Страница 2 от 2

Публикувано на: 11 Юни 2010 13:00
от slowtraveler
Ами трябва да гледаш всичко - от преглед геометрията на автомобила и окачването, мястото на захващане, дали тампоните на двигателя и окачването са ОК и т.н....
И разбира се - дали полуоската е точния размер.
Имал съм чукане на полуоска в ск.кутия заради ударена гума (на същата шкодичка). Само еластичността на тампоните и усукването на окачването от кривата джанта стигаха за да се блъска полуоската в ограничителя.

А излизането на полуоската при мен стана, след като малоумните майстори скъсали болта, който държи задния тампон на носача, и за да не разпробиват болта и да го изкарат от мястото му, за разпробили една дупка до него - променили са геометрията на окачването с около 2см...
Добре, че като вдигнахме колата и забелязах тази идиотщина (най-малкото окачването бе захванато не за усилената площадка, а в тънката ламарина на пода в краката на пасажера)...

Публикувано на: 11 Юни 2010 13:04
от stepa
Човееееееееееееееееееек къкъв Филм маллллллллллеееееее.

Не е за вярване това.

!!!!!

Публикувано на: 11 Юни 2010 13:28
от Дон Хуан
stepa написа:Човееееееееееееееееееек къкъв Филм маллллллллллеееееее.

Не е за вярване това.
Filma e palen - moga da zakrepia vremenno nehtata kolkoto da prodam kolata no tova shte e palna ludost imaiki vpredvid che si ia pravia kato za men,haresvam ia i sam dal tolkova mnogo pari za tuning che mi idva da samoizchezna niakade!!! wacko.gif
tolkova mnogo griji za tazi kola i kak mi se otblagodariava biggrin.gif

Публикувано на: 11 Юни 2010 14:12
от max-2
Колега, не е лошо да измерите разстоянието в милиметри от скоростната кутия до главината на селика, която няма проблем и да го сравните с твоята. Предполагам, че по някяква причина твоето разстояние ще е по-голямо с 6-10мм.. Вътрешното каре е плаващо, но поема до едно време, след като излезе малко повече силата за задвижване на полуоската изхвърля вътрешната част на карето с трите чашки от външната(която влиза в скоростите). Може да проверите и аксиалния луфт(самата полуоска трябва да мърда м/у двете карета няколко милиметра) и да е еднакво и за двете полуоски. За тази и за горната проверка колата трябва да е на канал и да си е стъпила на гумите. Ако проблемната полуоска мърда много, а другата изобщо значи двигателя е изместен на една страна.

Публикувано на: 11 Юни 2010 14:53
от мехаННика
Виж сега пич ,извади и другата полуос и измери разстоянието от канала за зегерката(скобичката) до там където лежи семеринга.Според мен зегерката не стига до канала в който трябва да се закопчае.

Публикувано на: 11 Юни 2010 15:01
от Дон Хуан
мехаННика написа:Виж сега пич ,извади и другата полуос и измери разстоянието от канала за зегерката(скобичката) до там където лежи семеринга.Според мен зегерката не стига до канала в който трябва да се закопчае.
Mersi za saveta, no diasnata mi poluoska e po dalga po defolt ot liavata poluoska inache da biah gi sravnil otdavna!
ili ti imash vpredvid da izmeria samite vatreshni kareta na liavata i diasna poluoska?

cheers

p.s.
znachi liavata i diasnata poluoska sa razlichni po daljina i zahvashtane kam skorostite taka che niama kak da sravnia liavata s diasnata unsure.gif

Публикувано на: 11 Юни 2010 15:13
от Дон Хуан
stepa написа:
slowtraveler написа:Имал съм проблем с Шкодичка, която имаше подобни проблеми заради изместване на макферсона на съвсем малко разстояние....
Така-че трябва да се огледа и целия възел - двигател/окачване...
:thumbsup: напълно вярно целив възел от-до само так ще се разбере.
Proverihme niakolko pati - vsichko izglejda v normite sad.gif wink.gif
zasega ne sam proveril dali samata poluoska ne e po-kasa no i niama kak da razbera za momenta - ot nikade info dori ot toyota....pisha po mejdunarodnite forumi eventulano niakoi da si premeri negovata i da mi pishe no shansa e malak sad.gif sas sashtata kaliaska!

Публикувано на: 11 Юни 2010 19:57
от Uncle Dido
Вътрешното каре трябва да има ход около 40 мм.
По принцип при хоризонтален носач стои във вътрешна позиция, а в крайно долно и в крайно горно положение се премества навън.

Просто пробвай да вкараш карето до отваряне на зегерката, откачи шенкела от амортисьора, откачи биалетата и вкарай външното каре в шенкела.

После стегни гайката на карето и размърдай носача нагоре - надолу.

Трябва хода на вътрешното каре да обира разликите в дължините при движението на носача.

Същото пробвай и при пълен ляв и десен волан.

Другото, което ми идва на ум - сигурен ли си, че при вкарването на вътрешното каре зегерката е в съответното напрежение - тоест - дали след като попадне в канала се отваря? Възможно е да е износена, пресвита и да не "щраква".

И най-лошото - канала за зегерката да е с износен ръб.

Публикувано на: 11 Юни 2010 20:14
от Дон Хуан
Fido Dido написа:Вътрешното каре трябва да има ход около 40 мм.
По принцип при хоризонтален носач стои във вътрешна позиция, а в крайно долно и в крайно горно положение се премества навън.

Просто пробвай да вкараш карето до отваряне на зегерката, откачи шенкела от амортисьора, откачи биалетата и вкарай външното каре в шенкела.

После стегни гайката на карето и размърдай носача нагоре - надолу.

Трябва хода на вътрешното каре да обира разликите в дължините при движението на носача.

Същото пробвай и при пълен ляв и десен волан.

Другото, което ми идва на ум - сигурен ли си, че при вкарването на вътрешното каре зегерката е в съответното напрежение - тоест - дали след като попадне в канала се отваря? Възможно е да е износена, пресвита и да не "щраква".

И най-лошото - канала за зегерката да е с износен ръб.
Blagodaria - shte napravia vsichko tova utre sutrinta!
napravi mi vpechatlenie che kato slojihme zegerkata mnogo lesno vleze v poluoskata ta shte vidim moje iot tam da e problema!
Blagodaria ti! :thumbsup:

za kanala si prav za zegerkata - to tova kare za 2 godni izliza 100 pati basi i maistorite se me motat moje i tova da e....togava shte triabva da otvariame diferentsiala ili i az ne znam kakvo sad.gif

Публикувано на: 11 Юни 2010 22:33
от мехаННика
Друга причина за която се сещам сега е да е сменена кутията с друга преди да купиш колата и сега като си купил каретата идентифицирани по N на шаси те имат някаква разлика.

Публикувано на: 11 Юни 2010 22:36
от nikolov22
измерете диагоналите на колата почтисъм сигурен че има доста голяма разлика ако е челосана от нея страна мерете от носачите

resheno!

Публикувано на: 11 Юни 2010 22:49
от Дон Хуан
мехаННика написа:Друга причина за която се сещам сега е да е сменена кутията с друга преди да купиш колата и сега като си купил каретата идентифицирани по N на шаси те имат някаква разлика.
Blagodaria ti kolega
Dramta prikliuchi!
taka s dve dumi da poiasnia greshkata koiato po rpintsip nikoga ne pravia no ne e kasno da se napravi a tia e da ne kupuvam vtora raka chasti za kolata si!
Okaza se che poluoskata e po kasa!!! predi vreme kato mi se s4upi vatreshnoto kare i bash maistora v mestnia serviz me ubedi che nemoga da nameria takova lesno i toi mi nameri tsiala poluska s karetata koiato montirahme-vtora upotreba namerena ot nego!!!da ama ne - po kasa se okaza i mi prichini tolkova nervi i sredstva che prosto ne mi se govori!
Edin pat si kupih vtora upotreba chast i iziadoh darvoto!
Kakto i da e namerihme ot kakvo idva problema i sega shte triabva da obikaliam za po dalga -tochno za mene poluoska bez karetata!
Blagodaria na vsichki koito se opitaha da pomognat i se vkliuchiha v temata!

cheers