Страница 2 от 3
Публикувано на: 01 Фев 2010 23:18
от Alekota
каретата са две това което под педалите е малко вероятно да се скапе по скоро е външното което излиза от рейката .цената му беше нещо от порядъка на 50 лв .
Публикувано на: 02 Фев 2010 03:06
от cokata
Може да пробва да го смаже и ако затягането изчезне,да кара още.[/quote]
Както направих аз и затягането изчезна

Публикувано на: 03 Фев 2010 09:51
от desotodorov
Хм - същия проблем го имах на старата ми кола - Пежо 405 - външно каре на волана. Карах така доста време - само със смяна се оправя.
А между другото - сега се сетих - и на мен ми затегна на два последователни пъти на Керън - валеше силно и затегна не на завой а при "донаместване в лентата за движение", след като го усетих - спрях и завъртях насам натам волана - усетих го още веднъж и оттогава не го е имало...беше доста силно - почти спираше волана - така че не можех да си "донавия" волана, предполагам че същото може да стане и при връщане...кофти.
Тогава понеже четох тук из форума че карините имали проблеми с рейката - та ме налегнаха едни черни мисли за ходене по черни автоморги

, ама - карето си е бял кахър в сравнение рейката.
Публикувано на: 18 Фев 2010 11:24
от baba_metca
Баща ми кара Авенсис 2005-та d4d. Преди около 2 години, още не му беше изтекла гаранцията му се случи нещо много подобно. В Пазарджик има няколко кръгови, средна големина и са две едно след друго в двата края на един мост, та на тях му направил проблем. Волана се втвърдил все едно загубва хидравлика. Той добре, че е якичък та усял да ги вземе и направо в севиза на тойота. Там му видяли ремъка за хидравликата, стегна ли го и го пуснали да си върви. От тогава няма проблеми. Не го знам този ремък как се казва нито къде е, не съм го виждал (ако може да ми обясните и снимчица няма да е лошо).
Та така предполагам че се разтягат или износват с времето, както и може би не са скъпи тези ремъци.
Публикувано на: 23 Фев 2010 18:12
от vpanev75
Здравейте, аз имам абсолютно същия проблем и бих желал ако си го разрешил да напишеш какво си сменил. Тук пишете че може да се смаже карето външното но как по точно и има ли значение с какво (масло, грес). Предварително благодаря и ако някой е решил проблема и не му се пише но сметне че би бил така добър да се обади оставам и телефон: 0885358430.
П.С : колата е тойота карина 1.8
Публикувано на: 24 Фев 2010 01:49
от Alekota
не се смазва сменя се !!!!!!!
Публикувано на: 24 Фев 2010 08:32
от desotodorov
...взе ми го от устЪта

... няма никакъв смисъл да рискуваш своята и на другите безопасноС, за да спестиш временно 50-ина лв.
А колегата с ремъка - ми то се "чува" когато ти е хлабав интересно при баща ти как се е получило - трябва до такава степен да се е охлабил, че изобщо да не е въртял помпата на сервото...а това струва ми се ще се чува

и то доста добре.
Предполагам че по традиция ремъка за сервото на авенсисите е "отеделен", т.е. не върти и алтернатора и климатика. Така че - би трябвало да е еФтин - на Карината не помня какъв и взех като го сменях, ама беше 15-ина лв.
Публикувано на: 02 Апр 2010 19:59
от Siviq
И така, сагата с ремонта приключи. Затягането на волана се оказа повредено кормилно каре. Днес я закарах за смяна на рейка, а се оказа карето. От сервиза първо ме пратиха да търся кормилен прът с каре. После се обадиха, че може да се смени само карето, понеже вече било сменяно. Всичко с труда излезе 150лв. Сега вече завива като хората. Отивам да я пробвам сега на 400км. Да видим каква са я свършили.
Публикувано на: 03 Апр 2010 06:43
от cokata
Публикувано на: 05 Апр 2010 00:19
от Siviq
Теста мина успешно. От петък вечер, както я взех от сервиза, до тази вечер минах 850км. Сервото е превъзходно, няма никакви забележки

Само дето има адски много дупки след зимата. Направо е ад към русенския край... Имам чувството, че нещо ми откачи под предницата, че дрънка чат пат. Иначе всичко си ОК. Даже ми даде доста добър разход на гориво около 5,5 на 100. Което е доста добре, като се има предвид, че преди не можех да го докарам толкова. Явно вече свивам на колата.

Който има път към Русе, да внимава с дупките след Бяла, че си Е.бало майката...
Публикувано на: 05 Апр 2010 09:40
от Alekota
Добре са те дернали ! Тази процедура като труд не я виждам повече от 30лв .
Публикувано на: 05 Апр 2010 10:44
от Siviq
Предварително питах за цената на услугата. Казаха 80лв за демонтажа и монтажа на рейката ако не се маха предния мост, 120 ако се маха. Първо откачиха рейката, тогава се разбра, че тя е здрава а в карето е проблема. Което ще рече, че първо откачиха и моста за да стигнат до рейката. Нали и за празника се надявах да е готова колата, прижалим съм парите. Като се има предвид, че не купувах рейка, пак ми излезе двойно по-евтино.
Публикувано на: 05 Апр 2010 16:11
от LEXUS
Като се има впредвид,че още във втория пост ти казахме, че ти е от карето на волана, ти защо изобщо си се съгласил да ти свалят рейка.... А и майсторите са ти силни- почват от най-сложното и стигат до най-простото- да не са работили в някой гаранционен сервиз... biggrin.gif
Публикувано на: 05 Апр 2010 22:43
от Alekota
значи за да се свали рейката не се маха моста знам го от личен опит. откача се задния тампон който не е особенно приятен .
Публикувано на: 05 Апр 2010 23:07
от mafiota
Siviq написа:Теста мина успешно. От петък вечер, както я взех от сервиза, до тази вечер минах 850км. Сервото е превъзходно, няма никакви забележки

Само дето има адски много дупки след зимата. Направо е ад към русенския край... Имам чувството, че нещо ми откачи под предницата, че дрънка чат пат. Иначе всичко си ОК. Даже ми даде доста добър разход на гориво около 5,5 на 100. Което е доста добре, като се има предвид, че преди не можех да го докарам толкова. Явно вече свивам на колата.

Който има път към Русе, да внимава с дупките след Бяла, че си Е.бало майката...
По точно след Обретеник

, Бяла си е добре
А който пътува за Козлодуй през Кнежа,.... по-добре да се откаже, все едно са хвърляли бомби по пътя
