Страница 2 от 2

Публикувано на: 27 Юли 2010 09:39
от diver
LEXUS написа: А сега видях- по радиатора какво е китосвано така? rolleyes.gif
Предполагам, на Пешо запазения знак - сребристо тиксо.. на предната беше залепил парното да не му духало на средата.... laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Публикувано на: 27 Юли 2010 09:55
от max-2
Абе плаче си за нов радиатор, ама това да и е кусура. Капачките на тампоните на макферсона ги няма, хубаво е да се почисти, да се сложи грес и да се сложат капачки, че оттам се смазват лагерите , които са в тампона...

Публикувано на: 27 Юли 2010 15:58
от PESHO OT MARS
Това сребристот не е тиксо а е поксипол, радиатора е бил напукан имам си едно на ум да е седяла с полузатворен капак и е "изгорял" от слънцето като казанчетата за чистачките. На тази кола казанчето е само видимо къде го е гряло слънцето без да е напукано и счупено, превантивно там съм сложил една лепенка "duct tape".

Ще си поръчам новия радиатор след седмица и предполагам до средата на август ще е наличен и монтиран.

От оригиналните тасове имам един напълно здрав само, нещо не ми се влагат пари в естетика макар колата да го заслужава.

За капачките на макферсона не го знаех, ще гледам да ги намеря.

Публикувано на: 02 Авг 2010 13:44
от PESHO OT MARS
Така колата вече и с нови номера (удоволствието само 70 лв.) оправена гражданска и остава да я прекарам на ГТП.

Ако някой скоро си е купил кола да ходи да си я пререгистрира защото в този глад са почнали да си търсят акт/фиш/почерпка за ненавременна пререгистрация а срока е само 2 седмици.

Публикувано на: 13 Авг 2010 22:12
от PESHO OT MARS
Тези дни разцъквам Каринката назад напред и мога да споделя някой неща.

Просто автоматика е благина голяма, дори при липсата на движение по София пак си е за предпочитане.
Колата си пада ламя обаче с автоматика и 2 литра обем и чат-пат климатик отива към 10/100 смесен разход без излишни ръчкания. Плаче си за газец.
Комбито се кара доста приятно не усещам разлика спрямо седана в поведението.

И няколко думи за мотора. Имал съм и седан с малкия мотор (4A-FE) и беше приятна за каране не страдаше от някаква липса на мощност, просто е кола за спокойни шофьори. От друга страна 3S-FE приляга повечко на това купе, особенно заради автоматика колата си има нужда от по-сериозен мотор. Колата не става значително по динамична но някак става "по-мазна" за каране, изпреварванията са по-леки. Пробвал съм и Карина с ръчна кутия и 3S-FE реално разликата в динамиката не е фрапираща но все пак осезаема (както и разхода на гориво).

Ако някой се чуди кой двигател да избере, правилния отговор е по-запазената кола.


P.S: Някой който притежава Карина Е с 3S-FE мотор може ли да ми каже при 2500 об/мин на 5-та предавка с колко км/ч се движи (по скоростомер)?

Предполагам няма разлика дали колата е седан/хеч/комби.

Публикувано на: 14 Авг 2010 00:25
от desSs
това чист автоматик ли е, или ММТ като нашите /по-новите имам предвид/?

Публикувано на: 14 Авг 2010 00:48
от PESHO OT MARS
Кутията е модел А241Е на Айзин-Уорнър и се слага в Карина и Селика от тези години. Това е класическа 4-степенна кутия с хидротрансформатор и lock-up на 4-тата предавка, особенното при тази кутия е че управлението и е изцяло електронно и е интегрирано с ECU-то на двигателя.

Та с по-простички думи не е като вашите MMT. laugh.gif

Публикувано на: 14 Авг 2010 00:50
от diver
desSs написа:това чист автоматик ли е, или ММТ като нашите /по-новите имам предвид/?
дам на епсилон 94 аутомата е като на ММТ ;)

Публикувано на: 25 Авг 2010 15:51
от PESHO OT MARS
От днес колата е и със сменен воден радиатор (чисто нов Нисенс), цялото удоволствие 280 лв.

Явно не е бил щаркнат хубаво и куплунга на едната перка защото не работеше, но сега работят нормално и двете. Климатика прави вече хладилник вътре (преди ми се струваше една идея по-слаб отколкото трябва).

Наред са масла, антифриз, ремъци и ролки. И до два месеца АГУ, защото в момента с леко каране дава смесен разход около 9-10 л/100км.