Страница 2 от 2

Публикувано на: 10 Фев 2010 18:43
от kopeldaka
savov63 написа:Сутрин само натискам съединителя и пали от раз.Дори ме е страх да натисна газта да не е задавя нещо че после ще има да си вървя пеша в тоя студ. rolleyes.gif
Кое да задавиш? Това да не ти е Москвич 12-так от Втората световна? laugh.gif Тази кола е с електронна газ и колкото и да я натискаш, не можеш да я задавиш.

Публикувано на: 10 Фев 2010 21:18
от savov63
Най вероятно е така но щом си пали без газ защо трябва да си правя експерименти и да я натискам .В този студ ако не запали от първия път може втори да няма.А после трябва да вървя 2 километра пеш до работата. biggrin.gif

Re: Питане за палене на avensis D4D, 2001

Публикувано на: 10 Фев 2010 23:08
от extel
dimpex_01 написа:Здравейте колеги, отскоро притежавам авенсис и имам следното питане. Пали уж нормално, когато сум подал наполовина газ. Обаче когато не съм, стартера завърта и ако не запали, все едно автоматично изключва стартера. После въртя втори път и всичко е ОК. Нормално ли е???

Днес се консултирах по телефона със сервиз "ПИТ СТОП", от там човека насреща ме успокой, че проблема не е в стартера, а в пакета на контактният ключ. Това бил проблем на тези АВЕНСИС-и. С времето пакета се износвал и трябвало да се смени (тъй като поради износването, не достига ход като се завърти. Ако след отказ се разклател контактният ключ, въртенето на стартера щяло да продължи). Лошото било, че като почне, в един момент ще откаже да върти напълно.
А ето и темата в англииският сайт: http://toyotaownersclub.com/forums/inde ... opic=44971
Колега, в твоя случай проблема не е в клемореда на контактния ключ. Казвам го, защото аз вече го смених и когато е прецакан ефекта е съвсем друг от този, който описваш. Освен това проблема с клемореда се проявява най- вече при топло време или когато е много топло в колата( става въпрос за една лигава пластмаса, която като се поразбие с течение на времето, при висока температура в купето, се разширява и омеква и езичето на контактния ключ не може да я завърти ).
Иначе това изключване на стартера за което споменаваш, при мен се е получавало само два пъти и то в най- студените дни сутрин, когато паля без да натисна педала на газта(забравям) и стартера върти по- дълго време( 7-10 сек. ).

Колегата heller ти е отговорил още в самото начало какво пише в книжката за експлоатация точно на този авенсис. Кой чел, кой не чел, кой какво мисли и как си пали бургията си е лично негова работа, аз лично се доверявам на препоръките на производителя ! :thumbsup: