Страница 2 от 3

Публикувано на: 02 Май 2006 03:11
от V35GTR
^xa xa xa xo xo xo.... mnogo smeshno

RECENT photo of PAKETA_1

front
Изображение
back
Изображение

Публикувано на: 02 Май 2006 03:17
от V35GTR
back to topic!

Публикувано на: 02 Май 2006 07:40
от LordDigital
ugabuga написа:be mani tia imprezi, s vsichkite tia elektroniki i diferenciali :P
Mne povecheto sa Visco ,mnogo malko ima sys (MultiPlate-Clutch)(MnogoDiskov Ambriaz). Vsysnost edin pyt sobstvenika na taz systata kola za zasegna mnogo losho kato mu kazah che Subaru imat nai-skapanite 4x4 sistemi - malka kompania sa bedni kato cyrkovni miski i slagat glavno 40 godisnoto Visco ,a na malkoto koli koito imat MultiPlate (osnovno avtomatici zastoto implementaciata im dyrpa mnogo hidravlicno) - ta tam SoftWare-to im e slabichko.

Taz negovata e sys razdatka ot STi qvno ,to za teh ma imase nekakvi Drifting Pachove (stoto se upravlqvat ot ECU) ,a moze i za Haldexa da e bilo ne si spomnqm tocno.

Публикувано на: 02 Май 2006 07:59
от ALTEZZA
V35GTR написа:Shkoda? wacko.gif
no.gif tooth.gif

Публикувано на: 02 Май 2006 19:23
от Oscar de la Hoya
:thumbsup:
Супер филмче, biggrin.gif

А как е асфалта-гладък или грапав,не мога да разбера от филмчето?

И,нека да анализираме поведението на Субарото, когато изпусна завоя.Точно за този проблем писах преди доста време и аз -само че колата ми е съвсем друга компановка и повече от два пъти по-слаба,но ето че и тука го видях-Значи той навива волана, а колата със зверски Understeer продължава напред -така ли стана? И най-важното -защо???

Публикувано на: 02 Май 2006 21:44
от agent dust
Асвалта е хубав и гладък - това е картинг писта все пак :)

Импресата от филмчето е с кутия от STi, 6 степенна, с електронно управление на диференциала, но нещо контролера не бачка като хората.
Виското не става за дрифтове, освен ако не е с електронно управление, но дори и тогава е трудно. Проблемът е, че виско-LSD сработва едва когато има разлика във скоростта на въртене на двете колела(на единия двигателен мост), или когато има разлика в скоростта на въртене на предния и задния мост - сработва бавно. Всичко става мудно - като стъпиш на газта, първо трябва да ти превърти едното колело и чак тогава идва въртящ момент и на другото (сработва виското) - за добро управление на такъв тип LSD по време на дрифт на сух асвалт се искат страшно много умения и прецизна работа - не вярвам в БГ да има човек, който да се справи с такава кола и да дрифти с нея като хората. С виско-LSD всичко става много мудно и само най-съвременните модели, които са с допълнително електронно управление и регулиране на налягането на вискозната течност, могат да се съревновават за дрифт с clutch type LSD(което реагира на въртящ момент и блокира моментално като стъпиш на газта). Мицубиши Ево е с механични дифове и затова има много по-малък understeer в завоите от Импреса и може да дрифти на сух асвалт. Само Impreza WRC и последните върхови модели на Импреса - STi Spec C, нямат този проблем - те са с въпросните електронни дифове и могат да дрифтят на асвалт.

На сняг или дърт виското върши страхотна работа, но на асвалт е пробнлемно и докарва голям understeer.

Най-лесен дрифт с виско става, като преди това изпързаляш колата и едва тогава използваш виското като стъпиш на газта. landikar така и правеше и успя да направи някои добри хлъзгания - просто това не го снимахме - нямаше памет на апаратчето. Само че да изпързаляш лесно кола с understeer настроено окачване(така е фабричното) трябва да е модифицирано окачването. Импресата от филмчето е с модификации за засилване на oversteer-a - сменени са задната и предната стабилизиращите щанги(sway bar), като задната е по-дебела, има 2 градуса негативен камбър на предните колела и 10мм разтвор на гумите - това е вид дрифт настройка за кола със задно, а при коли със силен understeer го редуцира значително. Предницата е страшно зацепена - в някои от завоите вътрешното задно колело се повдигаше! Реагира на волана като картинг - достатъчно е леко чукване и е с вратите напред. Но за да вадиш такъв дрифт трябва да имаш скорост и обороти на двигателя, за да може да сработи турбото - на тази писта е много трудно. На писта Дракон му е много по-лесно и там я пързаля по няколко десетки метри без проблем.

На филмчето Импресата изпързаля зверски и излезе от пистата защото имаше прах и чакъл по края и просто се хлъзна неконтролируемо напред, не можа да се завърти. На посления кадър се вижда каква пушилка вдигна тойотата когато я превъртях на същия завой - за това става на въпрос. Следващият път ще пометем добре преди да се пускаме. В горната част на пистата беше по-чисто и имаше скорост на S-образните завои - аз успявах да правя онези номера с волана - Ueo style - където правиш един вид "вентилатор" - хлъзгаш странично и когато колата почне да се връща, стъпваш на газта, засилваш с чукване воланът на контра и го пускаш сам да се върти - така колата върви напред, но с вратите :) Преди следващият завой чукваш леко спирачката и когато колата почне да се обръща, пак газ и вентилатор - много е фенско. На филмчето в далечината се вижда едно такова излизане на Влади с асконата - цялата кола се клати и излиза с вратите напред - точно там са S-образните завои. На правата правех пак същото, но с клъч кик на първа или втора и колата се обръщаше последователно наляво и надясно с вратите - само че съединителя пламна за нула време biggrin.gif

За по-голям oversteer и да превъртат по-лесно задните гуми ги бях напомпал на 2.5 атмосфери, а предните оставих на 2. Когато ги огледах накрая - предните бяха малко изтъркани, а задните имаха само малко грайфер по краищата, по средата бяха станали като сликове - така се получава като е пре-напомпана една гума и пилиш яко - изхабява се само по средата.

Като вземем камера другия път ще снимаме и ще ви кача по-качествено видео. и май ще има повече коли - доколкото разбрах, още народ изяви желание да пързаля - там са се събирали от BMW клуба да пързалят

Публикувано на: 02 Май 2006 21:49
от agent dust
а разбрах че и bad_dog е правил разтривки на тойотата си, ама нямам повече инфо да изклюкарствам biggrin.gif

Публикувано на: 02 Май 2006 22:01
от b_d
кой ме издаде cool.gif признавай бързо

Публикувано на: 02 Май 2006 23:19
от agent dust
bad_dog написа:кой ме издаде cool.gif признавай бързо
нали имаше сбирка на диното - и аз наминах, а Живко се изпусна. Ама друго не ми каза biggrin.gif

Публикувано на: 02 Май 2006 23:22
от b_d
maggkrabar написа:
bad_dog написа:кой ме издаде cool.gif признавай бързо
нали имаше сбирка на диното - и аз наминах, а Живко се изпусна. Ама друго не ми каза biggrin.gif
като се видим ще ти разкажа smile.gif Имаше некои проблемчета

Публикувано на: 03 Май 2006 12:26
от Oscar de la Hoya
Значи всъщност Субито изпуска завоя защото губи сцепление заради лошата настилка,така ли?Защото на мене ми се видя, че самото недозавиване го изхвърли от пистата,защото той продължаваше да дава газ. А всъщност ти пишеш, че е работил почти само на задно, така ли ?

Публикувано на: 05 Май 2006 22:58
от agent dust
той беше подал газ защото очакваше колата да се завърти, а тя продължи напред - извърта я с чукване на волана.

просто централния диф сработваше когато му скимне, а и landikar има навика от преди - с нормално работещия диф - да вади колата с подаване на газ - AWD на импресата вади колата с газ като тръгне да се завърта много, а не както при задно с навиване на волана и отпускане на газта - ако пробваш да вадиш такава кола с отпускане на газта - тя се завърта още повече - затова и му е този навик да подава газ още преди да се е врътнала колата. това му беше първото такова каране на RWD, още няма отработен навик да законтря воланът като тръгне задницата - все пак я кара година и нещо AWD

Публикувано на: 07 Май 2006 10:38
от LordDigital
Povecheto EVO-ta btw imat MultiPlate po sredata i Active Diff (systo ot tip mnogoDiskov syedinitel) na zadniq most. Sys drugi dumi ,EKU-to moze vyv vseki edin moment po napylno elektronen pyt da nakara da se vyrti samo zadna lqva ili zadna dqsna.

Predniq im Diff e mehanicen i e dosta slabichyk.

Samo informativno de:)

Публикувано на: 07 Май 2006 13:45
от agent dust
ми то затова и Евото разпуква импреса на писта :)
Като пуснаха импреса Spec C имаше малко равенство, но само за една година - на следващото Ево му сложиха Yaw Control и импреса пак стана по-бавна - виското, въпреки електронния контрол, не може да се сравнява с механичния диф

Публикувано на: 16 Май 2006 12:10
от cj
Не знам как съм пропуснал тази темичка до сега. Поздравления за инициативата. Тази писта ми беше направила впечатление още преди време от едно БМВ посещение, но така и не съм я пробвал лично. Завиждам ви за възможността! Браво! smile.gif

Като се замисля около мен колко малко места има... а след като сложих и твърдото окачване, изборът съвсем се стесни sad.gif wink.gif