Придворния АутоБилд не пропусна да нахрани Тойота/+статията/

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Публикувай отговор
Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Re: Придворния АутоБилд не пропусна да нахрани Тойота

Мнение от LEXUS » 20 Фев 2010 05:45

zzecov написа:Бих искал с няколко реда да изразя несъгласието си по повод статията във вчерашния брой на Аутобилд, която се казва "Какво става Тойота?". В нея лакеите на фауве не пропуснаха да го забият на тойота за сервизната акция, която се провежда в цял свят.

Като за начало - тойота за мене са добри коли. Съдя по моята (Авенсис 1, закупен 2003г.) - за 70000км., предимно градски пробег не съм имал абсолютно никакви проблеми, возията е стегната, единствено наскоро се появи лек шум в турбото, за който писах в друга тема.
Със сигурност обаче познавам две дузини хора с фаувета и аУдита на различни възрасти и километри, които са оставили по една торба пари на любимата си марка. Дори самите аутобилд класират VW в дъното на своите класации по издържливост при продължителните тестове, така че да се храни тойота за фабрични дефекти е най-малкото доста неморално. Преди време в същото списание имаше статия, точно за vw, които много добре знаят за дефектите на своите автомобили, но нарочно се правят на луди и не желаят да обявяват сервизни акции, а карат клиентите си да си плащат като попове, особено ако е преминала гаранцията.

В друга тяхна статия преди няколко месеца бе анализирана надеждноста на различни модели VW и аУди, и се казваше, че наистина като показатели на чисто нови коли превъзхождат останалите марки (според тях), но в дългосрочен план, след няколко години дефектите които дават тези коли са доста.
Всички знаем, че тойота (и другите японски марки) много им бърка в очите на германците, но ако се зачетем внимателно повечето показатели, по които голф е вечен първенец са толкова субективни и смешни, че направо да ти се приплаче - например "евтини пластмаси", "недостатъчна динамика" и т.н.. Много знаят те колко динамика ми е достатъчна на мене. ма никъде не се споменава, че цените на "народните" коли са да си e*e майката, а един тъп голф струва колкото авенсис, да не говориме, че като си купуваш германец ти дават ламарини, четири гуми, волан и радиоточка, а останалото се плаща.

Още по интересно е твърдението, че "тойота е известна с това, че не е известна с нищо". Е аре па да питам фауветата с кво точно са толкова известни...(освен с вечните си дефекти).
Бил съм няколко път в америка, в близкия изток и не видях никъде масово да се напъват да карат пасати и аУдита. Виж тойоти, хонди и нисани има на кило.
И за да не излезе, че съм някакъв харкор фен искам да подчертая - не съм пристрастен, от коли почти нищо не разбирам, а форумите ги чета за да се забавлявам.

Ще кажа моето мнение и за тойота естествено. Напоследък моделите са с доста странен дизайн, да не кажа грозни, и на първо място въобще не са вълнуващи. Не знам ква е тая упоритост от страна на дизайнерите на тойота. Например ауриса е грозен, а приуса и с курва да ми го продадат няма да го взема. И тоя новия ландкрузер джип ли е, автобус ли е?. Дори и корейците разбраха, че трябва да правят по спортно изглеждащи коли, с по-агресивен дизайн. Ще кажете, такъв дизайн е преходен, бързо се изтърква. Ми аз предпочитам колата ми да изглежда като новата мазда 6, отколото като аурис, пък като ми писне ще я продам. И аре стига с тия масивни врати. Всичките коли им приличат на тухли на колела. Ма никакъв финес няма в новите тойоти (лично менение). Но и "вълнуващия" Тигуан за мене прилича на ебаси козунака, да не говорим че отзад човек със зимно палто трудно сяда.

Още нещо - марката бе известна с високото си качество. напоследък чета все по често по форума за технически проблеми, мои приятели с авенис 2 например също доста се оплакват - тука немците донякъде са прави.
И на последно място. Абе много си повярвах с ценичките бе. Неможе един RAV4 да ми струва майка си и татко си а вратата му да лопа на тенекия още в магазина. А след 10000км. по софийските улици?. Неможе приуса да почва от 50000лв. Ама бил екологичен. Ми дреме ми на сайдера, не ме кефи и толкоз. А IQ-то. Ебахти ташака, че и за 30 хилки... А кво да кажем за сервизното им обслужване? От всяко нещо искат кинти да вземат. Например на мене ми взеха такса за прехвърляне на автомобила от 60лв., като се има впредвид, че той бе напълно изплатен и моите взаимоотношения бяха с нотариуса (респективно държавата), а не с ТМ ауто.

И за да не ставам досаден бих казал, че следващата ми кола може да не е тойота, може даже да не е японска, но определено няма да е и фауве.
Гледай сега, колега, Ауто Билд още не съм си го купил ,за да прочета по какъв начин хранят Тойота, но ако е оповестяване на сервизната акция и учудване как е възможно най-здравата марка да допусне грешка, няма лошо. Трябва да прочета как е представен въпроса.
Фолксваген действително са бъкани със заводски дефекти, които са за сметка на клиентите им, Фолксваген действително ги кара да си плащат като най-големите балами. Не стига ,че Фолксваген на цялата си трошливост, липса на модерен дизайн/той буквално е еднакъв от 20 години и всичките им коли изглеждат като от 92 година/ са по-скъпи, ами и се трошат като луди и Фолксваген изобщо не поемат отговорност за категоричните си заводски дефекти на скъпите им ретро коли. Фолксваген и Ауди нито като нови,нито като стари превъзхождат японските си аналози. Това, че немските превъзхождали японските е промиване на мозъци от Авто-Билд. Извинявай, но Тойота IQ е уникално замислен автомобил с класи над Лупо,Смарт!!! Ярис предлага най-обширно вътрешно пространство при най-малко заето място-перфектен за градска кола--Конкурентите му почти влязоха в класа на Аурис и Голф!!! Един Приус е без аналог като мощност-големина-разход-емисии-технология-гаранция!!! Един Лексус LS600h е по-голям,по-удобен и с повече екстри за комфорт и много по-модерна двигателна и всякаква технология от смешно стоящата до него пенсионерски изглеждаща/особено отзад/ Mercedes S-class“Ама била малко по-динАмична--абе кой е тръгнал да се състезава по завоите с тия луксозни лайнери-ходи им го обясни на еснафите-германци,които цял живот си купуват собствените коли без една екстра вътре базови като пушки.

Само че Лексус има най-ефективните двигатели коне от кубатура,с най-малко вибрации и най-безшумните в целия свят-безспорен коз на Лексус-изключително важен особено в луксозния клас.
Ами Ауто Билд твърдяха,че Фокус е с най-доброто пътно поведение в класа--вчера чета Ауто Мотор унд Спорт и там Фокус го изкараха 3-ти по пътно поведение,трябва да видя кой го изпревари!! Ауто Билд са като фанатици-- Голф ,та Голф- Голф е най-назадничавата кола на планетата,с най-еднаквия и безличен тъп дизайн,ноооо имал качествени пластмаси--това си е тяхно мнение-пластмаси кола не карат-като висят в сервизите за сметка на клиентите си пластмасите хич не ги е еня някой. Гледай колко трябва да си тъп,за да сложиш пластмасите като по-важни пред качествената,здрава кола,която ще ти върши работата,за която си я купил!!! Това само тъп германец може да го каже, аз не знам ядат ли ги тия пластмаси,душат ли ги,или си гледат в пътя и карат.Само че на Аурис пластмасите са 80-90% напълно рециклируеми, докато Фолксваген,типично за тяхната неефективност, са стандартни.
Авенсис категорично според мен има по-качествено табло и пластмаси от Пасат,както и Лексусите имат уникално качествени табла и тапицерии сравнени с Мерцедес,Ауди и така. БМВ са най-евтино изглеждащи. Да не говорим,че при Лексус фугите са толкова малки и перфектно съчетани с любов към детайла,че германците трябва да стоят мирно.
Тойота са известни с много все важни и полезни неща- Най-важното за една кола- Тойота са известни със здравината си, Фолксваген-обратно.
Тойота са известни с авангардните автомобилни технологии! Тойота са известни като лидер при екологичните коли. Тойота е известна с това,че създаде луксозна марка 1989 година--Лексус и напук на всички надути германски луксозни фирми,буквално ги изхвърли от най-големия и богат пазар в света--САЩ,където същият Лексус/без традиции,хахах/ 10 години поред е номер 1 по клиентско задоволство.Този Лексус, при разработката на който японците са казали,че трябва да надвишава качествата на основните му конкуренти от Европа-Мерцедес,Ауди,БМВ, като има по-ефективни двигатели,по-безшумни,по-ниско челно съпротивление, по-нисък разход при съпоставима мощност,изклчючителна здравина и надеждност,номер 1 клиентско обслужване. Всичко това Лексус го постигна и за няколко години стана номер 1 на независим пазар-САЩ. Напук на големите традиции без покритие в реалния живот на Мерцедес примерно,които си останаха само със самочувствие без покритие и без продажби в Щатите/рязко намалели/
Напук и на предубедените тесноскроени тъпчовци,които повтаряха,че японските коли веднъж се трошали,ама здраво и не подлежали на ремонт,щото били капсуловани,дрън ,дрън,та пляс,аа ,и нямали традиции,та затова ,видиш ли , не можели да бъдат по-добри от Мерцедес,хаха,едно голямо ХАХА.Фактите посочиха друго.
По същия начин днес се плюе Приус-бил грозен-ама на мен ми харесва,и то много-един интелигентен,аеродинамичен,авангарден и ефективен дизайн. В сащ се избиват да го купуват,и го харесват,верно не е правен за европееца,който е свикнал колите да приличат на високи табуретки като Астра и Голф--за мен те са уникално грозни,анти-аеродинамични,със смешни къси задници и предници като тухли четворки,аа и са високи около 4 метра-особено Астра.
Само че Приус отново се изплюва на предубедените тесноскроени лаици,които бълват дезинформирани глупости. Мерцедес последваха примера на Тойота и Лексус и направиха хибрида на S клас--разбира се, жалък,с жалък електромотор с 20 к.с. при купе 2 тона,с жалки конски сили,с жалка скоростна кутия,с жалко изпълнение на цялата система.При пряко сравнение с Лексуса LS600h, Мерцедес е пълно недодялано дърво ,превклюващо от ел.мотор на двигател с осезаеми тласъци на жалката ,несинхронизирана към хибридната им система ск.кутия. Ето това покзават "великите" традиции на Мерцедес- една кръгла нула!


Сега за Тойотите:

Дизайнът накрая изпълни безсмислените желания на европейците - Тойота да се отличавала от другите и да имала свое лице.Ето-има го-типично европейско с японски черти.
Масивни врати се харесват-масивни се предлагат-просто е. Аурис фейслифт вече е нагоден! Погледни го. Действително Аурис не е красавец, но той се цели директно в най-скучната кола на планеттата -Голф. Голф се купува с тоя безличен дизайн,Тойота ще продължат да настъпват в тази насока. Те винаги взимат на прицел Бестселърите в даден клас.-/В случая бестселър за Европа е Голф/
За РАв4--РАВ 4 е най-здравият SUV в класа си-един изключително надежден джип,той е основател на този клас,той е бестселърът,нормално е да му се искат най-много пари-- има търсене, и то голямо. Също така нормално е Тигуан да имитира РАВ4-всички основни линии на Тигуан са вдъхновени от РАВ4,само че Тигуан е изпуснал спортния вид и изглежда крайно пенсионерски и нединамично-отвратителен--освен това таблото му е най-евтината проста пластмаса-директно взето назаем от Голф Плюс!!! Кади има още по-отвратително табло-абсолютно твърда евтина сива пластмаса,или черна, навсякъде е твърда пластмаса-какво качество ,кви пластмаси,това никога не го казват от Авто-Билд. А за дизайна на Кади изобщо да не говорим-фургон с дизайн от 88 година. Ами една Превия до него е като космически кораб,нищо че е 93-та година дизайн.


А пък Приус за тая технология,която ти дава и японска сглобка с тая безшумност и разход под 4/100 при 136 коня и емисии 90 гр/км. 50000 лева е направо евтин. Абе една Джета ти излиза 45000-47000 лева с тия екстри,и то не всички, и вибриращ дизел и много по-висок разход,и сажди.. Айде стига ,те не могат да се сравнят, Приуса е и с 6 години гаранция.
IQ в момента е най-добрата кола в класа на супер-малките- много по-добра от Смарт. Много по-качествен интериор,по-удобна,по-комфортна,по-гъзарска. Тойота знаят какво правят и знаят защо и къде са я позиционирали. Не се сещам за техен провал при малките коли.

Хвани прочети не секции по форуми толкова с единични случаи,а хвани прочети статистиката на германците от ТЮВ--и тази година Тойота имат най-много коли сред най-здравите. Всички коли на Тойота са най-здрави в класовете си. Авенсис 2 също е много здрав-питай КИКИ,той пък ще ти каже ,че не е влизал в сервиз вече 160000км./ако не се лъжа толкова му е колата/
Така че единични случаи много-гледай статистика на базата на хиляди бройки от всеки модел--ТЮВ

За сервизното обслужване и за това,че искат да взимат кинти от всичко, отговорни са не Тойота, а техният дилър Инчкейп-ТМ Ауто.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

penywise
Мнения: 114
Регистриран на: 17 Фев 2010 14:44
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от penywise » 20 Фев 2010 16:06

Прочетох ви коментарите, както и статията. Мога да кажа няколко неща.

В България има 2, или 3 собтвеника на Toyota Prius.

На колегата горе дето каза "50,000 кво е, нищо не е за тия екстри" - Абе тука е България. Аз за 50,000 ще си купя 3 Пежа чисто нови.
Кога на българина му се вдигна толкова стандарта на живот, че почнахме да избираме скъпите удоволствия, понеже на правела "150грама CO2, ами 80" (примерно).

Тойота не е нито най-евтината, нито най-сигурната, нито най-качествената кола, разбира се изключвайки високия им клас автомобили. Лидери в продажбите на автомобили в световен мащаб са главно заради фирмената им стратегия - Just in time, 0 дефекти.

Докат Шкода държат по над 100 налични автомобила на склад, които се амортизират, обезценяват морално и технически - и те се чудят кви промоции да набутат, че да се отърват от тях - Тойота си ги имат автомобилите Just in time - което им спестява милиони от складови разходи както за автомобилите, така и за резервните части.

В стремежа си да се достигне ниска цена вече се компенсира с качеството на автомобилите. Имате възможност за 10,000-12,000 лева с ДДС да си вземете автомобил на 10,000-20,000км пробег. Аз на това му викам чисто нов автомобил.

Ако ще си говорим за дизайн, мощност на двигатели, сигурност на пътниците, цялостно качество на автомобила, шофирането, сигурността, класата и цената - има къде, къде по-висок клас автомобили.
Мерцедес, Ролс Ройс, Кадилак, Dodge, Крайслер, Кадилак, Курвет, Ягуар, Мазерати, Маибах, Понтиак.
НЕ казвам, че за 50,000 ще можете да си позволите всяка от тези марки, но... Приус за 50,000... Сол Плюс изпълнението му струва близо 62,000 лева. За тия пари чисто нова C-класа си купува човек...

Не съм особен привърженик на нито една марка автомобили, въпреки, че за мен истинската страст, мечта и цел е Тойота Land Cruiser.

И все пак:
- Колко марки автомобили има в света?
- ВСИЧКИТЕ тези марки някак си успяват да стигнат до пробег от 300,000-500,000 километра, нали?
- Колкото и да се псува по Рено, Дачия, Киа и Шевролет - явно и тези марки някак си успяват да правят 500к пробег и да държат продажби

С някакви елементарни познания по икономика и маркетинг... майната му на тва - с COMMON SENSE само, ако простия ПОТРЕБИТЕЛ седне и се замисли малко - Коя марка има сметка да му продаде нещо, което няма да се сервизира след това? Кой има сметка да ти продаде здрава кола, която няма да има следпродажбено обслужване?

Най-продавания автомобил в света? На достъпна цена? Здрав, прав и корав?
Супер, не отричам - ма като отидеш в сервиза и ти режат главата от кръста!

Всеки е тръгнал да се "бори" с мнението на останалите, че "еди коя си марка е много по-добра, тя мисли за потребителите, мисли си за клиентите - дава ти здрава кола, за цял живот!".
Е да, ама не - bottom line-а е ПЕЧАЛБА. За всички ПРОИЗВОДИТЕЛИ. НЕ за вас!

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Re: Придворния АутоБилд не пропусна да нахрани Тойота

Мнение от Kiki » 20 Фев 2010 17:26

LEXUS написа: Всички коли на Тойота са най-здрави в класовете си. Авенсис 2 също е много здрав-питай КИКИ,той пък ще ти каже ,че не е влизал в сервиз вече 160000км./ако не се лъжа толкова му е колата/
176 000км. Дай боже още толкова да не влиза в сервиз. smile.gif
Обиколила е цяла Европа и Мала Азия надлъж и шир и вика само: дай нафта! biggrin.gif
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

Аватар
Headless
Мнения: 22
Регистриран на: 09 Дек 2008 12:58
Местоположение: Бургас, mango's paradise

Мнение от Headless » 20 Фев 2010 18:22

Имам само един отговор за дебилите от родния Аутобилд и за всички други, които мислят, че коли се произвеждат само в Германия, а той е на аватара ми :thefinger: :stfu: :cyclops:
youth of the nation

Аватар
miLen4o
Мнения: 1033
Регистриран на: 21 Юли 2007 18:42
Местоположение: Плевен
Обратна връзка:

Мнение от miLen4o » 20 Фев 2010 20:20

kopeldaka написа:
miLen4o написа:.По добре един TopGear отколкото смотания АутоБилд. mad.gif
Колега кое му е по-доброто, като Топ Гиър не спират да си хвалят английските коли, независимо от това дали струват или не, почти винаги в техните тестове на първите места са английски коли, един вид избиване на комплекси или за стимулиране на родното производство или кой знае за какво.
Мда колега и ти си прав до някаде ,ама в краина сметка няма да си купуваме нищо и готово:)
A car without TURBO is like a man without BALLS!

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 20 Фев 2010 21:50

penywise написа:
В България има 2, или 3 собтвеника на Toyota Prius.

...................
Това е тотално невярно твърдение !
Също така цените на Пежо :
PEUGEOT 207 SW
SW PREMIUM 1.6 E/120 31 307 лв. с ДДС
SW PREMIUM 1.6 HDI/110 FAP 34 446 лв. с ДДС

Prius въобще не е в класа на 207 и е с доста голямо оборудване стандартно !

Ако вземеш 107 с дръжки на джамовете , часовник на оборотомера и с някакво мижаво моторче може и да вземеш 3 броя за един Приус ?!?!
Ама айде да сравняваме ябълки с ябълки и то едно и също качество .

Иначе принципно си прав , че масовия човек в БГ не може да си позволи Приус ама за това не са виновни марсианците или Тойота !

Аватар
miLen4o
Мнения: 1033
Регистриран на: 21 Юли 2007 18:42
Местоположение: Плевен
Обратна връзка:

Мнение от miLen4o » 20 Фев 2010 22:04

Абе Приус си е Приус.Това е ненадминат хибрит и с този разход и с тези екстри които има мисля ,че парите са си добре.
A car without TURBO is like a man without BALLS!

PESHO OT MARS
Мнения: 863
Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
Местоположение: София

Мнение от PESHO OT MARS » 20 Фев 2010 22:56

LEXUS пич вземи да смениш дилъра че от лилавия прах те обзема мания за величието на Тойота и има реален шанс да си повярваш.

Тойота не са това което трябва ше да са приемете го. Новите им коли (поне тези за европейския пазар) като дизайн са няма такава скръб. Относно здравината им това е според зависи тук май се подвизаваше един пич дето хвърли Авенсиса и се качи на Мазда 6 ако не се лъжа нещо. Почакайте да минат едни 200-250 хил. км. и ще почнат да се окотват турбини при турбодизелите от качествената ни нафта (като на всеки друг производител). Приуса за мен си е безмислен автомобил една псевдо заигравка с екологията.

Относно ВАГ те нито са по-добри нито са по-лоши от другите на пазара, като цяло в съвременния свят трябва да спреме да робуваме на марки а да търсим модела който ни пасва най-добре и то на най-добрата цена.

Ауто билд аз не го намирам за придворно списание на ВАГ а за проститутка която пише за този който плати най-много, преди време това беше Мазда. Мазда 6 да е безупречен автомобил това беше виц някакъв (базиран на 20 служебни Мазда 6 купени чисто нови базови т.е. без излишни развалящи се екстри и резулата беше точно толкова добър колкото и ако бяха може би Хюндай)

Така че ми се струва че редно да гледаме малко по-отгоре и трезво на нещата без да изпадаме в див фанатизъм. Защото в тази връзка емоционална спортна нова Тойота от години не съм виждал, виждам една шир потреба каквато беше така оплювания ВАГ в края на 80-те и началото на 90-те години.

И в крайна смета Тойота се е усрала веднъж че е допуснала такова нещо и второ че се е размирисало а изпусната такава новина извън контрол в САЩ ще им коства много но ще си го изсърбат за другия път да си знаят.
(за справка AUDI5000)
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V

penywise
Мнения: 114
Регистриран на: 17 Фев 2010 14:44
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от penywise » 21 Фев 2010 01:55

miLen4o написа:Абе Приус си е Приус.Това е ненадминат хибрит и с този разход и с тези екстри които има мисля ,че парите са си добре.
С Полото на жената, 1,9 чист дизел SDI си докарваме 4,4 извънградско и до 5,0 градско, София. ermm.gif

Къде му е това ненадминато величие на тоя Приус за тия 50,000-62,000 лева?

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 21 Фев 2010 02:31

penywise написа:Прочетох ви коментарите, както и статията. Мога да кажа няколко неща.

В България има 2, или 3 собтвеника на Toyota Prius.

На колегата горе дето каза "50,000 кво е, нищо не е за тия екстри" - Абе тука е България. Аз за 50,000 ще си купя 3 Пежа чисто нови.
Кога на българина му се вдигна толкова стандарта на живот, че почнахме да избираме скъпите удоволствия, понеже на правела "150грама CO2, ами 80" (примерно).

Тойота не е нито най-евтината, нито най-сигурната, нито най-качествената кола, разбира се изключвайки високия им клас автомобили. Лидери в продажбите на автомобили в световен мащаб са главно заради фирмената им стратегия - Just in time, 0 дефекти.

Докат Шкода държат по над 100 налични автомобила на склад, които се амортизират, обезценяват морално и технически - и те се чудят кви промоции да набутат, че да се отърват от тях - Тойота си ги имат автомобилите Just in time - което им спестява милиони от складови разходи както за автомобилите, така и за резервните части.

В стремежа си да се достигне ниска цена вече се компенсира с качеството на автомобилите. Имате възможност за 10,000-12,000 лева с ДДС да си вземете автомобил на 10,000-20,000км пробег. Аз на това му викам чисто нов автомобил.

Ако ще си говорим за дизайн, мощност на двигатели, сигурност на пътниците, цялостно качество на автомобила, шофирането, сигурността, класата и цената - има къде, къде по-висок клас автомобили.
Мерцедес, Ролс Ройс, Кадилак, Dodge, Крайслер, Кадилак, Курвет, Ягуар, Мазерати, Маибах, Понтиак.
НЕ казвам, че за 50,000 ще можете да си позволите всяка от тези марки, но... Приус за 50,000... Сол Плюс изпълнението му струва близо 62,000 лева. За тия пари чисто нова C-класа си купува човек...

Не съм особен привърженик на нито една марка автомобили, въпреки, че за мен истинската страст, мечта и цел е Тойота Land Cruiser.

И все пак:
- Колко марки автомобили има в света?
- ВСИЧКИТЕ тези марки някак си успяват да стигнат до пробег от 300,000-500,000 километра, нали?
- Колкото и да се псува по Рено, Дачия, Киа и Шевролет - явно и тези марки някак си успяват да правят 500к пробег и да държат продажби

С някакви елементарни познания по икономика и маркетинг... майната му на тва - с COMMON SENSE само, ако простия ПОТРЕБИТЕЛ седне и се замисли малко - Коя марка има сметка да му продаде нещо, което няма да се сервизира след това? Кой има сметка да ти продаде здрава кола, която няма да има следпродажбено обслужване?

Най-продавания автомобил в света? На достъпна цена? Здрав, прав и корав?
Супер, не отричам - ма като отидеш в сервиза и ти режат главата от кръста!

Всеки е тръгнал да се "бори" с мнението на останалите, че "еди коя си марка е много по-добра, тя мисли за потребителите, мисли си за клиентите - дава ти здрава кола, за цял живот!".
Е да, ама не - bottom line-а е ПЕЧАЛБА. За всички ПРОИЗВОДИТЕЛИ. НЕ за вас!
В България,първо, няма 2-3 собственика на приус,а стотици.
Тука като е България какво от това-трябва да ги подаряват ли?Това е технология,а не евтин дизелов двигател.Ти имаш ли представа колко техническа мисъл е налята в Приус и колко е евтин за технологията ,която получаваш. Значи разход 3-4/100км. ,безстепенна ск.кутия с джойстик,6 години гаранция и куп екстри,led светлини и т.н. и да ти го дадат за 5 лева ли. АМи какви 3 пежа ще си купиш за 50000лева от класа на Приус??? Никакви.. Пежо на всичкото отгоре 2 седмици е в сервиза,една го караш, имат и грандиозни гаранции от 2 години, а екстри и ефективност в разхода по-малки от Приус.Вземи си и десет Пежа,само че нито едно не може да е като Приус,просто пежо нямат технология за нищо,освен за тракащите им дизели,които сутрин зимата палят от 3-ти път. Моля те,погледни ценовите листи на фирмите и тогава коментирай цени:
http://www.volkswagen.bg/files/bg/downl ... ei/430.pdf
Фолксваген искат за джета с екстри почти като Приус 51000 лева с тракащ дизел и по-висок разход!!! Къде е Джета...къде е високотехнологичният Приус??? Джета изглежда като снимка от картичка от 95-та година,толкова е старомодна.

Няма фирма,която да е "най-" по всичко! Никой не твърди това. Тойота е най-успешната кола,защото японците са съчетали най-добре максимално много неща по най-оптималния начин,т.е. те са хванали най-добре посланията на клиента по цял свят и са му предложили най-цялостен продукт според неговите очаквания. Здрав,солиден,издръжлив,надежден,качествен,икономичен,високотехнологичен,изпитан,практичен,достатъчно динамичен,достатъчно симпатичен автомобил с добро сервизно обслужване и гаранции. Само част от нещата ти изброявам. За това Тойота е номер 1. Не най-евтината кола е станала номер 1 в света,нито най-бързата,нито най-красивата,нито най-скъпата, а най-мъдро направената и най-добре отговарящата на изискванията на потребителите. Това е правела винаги Тойота.Корола е най-продаваният автомобил в света,Ланд Крюзер е най-продаваният СУВ в света.

Стремежът за ниска цена на автомобилите е съществувал винаги,той не е от днес,нито от близките години. През 70-80-те години никоя фирма не е имала стремеж за висока цена на колите си!! И тогава всички са се стремяли да продават на изгодна цена. Твърдение,че производител продава някои модели на ниски цени,като спестява от тяхната здравина, никога не е важало за Тойота. Така че стига с тия клишета. Имам чувсътвото,че се редувате във форума един след друг новите потребители да пишете заучени фрази. Никой на никаква информация не се обосновава,но твърди,че сега качеството намаляло. Може да има лек спад,но това са нормални цикли.Обективно и днес Тойота прави най-здравите коли в света,както и преди 25 години!

Мерцедес на един ред с Ролс-Ройс и Мазерати да ги сложиш някак не върви.

Цитат:""Ако ще си говорим за дизайн, мощност на двигатели, сигурност на пътниците, цялостно качество на автомобила, шофирането, сигурността, класата и цената - има къде, къде по-висок клас автомобили.""
Ами ,ако си говорим за тия неща-действително има Лексус,Мерцедес и т.н. Но ти може би не знаеш,че Тойота имат суперлуксозни лимузини с V12 двигател,която е в класа НЕ НА Мерцедес,а най-високия клас- този,в който е Ролс Ройс!

Така ,как може да сравниш базов Мерцедес с Приус топ изпълнение, със слънчеви батерии,дистанционно за климатичната система,LED светлини,автоматично паркиране,Приус е автоматик просто казано,а базовата C-класа с ръчка за скорости и т.н... Това са несравними коли.Приус е много по-модерната ,ефективна и добра кола. Има много по-голяма гаранция от 6 години,има по-нисък разход с 1-1.5 литра на 100 км.,а в града е недостижима с разход около 3-4 /100км., C class градско ще дава поне 7/100км.,т.е 2 ПЪТИ по-висок разход!!!
Приус паркира сам!! И това ти влиза в цената!!! А на C-class само лака металик й е 1500 лева над 60000лева!!! Без да има и частица от екстрите на Приус,камо ли да паркира сама.

Изобщо как може да сравняваш тия две коли.Приус е по-добрата и оборудвана кола .


По въпроса с марките в света-- Всяка продава,всяка печели,но продава локално и локално печели. Тойота продава и печели/или губи в тази криза/ глобално,за това е най-мощният и богат автомобилен производител в света,затова Тойота е най-скъпата автомобилна компания в света, затова работниците в заводите на Тойота получават най-високите заплати в световен мащаб в тази сфера.
Та,всяка марка,както си забелязал, продава някви бройки,само Тойота обаче продава по 10 млн. коли годишно.Всяка марка продава по някоя броя в европа,само Тойота продава много глобално.Та така, от компании до Тойота има разлика оттука до луната. Самата система на производство на Тойота се изучава по университетите/системата ТПС/,която изведе Тойота от малка фабрика за тъкачни машини до най-големия и с най-силна репутация авто-производител в света.Това отличава рязко Тойота от останалите марки, които са локални играчи.
Всяка кола на всеки производител/за Лада не знам/ би трябвало да издържа двигателя поне 300000км.,в това не виждам нищо чудно. Всички правят здрави двигатели, с малко изключения,но колата е сбор от хиляди части,които трябва също да са изправни, то не е само двигател. Таксиметровите шофори от ОК в БГ вече не карат Опел,а само Хюндай,въпреки че Опелите ги вземаха също с големи отстъпки,но това е естествен отбор-Хюндай предлагат по-добрите коли за тази дейност,а и са здрави,много са ми казвали за 800000км-1млн. километра без да са отваряли мотора. Отделно колко безшумно и без вибрации работят и Елантра, и Соната. В Елантра повече съм се возил и в изправна такава на светофар на празен ход вътре е невъзможно да чуеш и разбереш,че двигателят работи. Докато във Вектра се чува винаги и не е така добре балансиран двигателят.

Дачия си е бюджетен автомобил-карал съм стара дачия-и тя се чупеше всяка седмица,всичко се строши.
Логан,Сандеро не знам,но Дачия Нова също е трагична таратайка.Дачия според мен е най-трошливата кола в света,ама много се чупят
Киа си е супер-7 години гаранция не се дават,ако колите ти се чупят! Няма икономическа логика. Уважавам Киа и Хюндай,те вървят точно по пътя на японците,което е правилно,непрекъснато повишават качеството си, а еталон им е Тойота/самите Хюндай го казват,че се стремят към качеството на Тойота/ Така Хюндай и Киа непрекъснато си увеличават продажбите,имат чудесни модели-раздвижени,хубави.

Кой има сметка да ти продаде здрава кола ли???
Ами,този,който държи на името и репутацията си,която му води клиенти и така му носи пари. Мерцедес преди 15 години понижиха качеството и здравината на колите си ,което им изигра лоша шега.

Тойота и преди,и днес продава здрави коли.Ето кой продава здрави коли!
А в кой сервиз и за какво ти режат главата?

Bottom line-a е печалба за всяка търговска дейност,което обаче не я прави некачествена,некоректна,лъжлива. Тойота имат по-ефективно производство,което им позволява да произвеждат по-качествени коли на по-ниска цена--по-ефективна работа.Изхвърляне на възможно всички дейности/muda/,които не носят добавена стойност на клиента,докато при другите марки клиентът плаща и тези дейности,които не му носят нищо за парите му.
Проблемът ти е,че слагаш под общ знаменател всички марки,всички култури,всички производствени системи. Така е лесно да се говори на ангро,но не по същество.

А и самият bottom line ПЕЧАЛБА НЕ изключва качествена услуга.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 21 Фев 2010 03:50

PESHO OT MARS написа:LEXUS пич вземи да смениш дилъра че от лилавия прах те обзема мания за величието на Тойота и има реален шанс да си повярваш.

Тойота не са това което трябва ше да са приемете го. Новите им коли (поне тези за европейския пазар) като дизайн са няма такава скръб. Относно здравината им това е според зависи тук май се подвизаваше един пич дето хвърли Авенсиса и се качи на Мазда 6 ако не се лъжа нещо. Почакайте да минат едни 200-250 хил. км. и ще почнат да се окотват турбини при турбодизелите от качествената ни нафта (като на всеки друг производител). Приуса за мен си е безмислен автомобил една псевдо заигравка с екологията.

Относно ВАГ те нито са по-добри нито са по-лоши от другите на пазара, като цяло в съвременния свят трябва да спреме да робуваме на марки а да търсим модела който ни пасва най-добре и то на най-добрата цена.

Ауто билд аз не го намирам за придворно списание на ВАГ а за проститутка която пише за този който плати най-много, преди време това беше Мазда. Мазда 6 да е безупречен автомобил това беше виц някакъв (базиран на 20 служебни Мазда 6 купени чисто нови базови т.е. без излишни развалящи се екстри и резулата беше точно толкова добър колкото и ако бяха може би Хюндай)

Така че ми се струва че редно да гледаме малко по-отгоре и трезво на нещата без да изпадаме в див фанатизъм. Защото в тази връзка емоционална спортна нова Тойота от години не съм виждал, виждам една шир потреба каквато беше така оплювания ВАГ в края на 80-те и началото на 90-те години.

И в крайна смета Тойота се е усрала веднъж че е допуснала такова нещо и второ че се е размирисало а изпусната такава новина извън контрол в САЩ ще им коства много но ще си го изсърбат за другия път да си знаят.
(за справка AUDI5000)
Аз кой дилър ще сменя,не мисля,че е твой бизнес.

Дизайн на едни им харесва,на други не.
Тойота обаче е над останалите производители като здравина безспорно- аз няма кво да чакам 200000-250000км. да гледам турбини ,Тойота не хвърля турбина на такива малки километри,няма кво да чакам,кой да чакам? Те германските техници и механици са изчакали и проверили хиляди дизели Тойота и от другите марки и всичко е отразено в ясната статистика на германските задължителни технически прегледи ТЮВ чупи ли се ,не се ли чупи,колко се чупи ит.н..Тойота и нови,и стари модели все са по първите места и са най-здрави в класовете си. Това за ТЮВ.

Ако искаш, виж и друга организация,този път зад окена Consumer reports една от най-сериозните организации,занимаващи се с качеството и здравината на колите-Тойота е окупирала първите места,/изобщо не лъжа,нито съм фанатик/,,погледни и прегледа на качеството на авто-билд,само Тойота и Мазда печелят,,, погледни 100000км. тестове на Авто Билд-първи са Мазда 5 ,Тойота Приус,БМВ 130,ами най-комплицираната и високотехнологична кола е Приус и е много здрав. И още други източници мога да ти дам. ти обаче говориш празни приказки,необосновани на никакви данни. Така най-лесно се говори,но нищо не се казва.
Приус за теб може да е безсмислен,но за 2 млн. негови клиенти е много смислен и полезен.Сега дали ти си по-умен от тези 2 милиона хора,или те са големите глупци,че са си хвърлили парите , ти прецени. Може би си прозрял нещо,което милиони не могат да прозрят.
Приус е уникално високотехнологичен,здрав,надежден,безшумен,екологичен,модерен автомобил с 6 години гаранция. Кое е безсмисленото-че харчи градско ,доказаха го и журналисти и колеги от форума на тест драйв градско дава 3.2-4.0/100км. разход!!! При 132 коня кола с нормални размери,а не Поло със 75 коня куц дизел. Приус е без конкуренция в класа си .Градско никой не постига такъв разход!!! Емисий 90гр./км.!! а не да изхвърляш през ауспуха на някое Поло или Голф 6 дизел сажди като някой текезесар по пътищата.
Фолксваген Ауди имат много заводски дефекти-ти явно нищо не знаеш--дефекти,които не се покриват от удължена гаранция--разбити легла на дюзите на демодираните помпа-дюза дизели,спукани цилиндрови глави на дизелите,замръзващи 1.0 мотори на Поло/Лупо и т.н. и не се покриват от грандиозната гаранция на Фолксваген и Ауди от цели 2 години. Така че Фолксваген Ауди са много назад,

Като не си виждал емоционална спортна Тойота,ето виж един емоционален суперспортен Лексус-- Lexus LF-A Нали не искаш ширпотреба!
http://www.tuning.bg/avto-novini/lexus- ... ropa-14961
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 21 Фев 2010 04:06

penywise написа:
miLen4o написа:Абе Приус си е Приус.Това е ненадминат хибрит и с този разход и с тези екстри които има мисля ,че парите са си добре.
С Полото на жената, 1,9 чист дизел SDI си докарваме 4,4 извънградско и до 5,0 градско, София. ermm.gif

Къде му е това ненадминато величие на тоя Приус за тия 50,000-62,000 лева?
С Полото на жена ви изпреварвате Тировете по магистралата около 33 минути с тия 65 коня,а в града ускорявате за 20 секунди 100км./ч.,освен това сте подложени и на звуков тормоз и немалки вибрации,освен това замърсявате въздуха със сажди,голямо количество серни оксиди и сте едни от помагачите за киселинни валежи. Също така,багажника на полото на жена ви събира 1 куфар и половина ,а на задната седалка могат да седнат само деца,отпред също е супер-теснотия,но нали харчи 5/100км. ,и нормално при никаквата мощност от 65 коня.
Приус обаче е 2 класа отгоре,с багажник като на Авенсис ,много място за краката,много по-широк,голям,по-дълъг,удобен,безшумен,бързо ускоряващ за около 10 сек.,а електромоторът подпомага със солиден върт.момент от 400Nm при изпреварвания и ускорения примерно. При него като спираш,си зареждаш батериите,а при Полото на жената си грееш дисковете. Приус ,който е съвсем комфортен автомобил, харчи градско 3.5-4.0/100км при 132 коня мощност и без да хвърля сажди и серни оксиди и т.н. Извънградско също дава 4/100км.-5/100км. взависимост от карането,защото хибридната система се ползва ,когато може,и на извънградско и магистрално каране.
Приус за да печели всяка година награди за най-екологичен и икономичен автомобил,значи има защо.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 21 Фев 2010 08:09

penywise написа: С Полото на жената, 1,9 чист дизел SDI си докарваме 4,4 извънградско и до 5,0 градско, София. ermm.gif

Къде му е това ненадминато величие на тоя Приус за тия 50,000-62,000 лева?
А пък с мойто колело съм на 3 сандвича днеска разход и си въртим колкото си искам из София дали съм тарикат а ?

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 21 Фев 2010 10:11

PESHO OT MARS написа: Почакайте да минат едни 200-250 хил. км. и ще почнат да се окотват турбини при турбодизелите от качествената ни нафта
Какво общо имат турбините на турбо-дизелите с "качественната" нафта, колега?
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

penywise
Мнения: 114
Регистриран на: 17 Фев 2010 14:44
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от penywise » 21 Фев 2010 12:03

Bass_Man написа:
penywise написа: С Полото на жената, 1,9 чист дизел SDI си докарваме 4,4 извънградско и до 5,0 градско, София. ermm.gif

Къде му е това ненадминато величие на тоя Приус за тия 50,000-62,000 лева?
А пък с мойто колело съм на 3 сандвича днеска разход и си въртим колкото си искам из София дали съм тарикат а ?
С тва 3,0 I Турбо - имаш време да изядеш цели 3 сандвича само докато ти заредят горивото unsure.gif

Не ти ли е вързано към портфейла по този начин?
Изображение

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта