и отзад...
biggrin.gifnowyaris написа:Колега,не спори с DIVER,щото не знаеш в какъв екшън попадаш.Arc7ic написа:]diver написа: Ся ако се и замислиш как се вадят тез коне от 1.8 без принудително пълнене, ще е чудесно...
ха ха има коли дето са 1.3 двигател и са 193 коня (заводско без никви турбота, компресори) така че какъв е проблема да е 192 коня :?
Но е с 4 врати, което при всички обстоятелства е по-удобно купе, а изобщо не му се отразява на визията.slowtraveler написа:RX8 има звук на прахосмукачка laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Обаче доскоро на един паркинг до офиса стояха следите от донътите - става много весела като се изключи и последната степен на ТС ЕПС...
Ама за седалките отзад - става да си оставиш портмонето biggrin.gif
На хартия звучи впечатляващо, но като се качиш да го изрежеш и не е кой знае какво. И тоя и S2000 имат добра пикова мощност, която се стига на високи обороти, но на средни и ниски е голяма мъка, като за натуралки са екстра, но сравнено с двигатели с подобна кубатура и принудително пълнене ... Diver-a в такъв смисъл сигурно не е впечатлен от вървежа.LEXUS написа:От Корола с 200 и 225 коня не си впечтлен от вървежа?? Странно изказване.