Страница 2 от 5

Публикувано на: 18 Юни 2010 17:31
от Bass_Man
То и грешка би трябвало да си има .

Публикувано на: 18 Юни 2010 19:07
от Daria
Нещата се влошиха, стана много зле колицата, не ще да вдигне повече от 2200 оборота в движение, а на място глъхне ама стига с зор до 3000 - 3500.Сега е в гаража и се чудя кво да я правя, май повече няма да карам тойота unsure. mad.gif , пък и никой не може да ми даде съвет.Явно няма толкова сериозно препатили.Все пак благодаря за съветите

Публикувано на: 19 Юни 2010 04:09
от Bass_Man
Е нали се беше оправила ?

BTW:
вземи си Пасат !

Публикувано на: 19 Юни 2010 21:19
от cargobg
:thumbsup:

Публикувано на: 19 Юни 2010 22:06
от Daria
При мен взе и трудно да пали изведнъж.

Публикувано на: 20 Юни 2010 01:02
от Bass_Man
Баце с по едно изречение през ден два не знам какво точно искаш да се случи . Вземи обясни на едно място какво е положението и какво е правено до сега .

Публикувано на: 20 Юни 2010 10:08
от Daria
Баце, виж темата за "неразрешимия проблем на Рав 4 д4д 2003", там съм описал всичко + че не пали вече и не иска да вдигне повече от 2000 - 2200 оборота в движение, а на място се форсира макар и малко глъхнещо.

Публикувано на: 20 Юни 2010 23:39
от Bass_Man
А тогава тази тема за какво е ?

Публикувано на: 20 Юни 2010 23:56
от cargobg
:thumbsup:

Публикувано на: 21 Юни 2010 00:14
от diesel_power
Сложи прозрачен маркуч за нафтата и виж дали се захранва добре.Може от някъде да засмуква въздух.

Публикувано на: 21 Юни 2010 00:16
от Bass_Man
Обяснил съм едно мнение по - нагоре ! Никой няма да седне да чете по едно изречение през 2 дена и да прави диагностика ! Ако колегата иска помощ трябва да си систематизира информацията и да изясни текущото състояние .
Форума се напълни с някакви хора крещящи за помощ и в същия момент нямащи елементарна култура и/или техническа грамотност , ходещи при тотално случайни "майстори" и сърдещи се на целия свят , че не се занимава денонощно с техните проблеми !
Е как точно се помага на такива хора ?

Публикувано на: 21 Юни 2010 00:29
от cargobg
:thumbsup:

Публикувано на: 21 Юни 2010 00:38
от diesel_power
За празни приказки има скаип.

Публикувано на: 21 Юни 2010 09:30
от Bass_Man
cargobg написа:
Е приятелю извини ме, ти никога ли не си питал във форума за нещо което не ти е известно, и ако си питал това прави ли те и технически неграмотен.При положение че някой пита значи не знае, не вервам някой да знае отговора на въпроса си и да си го зададе.
Разликата между питане и не знаене на отговора и питане и не знаене на въпроса можеш ли да я разбереш ?
Ще ти дам още един пример : " аз сега ако вляза в един шивашки форум и ги питам " аве пичове що ми се набира тоз панталон на крачолите ?" как мислиш дали ще могат да ми обяснят как да си го коригирам ? Още повече ако ползвам формата :
От 2 години имам панталон и ми стоеше доста добре ама напоследък нещо му стана :
След 2 дена : набръчка се на левия крачол .
След още 2 дена : набръчка се и десния крачол .
След още два дена : целия се намачка и сега ще го нося на шивачка да ми смени единия крачол да видим дали няма да се оправи . Но не съм сигурен че в него е проблема .
След още 5 дена : ами вече и джоба ми падна сега вече не знам какво да правя ! Помагайте !

Дано този път ме разбереш и ти и автора на темата !!!
cargobg написа: Нали се сещаш че прочитането на някое ръководство не е трудна работа, но докато не се сблъскаш с проблема само си мислиш че имаш познанията.А и тия ръководства не са чак толкова изчерпателни.
Ако след прочитане на ръководство се добиваха познания никой нямаше да се занимава да учи нещо ! Хората дори след 12 години учене не могат да четат и пишат грамотно ( включително и аз ) ти с едно ръководство познания искаш да имаш ..........
В ръководството се обясняват принципните устройства и се дават схемите , интервалите и начина за ремонт на дадено устройство , а не се разглеждат фундаментални принципи . Та ако нямаш подготовка колкото и да четеш кел файда !
cargobg написа: Той (Daria) се обръща към тези които са технически грамотни, за да бъде и той такъв след време.Ти представяш ли си "нормален" човек да седне да си разглобява колата и сам да си търси проблема, че да се образова, тоа направо ще го вземат в Haynes да им пише ръководствата.
На Той (Daria) не му ли прави впечатление , че никой не му отговаря смислено ? Не може ли той ( а и не само той ) да се сети , че може и неговия подход да е грешен ? Вие така си ги правите нещата , че някой дори и да иска да трябва да чете 2 часа теми за да ви помага ! Просто няма кой да се занимава .
diesel_power написа:За празни приказки има скаип.
Ако ти го ползваш скайпа за това ОК . Но принципно има и доста други приложения .

Публикувано на: 21 Юни 2010 11:31
от Daria
Достатъчно ясно съм обяснил нещата в началото на темата.Ако не си спомняш идвах при теб когато имах съмнения за потенцйометъра на газта.Тогава ти каза, че не е от него, а всъщност се оказа, че има луфт на потенциометъра.Така, че от такива мрънкащи разбирачи ми писна.Ако можеш да помогнеш помогни, ако не можеш не пиши в темата.Темата найстина прилича като "на час по лъжичка", но това е, защото нещатата се случиха в период от 2 седмици, а сегашното състояние на колата е следното: пали трудно и забива на 2000-2200 оборота, а на място се форсира.Вчера си направих експеримент и откачих буксата на дебитомера и колата запали и се форсираше добре, възможно ли е той да е проблема.