Страница 2 от 2

Публикувано на: 25 Фев 2010 15:14
от CuMo
Одеве специално ровех за това в книжката на карината и не можах да го намеря.

Но в главата ми се върти спомен от подобен текст:
В случай, че е прекъснат ангренажа..... damage is most likely to occur... /т.е. вероятно буталата ще посрещнат клапаните/. Но не можах да го намеря.
Възможно е и това да е важало за първите 4A-FE двигатели, но мен ако питаш - хич да не ти се случва. unsure.gif

Дет'се вика, може една от мотовилките от високите обороти, да ти се е издължила с времето и буталото да цуне клапана... laugh.gif
Бъзикам се разбира се... :whistle:

Публикувано на: 26 Фев 2010 00:17
от Vokil
4A-FE Не удря клапани ако не му е стъргана главата повече от допустимото и не са качени биелните лагери един върху друг :) Независимо от годината на производство. На един приятел 3S-GE на селика 92 година като му сменях ремъка го проверих и също не опряха в буталото като завъртях валовете така че да натискат и 4 клапана на единия цилиндър и првъртях двигателя на ръка.Но съм чел че има коли с 3S-GE и ударени клапани явно при тях е до година на производство.А ремъка трябва да се сменя щото е неприятно да оставаш по пътищата :)

Публикувано на: 26 Фев 2010 08:28
от desotodorov
...ами 3S-FE cool.gif , ама си прав - не стига че оставаш по пътищата ами и без пари оставаш след това unsure.gif ... и после - ми що не ги правят с верига...ми що пък да ги правят - кой ще кОпува ремъци и ролки ??? cool.gif

Публикувано на: 26 Фев 2010 22:52
от Vokil
За 3S-FE съм чел по руски форуми че не удря но лично не съм проверявал пък не обичам да пиша за неща дето не съм ги видял или пипнал :)