Страница 2 от 3
Публикувано на: 02 Юли 2010 17:05
от TATI
Може, може, как да не може.
Ако е фърлил съединител ще ги дига и на място дори, без да помръдва колата.
Може и да му буксува лекичко и какво ли още не.
А може и софт да са му ъпрейднали.
Което ме навежда на мисълта да зема да попитам за мойта.
Публикувано на: 02 Юли 2010 17:15
от Me4oKyX
Съединител на първа смяна, при положение, че казва, че не е вдигал над 2000об..... Невъзможна работа ми се види... А ъпгрейд на софта е най-логичното нещо, с което са оправили доста добре дупката, която се описва.... Хората цял живот се мъчат да няма турбо дупка, сега като е оправиха на колегата, той си я иска обратно laugh.gif
Публикувано на: 02 Юли 2010 18:01
от valen_tin
имай предвид, че човек не усеща толкова скоростта колкото промените в ускорението ... т.е. ако имаш ясно изразена турбо дупка, заради по-рязкото дръпване усещаш "че колата върви" ама с по-равномерно ускорение може да набира по-бързо и неусетно.
така че може да си е съвсем наред.
задачка за домашно: взимаш един човек, който знае какво е това хронометър и не е прекалил с пиенето да му се драйфа. Отиваш някъде където 100 км/ч е разрешена скорост и правиш 4-5 пъти 0-100 на хронометър ... сравняваш със каталога - ако си <2 секунди разлика си ок ...
Публикувано на: 02 Юли 2010 18:17
от coolone
Хората цял живот се мъчат да няма турбо дупка, сега като е оправиха на колегата, той си я иска обратно

тва мноу добро
друго си е да усетиш рязко пауър, и да викаш егати пауъра laugh.gif biggrin.gif biggrin.gif
сега верно най-точната диагностика може да се окаже няколко дръпки 0-100 км/ч

Публикувано на: 03 Юли 2010 14:58
от nowyaris
valen_tin написа:имай предвид, че човек не усеща толкова скоростта колкото промените в ускорението ... т.е. ако имаш ясно изразена турбо дупка, заради по-рязкото дръпване усещаш "че колата върви" ама с по-равномерно ускорение може да набира по-бързо и неусетно.
така че може да си е съвсем наред.
задачка за домашно: взимаш един човек, който знае какво е това хронометър и не е прекалил с пиенето да му се драйфа. Отиваш някъде където 100 км/ч е разрешена скорост и правиш 4-5 пъти 0-100 на хронометър ... сравняваш със каталога - ако си <2 секунди разлика си ок ...
То си е драма да намериш точно такъв човек и да си го вземеш.
Публикувано на: 03 Юли 2010 16:54
от Nixter
Къде отиде ти 2 секудни ве? Знаеш ки колко голяма е разликата 2 секунди от 0 до 100 км/ч? Да гледа да я докара до 1 сек. По-добре е да е сам в колата или да е с някои по-лек laugh.gif Друг вариант е да сипе само 5 литра в резервоара.
Публикувано на: 05 Юли 2010 10:23
от valen_tin
Nixter написа:Къде отиде ти 2 секудни ве? Знаеш ки колко голяма е разликата 2 секунди от 0 до 100 км/ч? Да гледа да я докара до 1 сек. По-добре е да е сам в колата или да е с някои по-лек laugh.gif Друг вариант е да сипе само 5 литра в резервоара.
2 sec е много принципно, обаче половината шофьори не могат посмъртно да докарат каталожната цифра нито на ускорението нито на разхода

... за това по-голям толеранс

Публикувано на: 05 Юли 2010 18:20
от diver
Nixter написа:Къде отиде ти 2 секудни ве? Знаеш ки колко голяма е разликата 2 секунди от 0 до 100 км/ч? Да гледа да я докара до 1 сек. По-добре е да е сам в колата или да е с някои по-лек laugh.gif Друг вариант е да сипе само 5 литра в резервоара.
а що бре +2 се правят с лекота biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Публикувано на: 06 Юли 2010 01:41
от Me4oKyX
valen_tin написа:обаче половината шофьори не могат посмъртно да докарат каталожната цифра нито на ускорението нито на разхода

... за това по-голям толеранс

Аз си докарвам доста по-добро от заводското ускорение, така че, за да падна 2 сек ми трябва да вдигна бууст на турбото laugh.gif Иначе да, много хора не са и опитвали както казваш, но пък виж, че явно дори турбо дупката им е по вкуса, така че то не ясно никога кога и дали ще е по-добре за даден човек

Публикувано на: 06 Юли 2010 08:27
от TATI
2 страници писания, а колегата мълчи ли мълчи. А колко просто щеше да е, ако беше звъннал в ТМ да ги пита дали не са му ъпдейтнали софтуера на компа. Поредната тема, в която няма да разберем какво изобщо й е имало на колата (ако е имало проблем, което ме съмнява много).
Публикувано на: 06 Юли 2010 08:51
от merko
zraveite.imam poslednata versia taka 4e ne sa pipali kompa.edinstveno otkrili 4e 10 % po malko e naljganeto kum turboto.probvali i na slojeben avensis pak bil s takova naljgane taka 4e neznajt dali da do vzemat pod vnimanie.razmenili kompa da probvat i pak su6toto.kazaxa mo da karam na po visoki oboroti za da se odpushela ,da srodotela,da doizgorjvala gazovete i 4akame da misljt....
kolata vdiga po burzo oboroti no ne vurvi pove4e!sega za da se svija kakto ptredi karam mejdu 2000-3000 oborota a ne 1000-2000.neznam za tazi turbo dupka?za6to da se maxne izvednuj?az kolata j 4uvstvam po nemo6tna.shofiram ot 15 godini.ima si ot4etliva razlika.
a i v tm ne mi kazvat 4e e normalno sled smjna da se slu4at tezi ne6ta i 4e nemoje masloto da okaje 4ak takava razlika v povedenieto.proverixa siakakvi murku4i i tnt da ne sa se odka4ili....
seda trjbva da izgorj gorivoto i pak da xodia.....
izvinjvaite 4e ne pisha na bg no ot tozi komp ne moga.
Публикувано на: 06 Юли 2010 09:05
от merko
nemislj 4e e suedininiteljt.znam kakvo e da e zaminal.....
prosto neznam da li e normalno tova koeto se slu4va i za tova vi pitam no ne6tata sa razli4ni ot predi....
kolata si vurvi mnogo na 3000-4000 oborota no az predi ne sum j karal taka taka 4e neznam kak e bilo.znam do 2000 4e ne beshe taka,puk i vse na njkoi 6teshe da mu se e slu4ilo taka ako e normalno.......
Публикувано на: 07 Юли 2010 23:45
от merko
привет.колата си е жсе така.6те пробвам тожа с 0-100км и 6те еидим какжо 6те излезе....
Публикувано на: 08 Юли 2010 00:17
от cargobg
merko написа:edinstveno otkrili 4e 10 % po malko e naljganeto kum turboto.probvali i na slojeben avensis pak bil s takova naljgane taka 4e neznajt dali da do vzemat pod vnimanie
Добре бе тия шегуват ли се или кво, как е възможно да не знаят такива подробности и това ми били официален представител.За пореден път се потвърждава че не наще са виновни, а ония от вънка, за да нямат информация кое, колко ,къде и как.
Публикувано на: 08 Юли 2010 15:04
от Nixter
Мен това през цялото време ми намирисва на съединител. Не провериха ли съединителя? Чул съм за заминали съединители на малко киломери - зависи от стила на каране. Как иначе на по-високи обороти ще има по-малко тяга колата? Все едно да ти се променят предавателните числа като на безстепенна CVT скоростна кутия.
