problemo s mo6tnosta sled smjna na masloto za purvi put
- TATI
- Мнения: 3031
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Може, може, как да не може.
Ако е фърлил съединител ще ги дига и на място дори, без да помръдва колата.
Може и да му буксува лекичко и какво ли още не.
А може и софт да са му ъпрейднали.
Което ме навежда на мисълта да зема да попитам за мойта.
Ако е фърлил съединител ще ги дига и на място дори, без да помръдва колата.
Може и да му буксува лекичко и какво ли още не.
А може и софт да са му ъпрейднали.
Което ме навежда на мисълта да зема да попитам за мойта.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Съединител на първа смяна, при положение, че казва, че не е вдигал над 2000об..... Невъзможна работа ми се види... А ъпгрейд на софта е най-логичното нещо, с което са оправили доста добре дупката, която се описва.... Хората цял живот се мъчат да няма турбо дупка, сега като е оправиха на колегата, той си я иска обратно laugh.gif
имай предвид, че човек не усеща толкова скоростта колкото промените в ускорението ... т.е. ако имаш ясно изразена турбо дупка, заради по-рязкото дръпване усещаш "че колата върви" ама с по-равномерно ускорение може да набира по-бързо и неусетно.
така че може да си е съвсем наред.
задачка за домашно: взимаш един човек, който знае какво е това хронометър и не е прекалил с пиенето да му се драйфа. Отиваш някъде където 100 км/ч е разрешена скорост и правиш 4-5 пъти 0-100 на хронометър ... сравняваш със каталога - ако си <2 секунди разлика си ок ...
така че може да си е съвсем наред.
задачка за домашно: взимаш един човек, който знае какво е това хронометър и не е прекалил с пиенето да му се драйфа. Отиваш някъде където 100 км/ч е разрешена скорост и правиш 4-5 пъти 0-100 на хронометър ... сравняваш със каталога - ако си <2 секунди разлика си ок ...
Хората цял живот се мъчат да няма турбо дупка, сега като е оправиха на колегата, той си я иска обратно

друго си е да усетиш рязко пауър, и да викаш егати пауъра laugh.gif biggrin.gif biggrin.gif
сега верно най-точната диагностика може да се окаже няколко дръпки 0-100 км/ч

Пачо Кардана - Президент !!!
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
То си е драма да намериш точно такъв човек и да си го вземеш.valen_tin написа:имай предвид, че човек не усеща толкова скоростта колкото промените в ускорението ... т.е. ако имаш ясно изразена турбо дупка, заради по-рязкото дръпване усещаш "че колата върви" ама с по-равномерно ускорение може да набира по-бързо и неусетно.
така че може да си е съвсем наред.
задачка за домашно: взимаш един човек, който знае какво е това хронометър и не е прекалил с пиенето да му се драйфа. Отиваш някъде където 100 км/ч е разрешена скорост и правиш 4-5 пъти 0-100 на хронометър ... сравняваш със каталога - ако си <2 секунди разлика си ок ...
2 sec е много принципно, обаче половината шофьори не могат посмъртно да докарат каталожната цифра нито на ускорението нито на разходаNixter написа:Къде отиде ти 2 секудни ве? Знаеш ки колко голяма е разликата 2 секунди от 0 до 100 км/ч? Да гледа да я докара до 1 сек. По-добре е да е сам в колата или да е с някои по-лек laugh.gif Друг вариант е да сипе само 5 литра в резервоара.


а що бре +2 се правят с лекота biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gifNixter написа:Къде отиде ти 2 секудни ве? Знаеш ки колко голяма е разликата 2 секунди от 0 до 100 км/ч? Да гледа да я докара до 1 сек. По-добре е да е сам в колата или да е с някои по-лек laugh.gif Друг вариант е да сипе само 5 литра в резервоара.

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Аз си докарвам доста по-добро от заводското ускорение, така че, за да падна 2 сек ми трябва да вдигна бууст на турбото laugh.gif Иначе да, много хора не са и опитвали както казваш, но пък виж, че явно дори турбо дупката им е по вкуса, така че то не ясно никога кога и дали ще е по-добре за даден човекvalen_tin написа:обаче половината шофьори не могат посмъртно да докарат каталожната цифра нито на ускорението нито на разхода... за това по-голям толеранс

- TATI
- Мнения: 3031
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
2 страници писания, а колегата мълчи ли мълчи. А колко просто щеше да е, ако беше звъннал в ТМ да ги пита дали не са му ъпдейтнали софтуера на компа. Поредната тема, в която няма да разберем какво изобщо й е имало на колата (ако е имало проблем, което ме съмнява много).
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
zraveite.imam poslednata versia taka 4e ne sa pipali kompa.edinstveno otkrili 4e 10 % po malko e naljganeto kum turboto.probvali i na slojeben avensis pak bil s takova naljgane taka 4e neznajt dali da do vzemat pod vnimanie.razmenili kompa da probvat i pak su6toto.kazaxa mo da karam na po visoki oboroti za da se odpushela ,da srodotela,da doizgorjvala gazovete i 4akame da misljt....
kolata vdiga po burzo oboroti no ne vurvi pove4e!sega za da se svija kakto ptredi karam mejdu 2000-3000 oborota a ne 1000-2000.neznam za tazi turbo dupka?za6to da se maxne izvednuj?az kolata j 4uvstvam po nemo6tna.shofiram ot 15 godini.ima si ot4etliva razlika.
a i v tm ne mi kazvat 4e e normalno sled smjna da se slu4at tezi ne6ta i 4e nemoje masloto da okaje 4ak takava razlika v povedenieto.proverixa siakakvi murku4i i tnt da ne sa se odka4ili....
seda trjbva da izgorj gorivoto i pak da xodia.....
izvinjvaite 4e ne pisha na bg no ot tozi komp ne moga.
kolata vdiga po burzo oboroti no ne vurvi pove4e!sega za da se svija kakto ptredi karam mejdu 2000-3000 oborota a ne 1000-2000.neznam za tazi turbo dupka?za6to da se maxne izvednuj?az kolata j 4uvstvam po nemo6tna.shofiram ot 15 godini.ima si ot4etliva razlika.
a i v tm ne mi kazvat 4e e normalno sled smjna da se slu4at tezi ne6ta i 4e nemoje masloto da okaje 4ak takava razlika v povedenieto.proverixa siakakvi murku4i i tnt da ne sa se odka4ili....
seda trjbva da izgorj gorivoto i pak da xodia.....
izvinjvaite 4e ne pisha na bg no ot tozi komp ne moga.
nemislj 4e e suedininiteljt.znam kakvo e da e zaminal.....
prosto neznam da li e normalno tova koeto se slu4va i za tova vi pitam no ne6tata sa razli4ni ot predi....
kolata si vurvi mnogo na 3000-4000 oborota no az predi ne sum j karal taka taka 4e neznam kak e bilo.znam do 2000 4e ne beshe taka,puk i vse na njkoi 6teshe da mu se e slu4ilo taka ako e normalno.......
prosto neznam da li e normalno tova koeto se slu4va i za tova vi pitam no ne6tata sa razli4ni ot predi....
kolata si vurvi mnogo na 3000-4000 oborota no az predi ne sum j karal taka taka 4e neznam kak e bilo.znam do 2000 4e ne beshe taka,puk i vse na njkoi 6teshe da mu se e slu4ilo taka ako e normalno.......
Добре бе тия шегуват ли се или кво, как е възможно да не знаят такива подробности и това ми били официален представител.За пореден път се потвърждава че не наще са виновни, а ония от вънка, за да нямат информация кое, колко ,къде и как.merko написа:edinstveno otkrili 4e 10 % po malko e naljganeto kum turboto.probvali i na slojeben avensis pak bil s takova naljgane taka 4e neznajt dali da do vzemat pod vnimanie
Avensis 2.0L D4D combo 110hp.
Мен това през цялото време ми намирисва на съединител. Не провериха ли съединителя? Чул съм за заминали съединители на малко киломери - зависи от стила на каране. Как иначе на по-високи обороти ще има по-малко тяга колата? Все едно да ти се променят предавателните числа като на безстепенна CVT скоростна кутия. 

Toyota Avensis
T25 1,6 VVT-i
2007
T25 1,6 VVT-i
2007
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 8 госта