Страница 2 от 2
Публикувано на: 13 Юни 2010 10:54
от miLen4o
Fido Dido написа:Подобна е и моята идея за биалети, то ще видим до колко ще издържат корейските, с които карам в момента. Засега - година без проблем - 12К километра, предимно градско.
Идеята ми беше, че ти дължа доста извинения в бира, сега съм на мента с мляко и много лед.

Абе хора що си пиивате самички,ако смея да попитам...хаха biggrin.gif
Прегледах това с биалетките и ме се струва доста добро.Дидо в теб ми е надеждата да си сложа "вечни" биалетки на Каринката....
Публикувано на: 13 Юни 2010 11:44
от max-2
Толкова ли е зле положението с тия биалетки? Пробвали ли сте с АСметал? При мен още няма проблем, вече 50к и си бяха стари, но бих опитал АСметал, чувал съм че са евтини и много здрави. Ако някой е ползвал и каже, че не стават също бих си направил като тези от мазда форума.
И една идея, ако някой е решил да прави самоделка. По-добре е да се използват тампончета от типа на щангите на задния мост на лада, които при затягане на болта до ограничителя (центр. втулка) се притискат с по-широки шайби и заздравяват тампона многократно. Защото качеството на тампоните, които се продават е ясно и не може да се разчита на здравината на каучука, той просто ще се сплеска и ще излезе навън.
Публикувано на: 13 Юни 2010 11:48
от jim_beam
хмм навремето имах една мазда 626 и тези джaджи също бяха взели да скърцат на неравности.аз ги побългарих като ги отчекнах от шарнирчетата и спряха да поскърцват.всъщност тия нещица стабилизирали колата към странично усукване,но за по-кротки водачи не би ли могло и без тях? но колегата ги е измислил гениално евала!
