Страница 2 от 11

Публикувано на: 26 Юли 2010 09:08
от diver
slowtraveler написа:diver, изпреварих те с няколко секунди с обяснението, което навярно са чели в интернет 'заинтересованите лица' tongue.gif
тиху тиху ся питат гугъл laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Публикувано на: 26 Юли 2010 09:22
от Arc7ic
nowyaris написа:
Arc7ic написа:
diver написа:Ся ако се и замислиш как се вадят тез коне от 1.8 без принудително пълнене, ще е чудесно...
ха ха има коли дето са 1.3 двигател и са 193 коня (заводско без никви турбота, компресори) така че какъв е проблема да е 192 коня :?
Колега,не спори с DIVER,щото не знаеш в какъв екшън попадаш.
Аз не споря, просто отбелязвам. Има такива двигатели, вече че самото устройство на двигателя е различно е друга тема.

ПП: Ако е проличало като заяждане, моля diver и другите почувствали засегнати да ме извиният !

Публикувано на: 26 Юли 2010 11:08
от rudolf
Arc7ic написа:
ПП: Ако е проличало като заяждане, моля diver и другите почувствали засегнати да ме извиният !
извинен си wink.gif

Публикувано на: 26 Юли 2010 11:18
от slowtraveler
Хм, Рудолф пък кога успя да се почувства засегнат :whistle: laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

@Arc7ic - не се връзвай колега. Просто вследствие множеството сходни теми, във форума е повишена чувствителността към литрова мощност на атмосферка над 100к.с. / литър, и максимална скорост над 220км/ч от автомобил с мощност под 150к.с. biggrin.gif

Публикувано на: 26 Юли 2010 11:40
от wu-gangsta
Nqkoi govorqt za vankeloviq dvigatel samo tam moje da se izvadi ot 1.3 200k.c az pitah samo za corolla t-sport zashtoto me kefi.
Ima koli i po 1000k.s no neme interesuvat iskam samo da si govorim za toyota.E to edin primer Honda Prelude ot 2.3 motor vadqt 160 k.c a T-sport
ot 1.8 vadqt 192k.c i kato imame predvid 4e honda teji 2 tona a corolla 1200kg. v tova otnoshenie Toyota e po dobra :thumbsup:

Публикувано на: 26 Юли 2010 11:48
от Scott
wu-gangsta написа:... Toyota e po dobra...
А най-добре да си вземеш Селика с този двигател. Королата е изключително 'дървена'. Опит на Тойота да вземе позиции в 'hot hatch' категорията, ама неуспешен. Прочети линка към evo.co.uk дето ти пратих в първия отговор.

Публикувано на: 26 Юли 2010 12:47
от rudolf

Публикувано на: 26 Юли 2010 19:52
от diver
Да обобщим, освен 2ззге на тотка дето от 1.8 вадят почти 200 коня и на хонда с2000 дето от 2.0 кубика вадят 240 коня аз лично не знам друг автомобилен двигател с подобни характеристики. Карах няколко короли и чесно казано хич не съм впечатлен от вървежа. Има няква редка серия МР-С с тоя матор, допускам, че там ще е бая забавна колица за каране. Относно ванкела, там е друга бира и реално тоя 1.3 трее се сравнява с 2.6 кубикова пърпоретка а там 200 коня не са редкост. Ако беше толкоз вълшебен, нямаше е такава екзотика. Инак има бая интересни проекти с по няколко ванкела вързани един след друг + турбинка laugh.gif laugh.gif laugh.gif За екзотика с много проблеми и като капак на безумна цена - ванкел не благодаря. На по-ниски кинти има бая по-смислени алтернативи....

Публикувано на: 26 Юли 2010 20:43
от LEXUS
diver написа:Да обобщим, освен 2ззге на тотка дето от 1.8 вадят почти 200 коня и на хонда с2000 дето от 2.0 кубика вадят 240 коня аз лично не знам друг автомобилен двигател с подобни характеристики. Карах няколко короли и чесно казано хич не съм впечатлен от вървежа. Има няква редка серия МР-С с тоя матор, допускам, че там ще е бая забавна колица за каране. Относно ванкела, там е друга бира и реално тоя 1.3 трее се сравнява с 2.6 кубикова пърпоретка а там 200 коня не са редкост. Ако беше толкоз вълшебен, нямаше е такава екзотика. Инак има бая интересни проекти с по няколко ванкела вързани един след друг + турбинка laugh.gif laugh.gif laugh.gif За екзотика с много проблеми и като капак на безумна цена - ванкел не благодаря. На по-ниски кинти има бая по-смислени алтернативи....
От Корола с 200 и 225 коня не си впечтлен от вървежа?? Странно изказване. Втората поне ускорява около 6 и нещо секунди, и това в тоя клас е доста впечатляващо, особено от 1.8 двигател.

За ванкела ми звучиш много крайно. Естествено, че е екзотика след като само Мазда го произвежда, и то само в спортно купе, защото разходът му е доста висок за други цели. Но това не му пречи да се развърта до 10000 об./мин. и да прави невероятен кеф със спортния си дух... А пък и RX8 е уникален автомобил- не е двуврато купе с тясни задни местънца, а 4-врато купе с удобни седалки и отзад. Колата е много, ама много смислена, но консерватизма/особено в Европа/ не може да бъде пропукан за едни 10 години примерно.

Публикувано на: 26 Юли 2010 20:52
от Scott
diver написа:Да обобщим, освен 2ззге на тотка дето от 1.8 вадят почти 200 коня и на хонда с2000 дето от 2.0 кубика вадят 240 коня аз лично не знам друг автомобилен двигател с подобни характеристики...
Чичо Гугъл вика:
Suzuki Cultus R13B - 188к.с. от 1.3л
Nissan Pulsar SR16VE - 175к.с. от 1.6л
Colt Mirage 4G92 MIVEC - 172к.с. от 1.6л
П.П. Няма да коментираме мотоциклетни двигатели, нали

Публикувано на: 26 Юли 2010 20:54
от Scott
LEXUS написа:... RX8 е уникален автомобил- не е двуврато купе с тясни задни местънца, а 4-врато купе с удобни седалки и отзад...
Писах, трих дет вика Diver-a...нЕма смисъл да се спори с теб :whistle:

Публикувано на: 26 Юли 2010 21:41
от slowtraveler
RX8 има звук на прахосмукачка laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Обаче доскоро на един паркинг до офиса стояха следите от донътите - става много весела като се изключи и последната степен на ТС ЕПС...
Ама за седалките отзад - става да си оставиш портмонето biggrin.gif

Относно двигателите на Сузуки - наистина впечатляващ резултат. Предполагам, че все пак това е вариант на мотоциклетен двигател...

Публикувано на: 26 Юли 2010 22:33
от LEXUS
Scott написа:
LEXUS написа:... RX8 е уникален автомобил- не е двуврато купе с тясни задни местънца, а 4-врато купе с удобни седалки и отзад...
Писах, трих дет вика Diver-a...нЕма смисъл да се спори с теб :whistle:
nowyaris написа:
Arc7ic написа:]
diver написа: Ся ако се и замислиш как се вадят тез коне от 1.8 без принудително пълнене, ще е чудесно...

ха ха има коли дето са 1.3 двигател и са 193 коня (заводско без никви турбота, компресори) така че какъв е проблема да е 192 коня :?
Колега,не спори с DIVER,щото не знаеш в какъв екшън попадаш.
biggrin.gif

Публикувано на: 26 Юли 2010 22:36
от LEXUS
slowtraveler написа:RX8 има звук на прахосмукачка laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Обаче доскоро на един паркинг до офиса стояха следите от донътите - става много весела като се изключи и последната степен на ТС ЕПС...
Ама за седалките отзад - става да си оставиш портмонето biggrin.gif
Но е с 4 врати, което при всички обстоятелства е по-удобно купе, а изобщо не му се отразява на визията. wink.gif

Публикувано на: 26 Юли 2010 23:39
от MX5
LEXUS написа:От Корола с 200 и 225 коня не си впечтлен от вървежа?? Странно изказване.
На хартия звучи впечатляващо, но като се качиш да го изрежеш и не е кой знае какво. И тоя и S2000 имат добра пикова мощност, която се стига на високи обороти, но на средни и ниски е голяма мъка, като за натуралки са екстра, но сравнено с двигатели с подобна кубатура и принудително пълнене ... Diver-a в такъв смисъл сигурно не е впечатлен от вървежа.