Страница 2 от 2
Публикувано на: 04 Май 2010 23:10
от nov
nowyaris написа:Ще ти обърне джоба.С хастара наопаки.
Тия Сиви-ци са ебати здравите коли, това няма трошене, супер икономичен двигател, много вървеж, стабилно поведение на пътя.Единствено хастарЯ може д аму се обърне ако има изгнило някъде по въпросния Сивик но вече в тая криза правят тенекии на много добри цени, така че такъв сивик си е оферта.Естествено в този клас и от тия години корола-та е най добра, но джоба може да го скъс аако си вземе примерно Пежо 306,Алфа 147, и прочее бангии

Публикувано на: 05 Май 2010 06:38
от nowyaris
Колега,влезни на хондаджиите във форума и прочети за "ебати здравите коли".
Публикувано на: 05 Май 2010 08:00
от diver
nowyaris написа:Колега,влезни на хондаджиите във форума и прочети за "ебати здравите коли".
пръц, пръц... дрис...
Публикувано на: 05 Май 2010 08:35
от martod
nowyaris написа:Колега,влезни на хондаджиите във форума и прочети за "ебати здравите коли".
Е то по твоята логика, най добре да ходим пеш или с градският транспорт ..
В който и форум да влезеш, все ще се намерят коли с проблеми ..Техника е все пак и иска поддръжка от време на време...
Публикувано на: 06 Май 2010 07:55
от nowyaris
Прав си.Какво значи от време на време?
Публикувано на: 06 Май 2010 09:00
от desSs
F20C написа:diver написа:за сонатата и тибурона, от първо лице мога да кажа, че проблеми не знам да имат...
+1
аз имах тибурон 2003-та и като допълнителен консуматив единствено задните два лагера съм сменил за 110к км.Колата се караше предимно м/у 5 и 7к РПМ(с цяла генерация и колектор),от София до Виена с 180км/ч и 5к рпм 1000км или иначе казано на живот и смърт.Един от най-добрите ми приятели има такава соната със същият двигател,не е карана толкова и по този начин,но на 70к и няма нищо освен един съединител ,който е 400лв.Аз лично бях доста скептично настроен и към 2 коли,но те ме опровергаха....
+1 за сонатата. скапа се на над милион километра /карана е предимно такси/, и то по наша вина, щото й разбутахме двигателя