Публикувано на: 25 Фев 2010 15:14
Одеве специално ровех за това в книжката на карината и не можах да го намеря.
Но в главата ми се върти спомен от подобен текст:
В случай, че е прекъснат ангренажа..... damage is most likely to occur... /т.е. вероятно буталата ще посрещнат клапаните/. Но не можах да го намеря.
Възможно е и това да е важало за първите 4A-FE двигатели, но мен ако питаш - хич да не ти се случва.
Дет'се вика, може една от мотовилките от високите обороти, да ти се е издължила с времето и буталото да цуне клапана... laugh.gif
Бъзикам се разбира се...
Но в главата ми се върти спомен от подобен текст:
В случай, че е прекъснат ангренажа..... damage is most likely to occur... /т.е. вероятно буталата ще посрещнат клапаните/. Но не можах да го намеря.
Възможно е и това да е важало за първите 4A-FE двигатели, но мен ако питаш - хич да не ти се случва.

Дет'се вика, може една от мотовилките от високите обороти, да ти се е издължила с времето и буталото да цуне клапана... laugh.gif
Бъзикам се разбира се...
