Страница 2 от 3
Публикувано на: 15 Апр 2010 00:46
от KbH40
Колата е готова!
Тази вечер я взех и доста я побирках...
Сменени:
-Подгревни свещи
-ролки и ангренажен ремък
-пистов ремък
-масла всички
-филтри всички
-два спирачни диска
-накладки
-спирачна течност
-ДЕМФЕРЕН МАХОВИК ;(
-комплект съединител плюс лагера
Остана само предният тампон на щангата която държи двигателя и съединителя, че е леко спукан в едната си част, но другия месец, ще я качиме да го сменят, че пресуших сметката...
Всичко 3376.00 лева
Общо взето, без регистрация, каско и гражданска стъпи на 10 000 лева, ако не беше маховика щеше да е наполовин цената ;(
Както и да е! Поне съм вдъхнал живот за още бая километри

Но стига толкова съм говорил, че утре ще я карам попа да я опее....
Публикувано на: 15 Апр 2010 02:04
от Me4oKyX
Колко ти взеха за маховик и съединителя !?

Публикувано на: 15 Апр 2010 12:34
от Ael
Машала обслужване 3500лв.... Това кола "нов внос" ли е ? Ако е така трябва да си я взел за 2000лв с докарването за да ти дойде няква сметка като теглиш чертата накрая ...Щото знаеш дори и сега след основния ремонт че тази кола струва далеч далеч от 10к лева

Публикувано на: 15 Апр 2010 15:10
от PoluZaSpaL
Спирачна течност - 100лв.
Труд за доливането - 150лв.
..така може?
Публикувано на: 16 Апр 2010 09:22
от KbH40
Ами съединителя плюс маховика и труд с части от Аутоплюс и малко разправии ми излезнаха 1510/само маховика/+629 лева/съединител и труд/
Публикувано на: 16 Апр 2010 14:15
от Me4oKyX
ЕВала! МАШАЛА!!! Ей това се вика печалба......
Хора, що не четете преди да правите такива работи?!! Маховик и съединител струва 700лв с доставка от Англия и гарантирано е СУПЕР качество..... NATIONAL - сериозна марка, която в България се предлага само от ХЕЕД ..... Но щом имате пари бол, трошете ги..... После мрън, мрън..... Не МАЙ се опитват, ами направо са те минали..... А и така кат чета и гледам, дори дорбоволно си се навел и разтворил бузки......
НЕ ИСКАМ да те обидя колега, ама това са НЕНОРМАЛНИ суми.... При положение, че теми за маховици има 100, ти да се навреш да дадеш 2100лв за това...... ЕВАЛА, МАШАЛА, АШКОЛСУН!!!

Публикувано на: 16 Апр 2010 15:37
от Dizzle
Ти направо да си беше взел още една кола колега...
Публикувано на: 16 Апр 2010 15:53
от stfn
колега да не ти пука минало свършено, поне ти остава удоволствието че всичко е ново и се надявам да имаш гаранция за частите и ремонта?
Публикувано на: 16 Апр 2010 20:25
от KbH40
В България официалната цена на маховика е 2014,00 лева
Незнам къде го гледаш комплект със съединителя за 700 лева, по-скоро за 700 паунда може /въпреки, че аз цял ден ги гледах по e-bey и други референции от гуугъл за под 638 паунда само маховика, невидях оферта и то БЕЗ ТРАНСПОРТА ВКЛЮЧЕН В ТАЗИ ЦЕНА/! Плюс това като поръчаш от Англия, седиш и чакаш, докато тези части съм ги взел от 12:30 на обяд до 13:30 следобяд!
Марката е SACHS и едва ли са по-назад от тази безизвестна за мен, която си цитирал!
Плюс това демфера се установи за смяна, чак когато се свали съединителя и колата беше подпряна на стенда, ако трябваше да чакам време за внос от някъде, трябваше да му дам 150 лева за монтаж и демонтаж напразно и след това да ги дам отново само защото съм искал да мина тънко...
Като включим нервите, времето загубено и риска от цялата покупка онлайн мисля, че цената е съвсем нормална...
Това че някои хора гледат да минат тънко оттук-оттам и накрая пак са се насадили на пачи яйца, неозначава нищо!
П.П.> Да! Гаранция имам и за частите и за ремонта! Което нямаше да получа при подобна англо-бай-ганьовщина...
П.П.2 >После защо на пазара има трошки...
http://www.sachsperformance.com/EU/sach ... /index.htm
http://www.shop.co.uk/56690/toyota-aven ... 2294601001
Ето и други марки, незнайни самурайски и ага войни...
http://www.partsjunction.co.uk/index.ph ... _id=117830
Публикувано на: 16 Апр 2010 20:44
от slowtraveler
Също мисля, че може да се намери по-евтин вариант, но напълно поддържам Кънчо и навярно в неговото положение бих действал точно по този начин...
Да, даваш малко повече пари, но си решаваш проблема от раз, и без излишно губене на време и нерви...
И след 3-4-5 часа си отново на линия с изправен автомобил....
Публикувано на: 16 Апр 2010 20:55
от zi_zi_top
slowtraveler написа:Също мисля, че може да се намери по-евтин вариант, но напълно поддържам Кънчо и навярно в неговото положение бих действал точно по този начин...
Да, даваш малко повече пари, но си решаваш проблема от раз, и без излишно губене на време и нерви...
И след 3-4-5 часа си отново на линия с изправен автомобил....
+1
Публикувано на: 16 Апр 2010 22:33
от Kiki
Абсолютно съм съгласен с Мечо!
Добре е автомобилът да е в изправност, но защо трябва да се трошат безумни пари за скъпи части, след като има и по-евтин вариант, който е доказано, че е сигурен.
Публикувано на: 16 Апр 2010 23:11
от KbH40
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_200002 ... _1301.html
13405 FLYWHEEL SUB-ASSY
13450‑27010 1CDFTV..CDT220 1 € 691.53
691.53*1.95583 = 1352 лева
150 лева мога да прежаля разлика и да не чакам между 10 дена и 1 месец за доставка и накрая да не получа дори и гаранция за това което купувам!
Публикувано на: 17 Апр 2010 00:23
от IVOtuning
Според мен има някакво объркване .....
ЗА МЕН не е нормално хората да получават 400-500е заплати в Бг и да "оправдават" смешно високите цени (в този случай за механика).
От тези 3350лв поне 800лв са за труд, и като се замислите нищо особено- смяна ангренаж и съединител.. интересно ми е каква е часовата ставка и колко часа са изписали. На мен ми излизат около 4,5 часа за съединител, 2,5 часа за ангр. ремък, 0,7 за смяна на дискове, смяна на масло не повече от 20 мин.....който иска може да сметне часовата ставка.......
Публикувано на: 17 Апр 2010 01:47
от Bass_Man
Иве не си прав баце ! Знаеш ли колко харчи на шефоТ колата , жената , любовницата , децата и тн ?
С тази Испания съвсем си се изкривил

...............