Тия Сиви-ци са ебати здравите коли, това няма трошене, супер икономичен двигател, много вървеж, стабилно поведение на пътя.Единствено хастарЯ може д аму се обърне ако има изгнило някъде по въпросния Сивик но вече в тая криза правят тенекии на много добри цени, така че такъв сивик си е оферта.Естествено в този клас и от тия години корола-та е най добра, но джоба може да го скъс аако си вземе примерно Пежо 306,Алфа 147, и прочее бангииnowyaris написа:Ще ти обърне джоба.С хастара наопаки.
Ще продавам Королката и ще купувам нещо друго
- nov
- Мнения: 1237
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 66 пъти
- Получена благодарност: 60 пъти
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Е то по твоята логика, най добре да ходим пеш или с градският транспорт ..nowyaris написа:Колега,влезни на хондаджиите във форума и прочети за "ебати здравите коли".
В който и форум да влезеш, все ще се намерят коли с проблеми ..Техника е все пак и иска поддръжка от време на време...
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
+1 за сонатата. скапа се на над милион километра /карана е предимно такси/, и то по наша вина, щото й разбутахме двигателяF20C написа:+1diver написа:за сонатата и тибурона, от първо лице мога да кажа, че проблеми не знам да имат...
аз имах тибурон 2003-та и като допълнителен консуматив единствено задните два лагера съм сменил за 110к км.Колата се караше предимно м/у 5 и 7к РПМ(с цяла генерация и колектор),от София до Виена с 180км/ч и 5к рпм 1000км или иначе казано на живот и смърт.Един от най-добрите ми приятели има такава соната със същият двигател,не е карана толкова и по този начин,но на 70к и няма нищо освен един съединител ,който е 400лв.Аз лично бях доста скептично настроен и към 2 коли,но те ме опровергаха....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 1 гост
