Публикувано на: 24 Юли 2010 11:32
Еееех Марине, една тънка ирония ли не сфана? Явно е била много тънка. biggrin.gifmartod написа:Какво като са на БОШ ?
Еееех Марине, една тънка ирония ли не сфана? Явно е била много тънка. biggrin.gifmartod написа:Какво като са на БОШ ?
Значи колега че ас не разбирам англиски това е истина а превода с Гугала всеки знае колко е точен.Но определено мога да кажа че ти не четеш какво съм писал и затова ще повтора.На карината съм кривил дискове ама никъде не съм казал на колко а споменах че след престръгване съм забравил за проглема.Или както един от колегите е написал почнал съм да карам по бавно за да не се искриват дисковете и съм минал над 30 000км без проглеми.Докато на Авенсиса нито престръгването помага нито смената на дисковете с нови нито различното каране имат някакъв ефект,минат ли дисковете между 9 000-10 000км.Вече са криви дори и да се опитам да ги искрива с по небрежно каране немога например на 2 000км е това е странотоdiver написа:Някой от сички ревящи, направи ли си труда да прочете линка даден от Бад Дог?!![]()
![]()
![]()
П.П. Колега замисли се защо на две различни коли кривиш баш на 2000км...
П.П.П. Ако не ти се отдава прочети пак линка даден във четвъртия пост... Ако не разбираш езика, има и гугъл преводач, поне до толкоз смятам ще се оправиш. Ако и тогава не ти стане ясно, едва ли някой тук, ще може да помогне.
Колега, смяната на дисковете определено помага и то много, но смяна не със стандартни, а с ето такива 320 милиметрови грамофонни плочи....sassas написа:.Докато на Авенсиса нито престръгването помага нито смената на дисковете с нови нито различното каране имат някакъв ефект,минат ли дисковете между 9 000-10 000км.Вече са криви дори и да се опитам да ги искрива с по небрежно каране немога например на 2 000км е това е страното
Ако е така, дали проблемите ще започват след 2-3-8000км. и т.н.. или ще се появят веднага след монтирането ?...slowtraveler написа: Да не би да не почиствате добре леглото на дисковете от ръжда и боклуци?
От това може диска да не ляга плътно на главината и да има лека несиметрия..
Не съм ги молил за подобно писмено становище. Но 3г ми сменяха дисковете гаранционно на през 8000км без да мърморятslowtraveler написа: @Vesko, от ТМ-Ауто можеш да чуеш всякакви неща. Помоли ги да ти дадат писмено тази информация, и ще видиш, че проблем няма
досега не съм чул да за извикали коли в сервиза и да им сменят дефектните части по тяхна инициатива(тмауто) ...slowtraveler написа:martod, при лошо лягане на диска (мръсотия на леглото на главината), проблема първоначално ще се маскира особено ако апарата е добре, и водачите се движат леко.
С неравномерното износване на диска нещата се задълбочават.
@Vesko, от ТМ-Ауто можеш да чуеш всякакви неща. Помоли ги да ти дадат писмено тази информация, и ще видиш, че проблем няма
Дисковете като ги сложа си лежът идеално няма мръсотия и ръжда колега по главината,освен да си шлаифам и главината ако вобще има такава възможност.Ако има някаква кривина както при спирачня диска то едвали ще се забележи при монтажslowtraveler написа:От тая снимка не може да се види дали си лежат добре дисковете, а само, че са монтирани на мястоbiggrin.gif
Може да се тества много просто - индикаторен часовник на стойка и правиш един оборот на диска след като е монтиран на главината. Ако отклонението е повече от 0.08мм - пиши ги 'изкривени'.sassas написа:...Ако има някаква кривина както при спирачня диска то едвали ще се забележи при монтаж...
Имам предвид да тествам главината дали не е криваScott написа:Може да се тества много просто - индикаторен часовник на стойка и правиш един оборот на диска след като е монтиран на главината. Ако отклонението е повече от 0.08мм - пиши ги 'изкривени'.sassas написа:...Ако има някаква кривина както при спирачня диска то едвали ще се забележи при монтаж...