Страница 2 от 2

Публикувано на: 02 Юли 2010 14:41
от georgiivankov
Не,jim просто още не е дошла гарнитурата иначе и масло и натифриз взичко ще се смени :thumbsup: Щом няма да разработвам както и предполагах,значи се качвам и карам :thumbsup: Надявам се без повече проблеми.Дори се надявам сега да върви малко повече biggrin.gif

Публикувано на: 02 Юли 2010 19:46
от jim_beam
LEXUS написа:... ТОчно S-class 350TD кривят глави при каране бързо по магистрали. Така че му кажи на твоя приятел да се информира, преди да дава клиширани заключения.

споко лехус,верно приказката е клише,обаче не без основание.тоя дъртак s350 не го знам,но от личен опит също знам,че за 6 години и поне 150к с моя бивш e220d с 95к.с. което си е чист мъртвец,при мнoгoкратно каране с пълна газ по над 2-3 часа(около 200 км/h) никога не съм имал някакъв проблем с мотора.знам,че при cdi- моторите нещата не стоят вече така,но немската отливка е наистина много здрава(главата).
та тоя мой приятел,дето ми ги говори тия си изпати нееднократно-ауди a6 2,5tdi,рено espace td,vw jetta tdi. е хвалеше се по едно време колко малко горяло аудито,докато не се наложи да го качи на колесар и да си го транспортира до бг. laugh.gif

генерално бих обобщил пак с една стара приказка- недей да пържиш много дизелова кола,че вероятността да изядеш дървото е много голяма!но по принцип в бг няма условия за продължителна ръчка,така че спокойно дизелджиите! wink.gif

Re: Спукана глава на тойота авенсис 2005!?

Публикувано на: 04 Ное 2015 20:08
от петър
Колеги при 2АД се оказва често срещано,даже е имало и сервизни бюлетини.От Тукашните дилъри вообще никакъв супорт,във цяла Европа са сменяли гарнитури и цели двигатели.Някои минал ли е по пътя тук в Бг,има ли някои служител на Тойота които чете и е в час с Бюлетина(рекол)?Не разбирам след като Тойота 'препоръчват',тук също би трябвало да се прави!Слагали и нов софт след това,дебелината на гарнитурата е направена 1.1мм.Проблеми не би трябвало да има след това,в какъвто и режим да се шофира,двигателя е много приятен и тих.