Страница 2 от 3
Публикувано на: 16 Сеп 2010 22:11
от vs_hristov
Ами как беше поговорката "....не питай старило,а питай патило...."

ДА!! В ауто-дата пише обратното и не само там а и в много други, но когато фактите говорят....?
Публикувано на: 17 Сеп 2010 23:06
от Petar
Железни двигатели са тези 4а-фе
Публикувано на: 18 Сеп 2010 00:15
от Uncle Dido
Petar написа:Железни двигатели са тези 4а-фе
Няма начин.
Я сега си представете да скъсате ангренажен ремък при 4К оборота?
Публикувано на: 18 Сеп 2010 01:41
от Bass_Man
Тези неща сме ги коментирали доста пъти вече ! Принципно всички бензинови двигатели на Тойота трябва да са със защита от близка среща. Това обаче не означава да слагате менте консумативи !

Публикувано на: 19 Сеп 2010 00:49
от vs_hristov
При основноя ремонт на двигателя ми
единдственното менте което сложих беше съединителя и масленния филтър,всичко останало до най миниатюрната частица е 100% ОРИГИНАЛ

Публикувано на: 12 Ное 2010 16:06
от popai
Въпрос до vs_hristov,колега колко пари ти излезе основния ремонт като части и труд отделно?
И благодаря за инфото за ремъка,щото бях в голяма драма:не помня на колко километра го смених,а карам доста.Е все пак не смятам да го късам на пътя де biggrin.gif
Публикувано на: 12 Ное 2010 19:37
от vs_hristov
1.Сегменти стандартен размер-90лв.(Оригинални)
2.Пълен ремонтен комплект гарнитури двигател-160лв.(Оригинал)
3.Аксиални лагери станадартни-33лв.(Оригинал)
4.Изпускателен клапан-33лв.-(Оригинал)
5.Лагери основни STD(TAIHO)+6.Лагери Биелни STD(GLYCO)-110лв. общо
7.Съединител(maxinn)+8.Лагер съед.(KOYO)-220лв. общо
9.Дистрибуторна капачка-88лв.(Denso Оригинал)
10.Палец дистр.-8лв.(Denso Оригинал)
11.Водна помпа-90лв.(Aisin Оригинал)
12.Рмък ангренажен-60лв.(Оригинал)
13.Ролка ангренажна-90лв.(Оригинал)
Оригинал означава че частите са 100% оригинални,лагери осн. и бил. обаче нямаше стандартен размер оригинални,затова се спрях на посочените марки.Със съединителя обаче сгреших,когато загрее колата започва да тресе жестоко,изключвам лагера на съединителя той си е добре и не е към комплекта на посочената марка иначе по бегъл спомен оригинален на AISIN ми излизаше към 400лв.комплекта.
Ремонта се извърши в провинцията,при познат майстор.Двигателя е с шлайфан(челосан)блок цилиндрите бяха перфектни не са пипани,главата е шалаифана както си му е реда клапани пасване,напасване и т.н......абе всичко,коляновия вал не е пипан просто беше перфект.Цялото това удоволствие(шлайфове измиване на всяка част на мотора по отделно)+ труда ми се върза към 400лв.
А по отношение на темата има и нешто друго!Да двигателя не удряше клапан и бутало по описания от мен метод,НО в зависимост от състоянието на двигателя с течение на времето върху буталата се натрупва нагар за кой не съм сигурен дали няма да навреди при скъсване на ремъка,тъка че мой съвет е там да няма експерименти!Може би в Аутодатата имат точно това в предвид незнам това е мое предположение за евентуална опастност
Публикувано на: 12 Ное 2010 20:21
от moloko
То стана като реклама . Само една снимка на майстора трябваше да сложиш и телефон.
Шегувам се
А частите от къде ?????
Публикувано на: 12 Ное 2010 20:28
от vs_hristov
Ами тогава да не наподобявам толкова много реклами biggrin.gif ,като изключение само ще кажа че този форум ми помогна

Re: важна информация за двигатели 4A FE
Публикувано на: 21 Апр 2013 23:02
от Donidarko
Незнам дали има връзка, но на Тракия при 160 вкарах вместо 4-та скорост 2-ра и развъртя 12 хил оборота. Колата е газов инжекцион и не удари прекъсвача веднага. Нищо не и стана, вече 6-7 месеца след този инцидент двигателя си е чук.
Re: важна информация за двигатели 4A FE
Публикувано на: 22 Апр 2013 00:33
от slowtraveler
Donidarko написа:Незнам дали има връзка, но на Тракия при 160 вкарах вместо 4-та скорост 2-ра и развъртя 12 хил оборота. Колата е газов инжекцион и не удари прекъсвача веднага. Нищо не и стана, вече 6-7 месеца след този инцидент двигателя си е чук.
С кое да има връзка колега?
При принудително развъртане на двигателя прекъсвача няма как да окаже влияние... По-точно той сработва, но ти развърташ принудително двигателя до по-високи обороти - колкото си искаш...
Как разбра, че са 12х.об/мин.
На времето на едно голфче с много леки скорости вместо да изключа от скорост преминах от 4-та на 3-та предавка на магистралата при около 150км/ч. Гумите пропушиха, аз виснах на колана, но се усети, че съединителя доста неохотно зацепваше явно заради голямата разлика в оборотите, та спокойно успях да натисна съединителя и двигателя не се развъртя прекалено (едва ли вдигна над 5х.об/мин)...
Този динамичен удар оказва влияние и на ремъка, ама щом е издържал - свиркай си...

Re: важна информация за двигатели 4A FE
Публикувано на: 22 Апр 2013 16:36
от scorpion
Не знам какво значи да е измислен двигателя но съвета ми е да се сменяват ремъците овреме, както е предписал производителя.
Иначе и двигателя на Москвич 408И беше измислен... Така беше измислен, че съм стигал до дестинацията си с изгорели клапани и поливин бутало ...
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Re: важна информация за двигатели 4A FE
Публикувано на: 22 Апр 2013 16:57
от slowtraveler
scorpion написа:Не знам какво значи да е измислен двигателя но съвета ми е да се сменяват ремъците овреме, както е предписал производителя. ...
И ролките...
Да не се пести от ролки, защото много често се случва чисто нов ремък да се скъса заради калпава ролка или друг дефектен агрегат по пътя на ремъка...
Re: важна информация за двигатели 4A FE
Публикувано на: 05 Май 2015 20:15
от Donidarko
slowtraveler написа:Donidarko написа:Незнам дали има връзка, но на Тракия при 160 вкарах вместо 4-та скорост 2-ра и развъртя 12 хил оборота. Колата е газов инжекцион и не удари прекъсвача веднага. Нищо не и стана, вече 6-7 месеца след този инцидент двигателя си е чук.
С кое да има връзка колега?
При принудително развъртане на двигателя прекъсвача няма как да окаже влияние... По-точно той сработва, но ти развърташ принудително двигателя до по-високи обороти - колкото си искаш...
Как разбра, че са 12х.об/мин.
На времето на едно голфче с много леки скорости вместо да изключа от скорост преминах от 4-та на 3-та предавка на магистралата при около 150км/ч. Гумите пропушиха, аз виснах на колана, но се усети, че съединителя доста неохотно зацепваше явно заради голямата разлика в оборотите, та спокойно успях да натисна съединителя и двигателя не се развъртя прекалено (едва ли вдигна над 5х.об/мин)...
Този динамичен удар оказва влияние и на ремъка, ама щом е издържал - свиркай си...

Прекъсвача на 2-ра ми е на 6500 оборота и 85км/ч(6 скоростна кутия), следователно като ръгнеш 2-ра със 160 двигателя трябва да развърти (ако няма съпротивление) до около 12 оборота. Че колата забива като закована е друг въпрос.. Идеята ми е, че ако не беше здрав двигателя (4a-fe) щях да се возя на рапатраче

.
Двигатели 4A-FE - обща тема - ремонтна процедура и важна информация.
Публикувано на: 10 Май 2016 22:35
от japan_fen
Имам две коли с 4A-FE двигатели и двете.
Едната скъса ремък и аз съм го изпитал това,че не вреди на двигателя и не удря клапаните.
Искам да ви попитам нещо встрани от темата с ремъците:
Въпросът ми е тази която къса ремъка е 1.6 16V 116HP GLI другата е същата само че SI не GLI.
Някой може да ми разясни какво е GLI и какво е SI?
Благодаря предварително!