Публикувано на: 26 Апр 2006 16:37
Ми ша те бие - къде си тръгнал с тая 20+ годишна кошница да се гониш, а?cj написа: бие моята корола от летящ старт

TOYOTA FORUM BULGARIA
https://www.toyotabg.eu/
Ми ша те бие - къде си тръгнал с тая 20+ годишна кошница да се гониш, а?cj написа: бие моята корола от летящ старт
Много зависи от това за какво се ползва колата. Ако е само за удоволствие през уикенда наистина 2ZZ-GE е за предпочитане заради възможността да се 'изцеди до дупка', нещо което не се прави в ежедневното каране. Но ако е всекидневна кола 1ZZ-FE е много по-разумно решение. Когато избирах моята Селика карах и двете и честно да си кажа малко ме дразнеха оборотите от които започваше да 'дърпа' 2ZZ-GE истински - над 4800-5000. Другия двигател е по-еластичен и със 6-степенна скоростна кутия си е направо удоволствие. Разхода също е доста приличен - 7-7.5/100.ALTEZZA написа:v Evropa niamat Celica GT-S, mislia che ia vodiat Celica T-Sport. napalno sam saglasen che ako shte e Celica, tia zadaljitelno triabva da e s 2ZZ-GE dvigateliaugabuga написа:ako ne e GT-S (sas 2zz-ge dvigatel) ne ia vzemai, spored men pone.
poprincip Celicata kato ideia ne e savsem kat za vsekidnevna kola, ne che nemoje, no vsle pak e malka i niska kola s tvardo vozene, za vsekidnevna kola bih vzel vaprosnata Corolla T-Sport pred Celicata bez da se zamislia daje. na 2ZZ-GE istinskata mu sila idva chak na 6000rpm, ta naistina za da i se radvash triabva dosta da ia parjish. tazi s 1ZZ-FE za USA se predlaga samo s 5 skorostna kutia, 6 skorostnata ia slagat samo na 2ZZ(vsashtnost 2005-ta beshe poslednata godina za Celica i MR2 za USA zaradi slabia interest kam tiah)Scott написа:Много зависи от това за какво се ползва колата. Ако е само за удоволствие през уикенда наистина 2ZZ-GE е за предпочитане заради възможността да се 'изцеди до дупка', нещо което не се прави в ежедневното каране. Но ако е всекидневна кола 1ZZ-FE е много по-разумно решение. Когато избирах моята Селика карах и двете и честно да си кажа малко ме дразнеха оборотите от които започваше да 'дърпа' 2ZZ-GE истински - над 4800-5000. Другия двигател е по-еластичен и със 6-степенна скоростна кутия си е направо удоволствие. Разхода също е доста приличен - 7-7.5/100.
Относно размерите наистина е тесничка, особено за по-висок човек. Най-неприятно е 'късата' седалка, няма опора за краката, но всъщност коя ли кола го има за хора над 1.90 biggrin.gif
ako ti gori samo .5L maslo na 3K mili, znachi triabva da si ok. tezi det imat problem s gorene na maslo poprincip izgariat nad 1L na 1K mili. tova za skarcaneto, kakvo drugo moje da se ochakva ot kola s mnogo plasmasa po neia i tvardo okachvane. luka ne viarvam da proteche. za katalizatorite, na kolko mili ti e kolata, toi e pod garancia do 80K mili. inache e viarno che na 2ZZ dvigatelia se chupiat edni boltove det darjat losta za masloto za dopalnitelnia lift na klapanite, no tova beshe na rannite versii, sled tova podobriha dizaina na boltovete, kolkoto do 6 stepennata kutia, tia niama nikav problem, mnogo si e hubava transmisiiata daje, problema e v tezi det ia polzvat, kat se opitat da downshiftvat ot 6-ta na 4-ta i vzemat che vkarat na 2-ra, e togava e krasota, i dvigatel i transmisia zaminavat pri tez oboroti.svetal написа:...
Пънки, тази Селика определено е имала някакъв проблем. Може би гумите не са били добри и при ускорение са превъртали, все пак предницата не е много тежка - баланса на тежестта е почти неутрален.punkara написа:karal sum samo tazi sus 140kc. slagah i studen vuzdushen filtur, zadno garne sportno, i edna druga djadaja za vuzduha, karal sum ya na nyakolko puti, izobshto ne mi haresa kak se durzi na ne raven i perfekten put, igraeshe prednicata, osobenno pri uskorenie. kolata beshe na 50,000km, i nyamashe izpusnali amortisiori, ili razbita prednica!
da, ima 2000 godina model Celica GT(t.e. sas 140hp dvigatelia-1ZZ-FE)NencheV написа:svetal
Za koq celica be tva samo ne mojah da rabera ot 2000-ta ? ... godina !? ina4e mn is4erpatelno blagodarq ti to4no na neshto takova se nadqvah