Страница 2 от 3
Публикувано на: 03 Май 2010 14:00
от valen_tin
всякакви части се намират за карината ... не че ще ти трябват особено много (освен ако не смяташ много да я блъскаш)
а за поддръжка е направо без пари ... един хубав планински велосипед излиза повече пари за поддръжка ;)
Публикувано на: 03 Май 2010 21:44
от diver
Kiki написа:horeishio написа:И както беше казал един колега-съфорумник - "Карината е по-добрия Авенсис!"

И маман в публичния дом е по-добрата курва, ама е дърта! biggrin.gif
Сигурен ли си? Практиката показва, че обикновенно некадърните стават началници

Публикувано на: 03 Май 2010 22:43
от nowyaris
Това е в бюджетният сектор.В бардаците е друго.
Публикувано на: 03 Май 2010 22:44
от diver
nowyaris написа:Това е в бюджетният сектор.В бардаците е друго.
Аха.. там си немат пожарникар и пица...
Публикувано на: 04 Май 2010 08:09
от martod
diver написа:Kiki написа:
И маман в публичния дом е по-добрата курва, ама е дърта! biggrin.gif
Сигурен ли си? Практиката показва, че обикновенно некадърните стават началници

Кики, маман може да е стара чанта, ама е лачена ... laugh.gif
Така е и при колите..Не знам защо още си чешете пръстите на тази тема, след като практиката го е доказала ..
Колите от миналия век са много по здрави от сегашните, нищо че са по стари ...
И това не е само при Тойота, при всички е така ...

Публикувано на: 04 Май 2010 16:23
от Kiki
martod написа:Колите от миналия век са много по здрави от сегашните, нищо че са по стари ...
И това не е само при Тойота

За мен не си прав!
Аз карам Тойота от този век-2004г.
В Сервиз е влизала само за смяна на ремъци, масла, накладки и филтри.
Днес смених маслото при един приятел в неговия сервиз и го накарах да я вдигне на крик, за да проверим предницата и маслото в скоростната кутия. Все пак колата е на 180 000км.
Оказа се, че нищо по нея не е мръднало.
Изказването му беше, че, ако не ме познава, няма да повярва, че нищо по предницата, нито съединител не е сменяно, при условие, че повечето километри е карана градско по родните Софийски улици.
Той кара БМВ.
Така, че поне аз трудно ще ти повярвам, че Тойотите от този век не са качественно направени.
Да съм аз единствинния късметлия

, не ми се вярва.
Публикувано на: 04 Май 2010 18:59
от nowyaris
Всички с Тойоти сме късметлии.
Публикувано на: 04 Май 2010 19:05
от diver
Kiki написа:martod написа:Колите от миналия век са много по здрави от сегашните, нищо че са по стари ...
И това не е само при Тойота

За мен не си прав!
Аз карам Тойота от този век-2004г.
В Сервиз е влизала само за смяна на ремъци, масла, накладки и филтри.
Днес смених маслото при един приятел в неговия сервиз и го накарах да я вдигне на крик, за да проверим предницата и маслото в скоростната кутия. Все пак колата е на 180 000км.
Оказа се, че нищо по нея не е мръднало.
Изказването му беше, че, ако не ме познава, няма да повярва, че нищо по предницата, нито съединител не е сменяно, при условие, че повечето километри е карана градско по родните Софийски улици.
Той кара БМВ.
Така, че поне аз трудно ще ти повярвам, че Тойотите от този век не са качественно направени.
Да съм аз единствинния късметлия

, не ми се вярва.
Ако приемем това за истина, още по-зле, защото говори единствено и само за непостоянно качество и контрол. Няма как една кола да изкарва 200-300 000км без ядове друга да не излиза от сервиз при една и съща марка и година....
Публикувано на: 04 Май 2010 19:49
от Uncle Dido
Добре го беше написал Артър Хейли в "Колела" - 1971г., че всички бягали от коли, произведени в понеделник и петък, то оттогава насам явно нищо не се е променило....
Публикувано на: 04 Май 2010 20:18
от Kiki
Публикувано на: 04 Май 2010 21:19
от Kiki
Fido Dido написа:Добре го беше написал Артър Хейли в "Колела" - 1971г., че всички бягали от коли, произведени в понеделник и петък, то оттогава насам явно нищо не се е променило....
Любимият ми писател и един от най-добрите му романи, освен "Летище"
И трябва да ти кажа има голяма доза истина в това, което е казал.
За да напише този роман се е внедрил-наел на работа две години
в структорите на "Дженерал мотърс" за да добие реална представа за производството на колите. Така, че може да му се вярва.

Публикувано на: 04 Май 2010 21:25
от nowyaris
То като я взимаш от дилара никъде на предното стъкло не пише в какъв ден от седмицата е правена.И другарката не я интересува-"Каква кола искаш,Писе - Червен Ярис".Тва е.
Публикувано на: 04 Май 2010 21:27
от martod
Kiki написа:
За да напише този роман се е внедрил-наел на работа две години
в структорите на "Дженерал мотърс" за да добие реална представа за производството на колите. Така, че може да му се вярва.

Ми то ако трябва да му се вярва, всички трябва да караме VW бийтъл ... laugh.gif
Публикувано на: 04 Май 2010 21:35
от Kiki
nowyaris написа:То като я взимаш от дилара никъде на предното стъкло не пише в какъв ден от седмицата е правена.И другарката не я интересува-"Каква кола искаш,Писе - Червен Ярис".Тва е.
Е да, точно това искаще да каже Дидо!
Въпрос на късмет!

Публикувано на: 04 Май 2010 21:41
от fiki
колега бегай от тая марка земи нещо малко по-немско аз смених голфа с корола и са си хапя задните части