Страница 2 от 8
Публикувано на: 03 Май 2010 08:49
от Kiki
fiki написа:оказва се 4е на тойота само рекламата им е ка4ествена
Тия ги разправяй на някой друг!

Вярно, че новите не са качественни като по-старите, ама чак пък толкова...

Публикувано на: 03 Май 2010 09:15
от fiki
дано да не съм прав, ама май съм
Публикувано на: 04 Май 2010 22:26
от jim_beam
аве поляците са си оставили ръцете май,ама айде да не започваме пак.да не са направили някакво подобрение от полски фиaт негодниците?

Публикувано на: 06 Май 2010 09:56
от Kiki
jim_beam написа:аве поляците са си оставили ръцете май,ама айде да не започваме пак.да не са направили някакво подобрение от полски фиaт негодниците?

Джим, колко повече от 200 000км. трябва да мина, за да разбера, че поляците са си "оставили ръцете"? biggrin.gif
Публикувано на: 09 Май 2010 22:08
от nikonikov
Виж си тампоните на двигателя и скоростите. Не може колите току-така да тропат.
Публикувано на: 02 Юни 2010 21:22
от kkostov
Здрасти . Аз имам ярис 1.4 д4д имам сащия проблем при смяна на предавките се чува чукане (лопване) вапреки че си пускам саиденителя плавно в сервиза ми казаха че на колата и няма нищо аз обаче мисля че има проблем някои можели да каже какав е проблема с защо се чува това чукане
Публикувано на: 02 Юни 2010 22:21
от sacho7803
kkostov написа:Здрасти . Аз имам ярис 1.4 д4д имам сащия проблем при смяна на предавките се чува чукане (лопване) вапреки че си пускам саиденителя плавно в сервиза ми казаха че на колата и няма нищо аз обаче мисля че има проблем някои можели да каже какав е проблема с защо се чува това чукане
колега щом в сервиза са ти казали че нямаш проблем какво очакваш да ти каже аудиторията тук biggrin.gif и моята откакто я взех от витрината на магазина така си лопа.а дори и не само при пускане на съединитела а и при превключване от 1-ва на 2-ра.лопа по зле от........незнам с кво да го оприлича--няма такава кола.както бях споменал по-горе точно така лопа разбита ск.кутия без масло.някои колеги споменаха че е нормално както и са ти казали в сервиза......явно че е нормално за тойотите.аз колкото кенефи съм карал милионници такова лопане не е имало.аз в сервиза на тойота не съм питал няма и да питам.имам още 2 години гаранция....ръчкам умишлено скоростите като на газка или зил-или ша я строша или не знам.но по-зле не вярвам да стане.та тогава ще отида нещастниците да ми уважат гаранцията.ако ми се праят на шутове ....ша минат под ножа наречен защита на потребитела biggrin.gif
Публикувано на: 03 Юни 2010 08:05
от kkostov
в сервиза отначало ми казаха луфт в главинката на феродовия диск но трябва да се разглоби и да се прецени дали е дефектен или аз сам съм си го прецакал също ми казазаха че феродовия диск е консоматив като спирачните накладки и трябва аз в този случаи да си платя ремонта вапреки че е гаранциона колата (феродов диск на саиденителя) има коли на по 180 хиляди и не са сменяли саиденител и немат проблем а при мен от нова го прави
Публикувано на: 04 Юни 2010 08:07
от kkostov
Здр.няколко пати сам карал колата в сервис и то в два различни сервиза на Toyta в парвия казаха че колата има проблем но немогат да ми кажат на 100% какво е съмняваха се че има големи хлабини в деференцяла и ме пратиха в сервиза в София (аз сам от Ст. Загора ) първия пат казаха луфтове в феродовия диск на саиденителя и от там се полочава това чукане и ако искам могат да порачат частите и да го сменят а ако не ме дразни да си карам така и преди да истече гаранцията да го сменя тогава понеже само частите са 1000 лв тази седмица закарах колата в София в сервиза и настоях да ми сменят саиденителя понеже спорет тях тове е дефекта но те запяха друга песен че е вазможно аз да съм си го прецакал и е консоматив и с две думи разбрах че трябва аз да го платя и нама да го поеме гаранцията моля ако някои колега е имал подобен проблем и е ходил в сервис и са му го оправели да пише какво са сменили по колата имам познат които преди доста време ми спомена за подобен проблем и сменили са нещо по скоростната кутия и се оправила щте го тарся тези дни за да ми даде повиче информация някои можели да ми даде савет ако смятам че в сервиза на Toyta ме прецакват как да постапя и каде да си тарся правата
Публикувано на: 04 Юни 2010 21:34
от Bass_Man
А дали не е някакъв сериен проблем с демпферните маховици ?
Публикувано на: 05 Юни 2010 01:05
от Me4oKyX
kkostov - колега, МОЛЯ ТЕ, ползвай малко препинателни знаци, че нямат четене тия твойте безкрайни мнения.... Дори да искам, едвам ти следвам идеята до третия ред и след това направо губя всичкото смисъл! Малко повече старание вкарайте в писането на тези мнения, защото така или иначе е доста трудно да се разберем с този безличен текст, а като напласкяте така всичко едно след друго, без начало и без край, просто става бебе плаче - грамофон свири

Не искам да те обидя или нещо, просто ще е в пъти по-разбираемо и лесно за четене, ако е на правилен български, с разните точки, запетаи и други знаци!

Публикувано на: 05 Юни 2010 01:10
от zi_zi_top
Me4oKyX написа:kkostov - колега, МОЛЯ ТЕ, ползвай малко препинателни знаци, че нямат четене тия твойте безкрайни мнения.... Дори да искам, едвам ти следвам идеята до третия ред и след това направо губя всичкото смисъл! Малко повече старание вкарайте в писането на тези мнения, защото така или иначе е доста трудно да се разберем с този безличен текст, а като напласкяте така всичко едно след друго, без начало и без край, просто става бебе плаче - грамофон свири

Не искам да те обидя или нещо, просто ще е в пъти по-разбираемо и лесно за четене, ако е на правилен български, с разните точки, запетаи и други знаци!

То да бяха само препинателните знаци, с мед да го намажеш...

Публикувано на: 05 Юни 2010 07:42
от kkostov
Здравейте, много се извинявам за грешките, които съм допуснал. Ще се постаря да пиша по-ясно!
Публикувано на: 05 Юли 2010 21:13
от kkostov
Здравейте. Toyota yaris 1.4 д4д. При рязко отпускане на съединителя и при превключване от 1-ва на 2-ра се чува лопванe.
Хлопат вътрешните карета на полуоските, не е съединителя или скоростната кутия.
Проверката става на канал. Автомобила трябва да е на свободна предавка.
Хващате карето и въртите в двете посоки, ако има луфт и чука не е добре.
Също е възможно да е малко греста в карето , разглобявате, почиствате от старата грес и слагате нова.От 125грама до 135грама грес на каре
Публикувано на: 05 Юли 2010 22:16
от sacho7803
kkostov написа:Здравейте. Toyota yaris 1.4 д4д. При рязко отпускане на съединителя и при превключване от 1-ва на 2-ра се чува лопванe.
Хлопат вътрешните карета на полуоските, не е съединителя или скоростната кутия.
Проверката става на канал. Автомобила трябва да е на свободна предавка.
Хващате карето и въртите в двете посоки, ако има луфт и чука не е добре.
Също е възможно да е малко греста в карето , разглобявате, почиствате от старата грес и слагате нова.От 125грама до 135грама грес на каре
не е възможно да е от каретата---нали са нови.ако е на 300 000км да но иначе.....незнам.а мойта лопа дори и на място като натискам-пускам съединитела а тогава каретата са в покой.абе незнам.е ти като сложи грес оправиха ли се.спря ли да лопа???